• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.541 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Italia . Hoewel ze duidelijk een leider missen (De Rossi deed het desondanks niet onverdienstelijk!) heb ik genoten van de regerend wereldkampioen. Lippi heeft toch veel jonge jongens opgesteld. Top. Paraguay vond ik ook goed. Taaie tegenstander. Het keeperstenue van Italië is echt prachtig trouwens. Smaak hebben ze .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weet iemand waar je integraal wedstrijden kan zien? I.v.m. examens kan ik waarschijnlijk de eerste helft van Spanje niet zien (%$#@#$%).

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

Italia . Hoewel ze duidelijk een leider missen (De Rossi deed het desondanks niet onverdienstelijk!) heb ik genoten van de regerend wereldkampioen. Lippi heeft toch veel jonge jongens opgesteld. Top. Paraguay vond ik ook goed. Taaie tegenstander. Het keeperstenue van Italië is echt prachtig trouwens. Smaak hebben ze .

Genoten van Italie gister? Dit is cynisch, of niet?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Italië moet groeien in dit toernooi. Schrijf ze nog niet af!

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Don Dijk schreef:

Genoten van Italie gister? Dit is cynisch, of niet?

Geen mespuntje cynisme . Ik geniet altijd van Italië. Prachtig land, prachtige sportbeleving.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Zeer fijn om een ECHTE kenner te horen (de Visser) ipv die prutsers bij VI .

Helemaal mee eens.

Zo'n Derksen wordt met de dag ongeloofwaardiger, Genee is de Albert Verlinde van de voetbalwereld, Gijp zegt dan nog wel eens wat interessants over voetbal.

Voor de rest word je doodgegooid met commercieel gebagger, een kutbandje en een houten Gamma-hok waar elke passant zijn oninteressant zegje mag komen doen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Nee, zeker niet. Alleen gister vond ik het echt zwak hoor. Ook verdedigend, dat is meestal toch de basis bij Italie.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Die Oranje jurkjes zijn overigens wel de beste wk-uitvinding die ik me kan herinneren. Dayum!

Wel een beetje moeilijk om je op het voetbal te concentreren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja man, heerlijk he.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

Alleen jammer dat je er 8 blikken Bavaria voor moet wegtikken...

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

kos schreef:

Die Oranje jurkjes zijn overigens wel de beste wk-uitvinding die ik me kan herinneren. Dayum!

Er is meer dan Bavariajurkjes (en vuvuzela's)....

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Voor Oranje wel ja, ik heb vooral de Braziliaanse vrouwelijke supporters (en ook de Italiaanse, Portugese en Spaanse) in leukere dingen zien lopen. Ook mevrouw Paraguay hierboven . Bovendien zullen die 36 vrouwen die gister gearresteerd zijn door die bavariajurkjes er anders over denken.

Dat brengt mij op het punt. Elke dag tussen 18:00 en 19:00 zal ik met de female fan of the day op de proppen komen. Vanavond de eerste editie waar ik gelijk de eerste vier dagen presenteer. Vanaf dan zal elke avond de editie van de vorige dag verschijnen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Respect voor je idee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze worden wat under exposed, met Miss Paraguay hierboven had ik gister een tie dus dat vergemakkelijkt de keuze . Vandaag is een lastieg dag met Brazilië en Portugal die aantreden. Personal favorites.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh maar ik ben wat dat betreft heel flexibel Naomi, je mag zo vaak posten als je wil.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

En wat te denken van deze Argentinië fan

(afbeelding)

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

En vanavond Brazilië Ik hoop op een doelpuntenfestijn aangezien ik 7-0 heb voorspeld, maar daarnaast zijn die supporters ook altijd heerlijk om te aanschouwen.

(afbeelding)

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die is trouwens van vier jaar geleden meen ik .

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

Och... ik Google ook maar wat

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik bedoelde eigenlijk meer in de stad\kroeg. Niet in het stadion.

Nooit gedacht dat er zoveel van die jurkjes zouden rondlopen.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

DieGo schreef:

(quote)

Meenemen ipv Ten Dam?

Slecht idee om Mollema gelijk twee grote rondes te laten rijden, vergeet niet dat de Giro pas zijn eerste grote ronde ooit was. Bovendien rijdt hij nu alweer voor het klassement in Zwitserland, dan redt je het nooit meer om in de 3e tourweek goed te zijn.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

speranza schreef:

Dat dachten ze twee jaar geleden ook. Al kan je het natuurlijk nooit weten met die vervelende Italianen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik bedoelde eigenlijk meer in de stadkroeg. Niet in het stadion.

Nooit gedacht dat er zoveel van die jurkjes zouden rondlopen.

Dat vind ik sowieso vreselijk, voetbal kijken in de kroeg.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vergeet de body painted chicks niet:

(afbeelding)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Goed bezig jongens!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Dat vind ik sowieso vreselijk, voetbal kijken in de kroeg.

Eens. Gister oo kweer gedaan en zal het niet meer doen dit WK. Veel storende factoren, geen goed beeld. Nee, dan maar lekker thuis.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1593 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Slecht idee om Mollema gelijk twee grote rondes te laten rijden, vergeet niet dat de Giro pas zijn eerste grote ronde ooit was. Bovendien rijdt hij nu alweer voor het klassement in Zwitserland, dan redt je het nooit meer om in de 3e tourweek goed te zijn.

Hier kan ik het niet mee eens zijn. Alles wat die jongen goed doet in een grote ronde is mooi meegenomen en zal zorgen voor ervaring. Laat 'm lekker rijden, heeft 'ie verdient.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1593 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Eens. Gister oo kweer gedaan en zal het niet meer doen dit WK. Veel storende factoren, geen goed beeld. Nee, dan maar lekker thuis.

En mensen die normaal niet van voetbal houden gaan spontaan tactische opmerkingen maken, die 's ochtends in de Telegraaf stonden. Vreselijk...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad . Ik denk ook dat echte voetballiefhebbers die echt het voetbal willen zien ook lekker thuis blijven. Of er moeten mensen zijn die het prima kunnen volgen in de kroeg, ik niet iig.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan ook niet tegen voetbaln00bs die nog geen corner van een penalty kunnen onderscheiden en vervolgens brallend gaan zitten oreren tegen elkaar wat de beste tactiek is ("aanvalluh") of wie er moet worden gewisseld ("ik zou Bergkamp erin brengen voor Stekelenburg!!") Liever met mijn pa kijken of helemaal alleen.. leidt het minste af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.