- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja hij had hem ook al "die zwarte meneer" genoemd.
Terwijl Pele hem nog heeft willen helpen toen Maradona geen geld meer had met reclames maken. Maradona kwam alleen nooit bij die reclamespotjes opdagen. Als mens is Pluisje een flapdrol 1e klas.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Spanje - Zwitserland... 
Alweer zo'n defensieve ploeg tegen een ploeg die aanvallend niet in staat is om potten te breken. Hopelijk helpt het voor de 2e helft dat die Senderos er net uit is gegaan bij Zwitserland. Dat land mag wat mij betreft trouwens genesteld worden tussen die andere klotelanden als Slovenië, Algerije & Slowakije. Toch doodzonde dat landen als Turkije & Ierland thuis zitten terwijl wij nu deze floppers voorgeschoteld krijgen.
Tot nu toe krijgt dit toernooi van mij een 5,5. Waarschijnlijk word het vanaf vanavond allemaal beter als er echt belangen mee gaan spelen. Sommige ploegen gaan in de situatie komen dat ze wel moeten aanvallen en dat zal ons goed doen 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Beetje gemengde gevoelens. Een galavoorstelling verwachtte ik niet maar he ttempo ligt veel te laag. Combinaties lopen ook niet, weinig gevaar i.t.t. het veldoverwicht. Wel veel spelvreugde. De verwachtingen zijn wel belachelijk hoog bij de neutrale voetbalsupporter. Hopen op een vroege goal, en dan gebruik maken van de ruimte. Spel bevalt me wel, een goede basis is er wel, de goals komen wel.
Klopt helemaal. Al hadden ze bij Sorza wel mooie momenten laten zien dat ze met een simpele 1,2 tje of een pass zo eventjes 6 man wegspelen.
Denk dat het in de tweede helft wel goed komt 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Bron nu.nl
PRETORIA - Diego Armando Maradona heeft woensdag uitgehaald naar de Braziliaanse voetballegende Pele en UEFA-voorzitter Michel Platini.
De bondscoach van Argentinië reageerde daarmee op uitspraken die eerder over hem werden gedaan. Zo zei Pele maandag dat Maradona alleen maar bondscoach was geworden vanwege het geld.
''Ik ben daar niet verbaasd over'', aldus Maradona. ''Pele moet terug naar het museum.''

(als ie al gepost was, geen zin om tig pagina's door te spitten
)
En voor de muziekliefhebbers:
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
snuivuzela, haha hij is leuk rep 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
''Ik ben daar niet verbaasd over'', aldus Maradona. ''Pele moet terug naar het museum.''
Van Mourinhoiaanse schoonheid 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt helemaal. Al hadden ze bij Sorza wel mooie momenten laten zien dat ze met een simpele 1,2 tje of een pass zo eventjes 6 man wegspelen.
Denk dat het in de tweede helft wel goed komt
Dat zeker, maar net als bij Nederland niet gelijk een galavoorstelling verwachten. Dat is niet reëel. Een goede basis ligt er wel zeker, alleen nog ff het tempo opschroeven.
Ik snap niet dat mensen dit tegen vinden vallen. wat dachten ze? Spanje speelt ie wel even weg? Geef het de tijd, het gaat om het resultaat, niet de manier waarop.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
snuivuzela, haha hij is leuk rep
Moet me toch ergens mee vermaken als je al die wedstrijden live aan het bekijken bent.
In navolging van de Steven Seagal emotion chart ( http://geekadelphia.com/wp-content/uploads/2008/04/steven_segal_emotion_chart.jpg )heb ik ook de Vuvuzela emotion chart gevonden 

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Echte voetballiefhebbers rond heel de wereld zijn not amused op dit moment.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, moet je maar meer aandacht geven aan de verdediging. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet als ze van de dramatiek van het voetbal houden. Voor de objectieve volger is het toch zojuist extra spannend geworden.....
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Nou...Zwitserland zal nu helemaal het doel wel dicht timmeren.
Wel interessant om te zien hoe Spanje hiermee omgaat.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Had ie Raul er maar in moeten zetten. Al die hopeloze Barca middenveldbreiers zonder gevaar
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Spanje wint nog wel !!
't is wel spectakel dit. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet als ze van de dramatiek van het voetbal houden. Voor de objectieve volger is het toch zojuist extra spannend geworden.....
Dat zijn mensen voor het theater en opera, geen voetballiefhebbers
. Maar ik zonder me even af. Kom op Espana.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland had ook 1-0 achter kunnen komen tegen de Denen.
Waarschijnlijk zijn ze dus met dit anti-voetbal door de voorronde gekomen.
Spanje pakt die Zwitsers nog wel trouwens, maak ik me geen zorgen over.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Krijg een beetje Barca-Inter herinneringen als ik het zo kijk 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En zo is dat. Helaas is Nederland nogal van het anti-voetbal tegenwoordig...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland had ook 1-0 achter kunnen komen tegen de Denen.
Waarschijnlijk zijn ze dus met dit anti-voetbal door de voorronde gekomen.
Spanje pakt die Zwitsers nog wel trouwens, maak ik me geen zorgen over.
anti-voetbal vs naiviteit. Zal altijd de discussie blijven, helaas wint in de praktijk de eerste meestal.
En zo is dat. Helaas is Nederland nogal van het anti-voetbal tegenwoordig...
Gelukkig juist, wil nu ook wel weer eens winnen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.