• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.402 series
  • 34.350 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.763 gebruikers
  • 9.423.583 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dunga is de Dick Advocaat van Brazilië.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

kos schreef:

(quote)

Haha, dat dacht ik ook meteen. Dit is typisch zo'n Italiaanse ploeg, een enorm zooitje, dat er heel langzaam ingroeit en met kunst en vliegwerk ver komt.

In 1982 heeft Italië het gepresteerd in de groepsfase 3 keer gelijk te spelen, op doelsaldo de tweede ronde te bereiken maar uiteindelijk toch wereldkampioen te worden. De 1-1 tegen Paraguay zegt dus helemaal niks.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Italie gaat nog ver komen als ze zo blijven spelen... Wanneer speelden ze 4 jaar terug hun eerste goede wedstrijd? In de kwartfinale?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

herman78 schreef:

Italie gaat nog ver komen als ze zo blijven spelen... Wanneer speelden ze 4 jaar terug hun eerste goede wedstrijd? In de kwartfinale?

Ja. Kwartfinale 3-0 tegen Oekraïne, en toen wonnen ze in de halve finale via verlenging van Duitsland en de finale via pingels. Ze kunnen idd erg ver komen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, maar jullie praten erover alsof jullie dat spuuglelijke voetbal ook nog gunnen om ver te komen. Laat ze dit toernooi nou maar gewoon vroeg naar huis gaan. Zit niks spectaculairs bij.

Laat Nederland dit keer dan maar op lelijke wijze WK worden, lijkt me een veel beter plan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vandaag weer eens een totaal machteloos en matig NL 11tal gezien.. maar ergens krijg ik daar eerder een goed gevoel over. Je begint liever matig met winst, dan kompleet overrompelend zoals 2 jaar terug en dan vanwege torenhoge verwachtingen in de 8e finales eruit. NL hoort gewoon matig te beginnen en te groeien. Helaas kun je ook matig beginnen en zo door blijven sukkelen totdat je Portugal tegenkomt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

orbit schreef:

Helaas kun je ook matig beginnen en zo door blijven sukkelen totdat je Portugal tegenkomt

Nee orbit, Nederland kan Portugal niet tegenkomen, of Portugal moet eerste worden .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik weet niet wie ik liever heb. Brazilië of Portugal. Beide verschrikkelijke angstgegners. Ach, misschien wordt het wel gewoon Ivoorkust joh.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk dat je beter Brazilie kan hebben. Portugezen vind ik de meesters van een wedstrijd uitspelen. Kaarten aannaaien kunnen ze ook als de beste, al hoef ik jou dat niet te vertellen .

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee orbit, Nederland kan Portugal niet tegenkomen, of Portugal moet eerste worden .

Zou natuurlijk wel kunnen.. maar om maar aan te geven dat we ook wel eens matig begonnen en matig bleven

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee die trauma's gaan bij mij ook nooit meer weg zowel van Brazilie als Portugal. Dit zijn ook werkelijk de enige 2 landen waar ik echt bang voor ben. De rest ga ik met 100% vertrouwen in. Brazilië lijkt net als Federer altijd bij Söderling met tennis aan onze kant van het schema te zitten. Heel ergerlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Duitsland of Argentinië in de finale treffen boezemt jullie ook wel angst in mag ik hopen? .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee, veel minder NW, ondanks 74 en 78. En dat komt ook, omdat we Duitsland in eigen land op het EK verslagen hebben en Argentinië in 98 op het WK. Dat was al een beetje genoegdoening. Laat die landen maar komen.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Italie - Paruguay.......dat noem ik nou voetbal jongens.

Ik heb echt genoten van een potje voetbal...HEERLIJK!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Sarcasm comin' in!

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

orbit schreef:

Sarcasm comin' in!

Eigenlijk meende ik het.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou heeft er toch iemand genoten...

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Ach, het was tenminste niet zo'n gezapige pot als we al gezien hebben. Vrij hoog tempo en erg fysiek. Vond ook Italie helemaal niet zo slecht, eerlijk gezegd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Duitsland en Zuid Korea en Argentinië(redelijk) vielen mij tot nu toe positief op. Maar die pieken misschien te vroeg.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Duitsland is tot nu toe de enige ploeg die gewoon een echt goede wedstrijd heeft gespeeld.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

Duitsland en Zuid Korea en Argentinië(redelijk) vielen mij tot nu toe positief op. Maar die pieken misschien te vroeg.

