- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Pirlo is al een jaar of 2 zwaar op zijn retour. Die maakt het verschil niet meer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat is dan ook niet zo moeilijk Reinbo
.
Dat was ook juist mijn punt. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Daarnaast teert De Visser ook erg op het netwerk Lemic/Bertolluci en heeft hij ook veel slechte treffers gehad.
Wat overigens elke scout overkomt, maar er zijn in Nederland meer goede scouts, alleen niet allemaal zo bekend.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
En Pirlo is geblesseerd.
What's on the hand with Buffon? Schakel pas net in. Ernstig?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het probleem bij Quincy had toch ook meer te maken met mentaliteit dan voetbaltechnische kwaliteiten?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Pirlo is al een jaar of 2 zwaar op zijn retour. Die maakt het verschil niet meer.
Al kan 'ie een hele wedstrijd niet lopen; met de bal in de voet is hij met zijn trap en spelinzicht nog altijd één van de betere spelers op dit toernooi.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Cardozo op de bank
. Nu ik hem zie denk ik er pas aan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Al kan 'ie een hele wedstrijd niet lopen; met de bal in de voet is hij met zijn trap en spelinzicht nog altijd één van de betere spelers op dit toernooi.
Onzin en dat weet jij ook.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo'n Fabio Cannavaro is ook gewoon al 37 he, tering jantje.
Echt oude knakkers.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Toch zonde, die Villar keept eigenlijk gewoon heel goed.
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2292 stemmen
Wat een matig Italië was me dat zeg! 
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Inderdaad, die gaan denkt ik niet echt ver komen..
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
Met dit voetbal zou je zo maar de finale kunnen halen. Overal een 1-1 of een 0-0 uit slepen en met penalty's winnen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Cardozo op de bank
. Nu ik hem zie denk ik er pas aan.
Hij was onzeker voor de match, vandaar waarschijnlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een kneus bij VI Oranje in het publiek, afvoeren die gek.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Met dit voetbal zou je zo maar de finale kunnen halen. Overal een 1-1 of een 0-0 uit slepen en met penalty's winnen.
Haha, dat dacht ik ook meteen. Dit is typisch zo'n Italiaanse ploeg, een enorm zooitje, dat er heel langzaam ingroeit en met kunst en vliegwerk ver komt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Pirlo is voor elke ploeg van waarde, wat Zidane voor Frankrijk was is Pirlo voor Italië en AC Milan. Hij heeft niet voor niets alles gewonnen wat er te winnen valt, en was 4 jaar terug de beste speler op het toernooi. Bij AC was hij tijdens hun gloriedagen de absolute spelmaker.
Hij is niet meer zo goed als toen, maar nog altijd één van de betere.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
[en was 4 jaar terug de beste speler op het toernooi.
Dat was Cannavaro toch?
.
Voor de rest eens over Pirlo hoor. Enorm spelinzicht, heerlijke pass, hoe oud en versleten ook, dit soort dirigenten zijn zeldzaam en altijd van waarde.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Inderdaad, die gaan denkt ik niet echt ver komen..
Zo zien die Italianen het graag
Daar zijn we nog lang niet vanaf hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zullen we maar gewoon 1 land worden met Denemarken. Echt wat zijn we vriendelijk over en weer. Maar laat zij dan maar allemaal Nederlands leren, want Deens gaat hem niet worden voor me. 
Sneijder moet uit gaan kijken voor Mourinho-trekjes trouwens. Hij was gewoon NIET de beste van het veld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wesley Sneijder
. Hoe zelfingenomen kan je zijn.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat was Cannavaro toch?
.
Voor de rest eens over Pirlo hoor. Enorm spelinzicht, heerlijke pass, hoe oud en versleten ook, dit soort dirigenten zijn zeldzaam en altijd van waarde.
Was Cannavaro ja, maar voor mij was het Pirlo. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Sneijder vond zichzelf de man of the match. Kan me kapot ergeren aan zo veel arrogantie. Speelde gewoon bijzonder slecht.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wesley Sneijder
. Hoe zelfingenomen kan je zijn.
Vreselijk ja, dat kan dodelijk zijn voor de sfeer in een team. Hij stelt zich zo boven de rest. Ik vond hem echt vreselijk spelen vooral de 1e helft.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb tentamens en was aan het leren onder Japan - Kameroen, dus keek toen met een half oog. Ik zie nu pas hoe goed die goal van Honda is; de aanname, het inspelen, doorlopen, voorzet en pats. 
Sneijder is altijd een kwal geweest, bij Ajax ook. Maar dat moet je maar voor lief nemen, hoe beter Sneijder zichzelf vind hoe beter hij speelt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Sneijder is altijd een kwal geweest, bij Ajax ook. Maar dat moet je maar voor lief nemen, hoe beter Sneijder zichzelf vind hoe beter hij speelt.
Dan had hij vandaag dus erg goed moeten spelen, niet gezien.
Maar over van Persie heeft haast niemand het hier vandaag. Wat een vreselijke wedstrijd speelde de man met het plan van de grote 4.
Juist 3 van die 4 speelden zwaar onder de maat. De "mindere" 8 redden de wedstrijd met strijd en degelijkheid.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Zeer fijn om een ECHTE kenner te horen (de Visser) ipv die prutsers bij VI .
Ja, die was erg sterk vandaag als analist. 
Van Basten was trouwens zeer te spreken over Van Bommel vandaag, begreep ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuke oorlog tussen Dunga en de Pers
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.