Bestaat niet in het voetbal, te vroeg pieken. Gewoon 6 of 7 wedstrijden volle bak. Het had veel en veel beter voor Nederland geweest hadden ze die Denen gewoon met 5-0 opgerold. Nu ga je weer krijgen dat ze zichzelf gaan onder- en de tegenstander overschatten.

Hoe zelfverzekerder en arroganter je bent, hoe beter.

Niemand trouwens nog de vrije trappen vanaf 45 meter van Cabauter gememoreerd? Het was de reïncarnatie van Sunday Oliseh. God wat ergerlijk.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

otherfool schreef:

Niemand trouwens nog de vrije trappen vanaf 45 meter van Cabauter gememoreerd? Het was de reïncarnatie van Sunday Oliseh. God wat ergerlijk.

otherfool schreef:

Euhm...

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Jammer trouwens van Ten Dam. Toch een kleine aderlating. Nu hopen dat niet Weening meegaat naar de tour maar Tankink.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

En het gaat niet eens over Ajax..

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1704 stemmen

Naomi Watts schreef:

Leuke oorlog tussen Dunga en de Pers .

Heerlijk!

starbright boy (moderator films)

• 22536 berichten
  • 5188 stemmen

Lekker even wat wielrennen erdoor gooien in dit WK-geweld

eRCee schreef:

Jammer trouwens van Ten Dam. Toch een kleine aderlating. Nu hopen dat niet Weening meegaat naar de tour maar Tankink.

Al reed Weening wel een sterke Giro. Zijn beste ronde in jaren.

Maar ik ben ook voor Tankink. Een keiharde werker die op karakter zelfs behoorlijk kan klimmen. En heerlijk aan een peleton kan sleuren mocht dat eens nodig zijn. Tankink is vooral stabieler. Met Weening heb je meer kans dat hij compleet uit vorm is.

Nog iets: Wat is Mollema toch goed in Zwitserland nu, na zijn beregoede rondedebuut in de Giro heeft hij serieus zelfvertrouwen opgedaan. Erg goed over dat vorige sukkelseizoen heengekomen gelukkig.

Overigens is Contador wel heel erg favoriet voor de tour. In de Dauphine tegen topvorm aan, maar nog net niet. En dat is volgens mij precies waar hij moet staan. Het wordt heel moelijk om 'm te verslaan ben ik bang.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Vandaag vooral genoten van De Boer. Onbetaalbare scène die het sprongetje van Pérez (8:22) als moment van het toernooi van de kroon stoot.

Otherfool schreef:

Het had veel en veel beter voor Nederland geweest hadden ze die Denen gewoon met 5-0 opgerold.

Wat er ook beweerd mag worden: geen Nederlander had anders gewild. Dat slecht spel van oranje nu ineens de aanleiding vormt van onverminderd optimisme is gewoon een menselijke reactie op teleurstelling. Omgaan met cognitieve dissonantie wordt dat ook wel genoemd.

Onderhond schreef:

Dat vogeltje

Welk vogeltje? (heb Japan - Kameroen moeten missen)

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12965 stemmen

Apollinisch schreef:

Welk vogeltje? (heb Japan - Kameroen moeten missen)

Wedstrijd was bij momenten zo saai dat er beelden doorkwamen van een vogeltje dat ergens langs de zijlijn rustig op zoek was naar worpjes (vermoed ik dan).

Moet ongeveer 5 a 10 minuten voor de Japanse goal geweest zijn.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2388 stemmen

starbright boy schreef:

Wat is Mollema toch goed

Meenemen ipv Ten Dam?

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik ga vandaag voor het eerst wedstrijden missen. Door opnames kan ik Portugal niet zien en nog erger, morgen kan ik Spanje niet mee pikken. Hoop dat ik vanavond Brazilie wel kan zien. Zo ga ik binnenkort nog meer boeiende wedstrijden missen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.