• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.292 films
  • 12.408 series
  • 34.364 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.787 gebruikers
  • 9.424.449 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Nicholas123 schreef:

Die sympathieke uitstraling zit hem hierin toch ook niet tegen, denk ik.

Hij lult ook altijd erg veel met de scheidsrechter. Volgens mij wordt het later een goede coach.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik heb Paraguay ook als winnaar in deze poule. Weliswaar op doelsaldo (want Italië maakt nog wel 1-1), maar toch.

Achtste finale Italië moet gewoon de eerste serieuze horde worden. Daar moet Oranje beginnen met goed spelen.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tuurlijk niet. Hamsik lijkt me een one man army daar.

Is wel veruit de beste speler daar ja, maar Skrtel is een prima verdediger en Holosko een aardige spits. Hebben ze ook Stoch nog natuurlijk. En heb ze nog niet zien spelen eigenlijk, maar waarschijnlijk best een goed collectief.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Fifa schrijft Deense own-goal toe aan Daniel Agger.

De Deense international Simon Poulsen zal vanavond misschien iets rustiger kunnen slapen. In de 46ste minuut van wedstrijd tegen Nederland lag de verdediger aan de basis van het openingsdoelpunt voor Oranje, maar uiteindelijk kreeg zijn ploegmaat Daniel Agger de own-goal achter zijn naam. Poulsen wilde een voorzet van Van Persie wegkoppen, maar de bal ging via de rug van Agger in het Deense doel. Aanvankelijk kreeg Poulsen het doelpunt op zijn naam, maar enkele uren na de wedstrijd heeft de Fifa de goal aan Agger toegeschreven. (belga/lpb/hln.be)

(afbeelding)

Simon Poulsen kopte de bal via de rug van Daniel Agger in het Deense doel. Agger zou later de own-goal toegeschreven krijgen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha heerlijke tussenstand. Mag hopen dat Italie uit het toernooi vliegt, maar dat zal wel niet met oa Slowakije en N Zeeland er nog bij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Is wel veruit de beste speler daar ja, maar Skrtel is een prima verdediger en Holosko een aardige spits. Hebben ze ook Stoch nog natuurlijk. En heb ze nog niet zien spelen eigenlijk, maar waarschijnlijk best een goed collectief.

Skrtel is ook wel een goede CB ja. Best een degelijk ploegje maar als Italianen echt moeten dan staan ze er vaak ook wel. Ik denk toch dat de individuele klasse van de Italianen dan de doorslag geeft. Al hoop ik het wel voor Slowakije hoor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Bartt88 schreef:

Ook zíjn passing was vandaag ondermaats.

Denk niet dat je 3 foute passes van hem terug kunt vinden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

kos schreef:

Zeer fijn om een ECHTE kenner te horen (de Visser) ipv die prutsers bij VI .

Nadeel is wel dat hij een enorme fan is van al die Afrikaanse spelers en dan steeds in de rust moet zeggen dat ze nu net vandaag niet zo goed spelen. Na de vierde keer begin ik toch te twijfelen of die jongens wel zo goed zijn.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Denk niet dat je 3 foute passes van hem terug kunt vinden.

Ik zou er al van opkijken als je er 1 kunt terugvinden. Behalve die enorme afzwaaier kan ik me echt geen slecht moment van hem herinneren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nadeel is wel dat hij een enorme fan is van al die Afrikaanse spelers en dan steeds in de rust moet zeggen dat ze nu net vandaag niet zo goed spelen. Na de vierde keer begin ik toch te twijfelen of die jongens wel zo goed zijn.

Dat vind ik altijd heerlijk aan de Visser. Echt ongelofelijke knowhow als het om prospects gaat. Dan noemt ie een naam, en ik heb daar ook al eens aan getwijfeld, en jaren later speelt hij opeens bij de wereldtop.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nou Nederland. Hier is jullie tegenstander .

Ach, we kunnen nog wel een overwinninkje gebruiken om van ons angstgegner gevoel af te komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Italianen zijn inderdaad banger voor jullie dan vice versa. Ik zie dit Italie ook geen potten breken. Wat rampzalig weer. En is Di Natale niet mee ofzo? .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoop wel dat van Marwijk morgen al begint met het oefenen van strafschoppen.....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat zullen de Boer en Cocu hem anders nog wel even influisteren met hun verleden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Boer zou wel moeten gaan biechten voor zijn godslaster bij de lokale Katholieke kerk .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Daar vinden ze 'm vast al veel te oud.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik doe meteen met hem mee dan, want zei precies hetzelfde op precies hetzelfde moment als hij vandaag op de bank.

Echt vreselijk belabberd elftal dat Italië. Hebben wij het over 1 bronckosaurus, maar zie bij hun een hele familie rondlopen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik zou Pirlo altijd laten spelen, één van de beste spelers van dit decennium.

Ik hoop dat Italië er nog een paar inschiet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Omdat je voor Italië bent, of omdat je hoopt dat Nederland ze misloopt?

Ik zie ze nog wel een gluiperige gelijkmaker scoren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo is onze Nostradamus.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Wat een hoop benenbrekers dit WK al. Vooral veel zinloze slidings en tackles.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die goalie zat er goed naast .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat vind ik altijd heerlijk aan de Visser. Echt ongelofelijke knowhow als het om prospects gaat. Dan noemt ie een naam, en ik heb daar ook al eens aan getwijfeld, en jaren later speelt hij opeens bij de wereldtop.

Kan me ook veel voorspellingen die andersom zijn gegaan herinneren. Want De Visser vindt meestal een speler of 5 per team ontzettend goed. Quincy Owusu Ayebie of zoiets vond die bijvoorbeeld ook briljant. Arsenal moest die jongen kopen zei die toen nog. Aardig misrekening dacht ik zo.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha heerlijke tussenstand. Mag hopen dat Italie uit het toernooi vliegt, maar dat zal wel niet met oa Slowakije en N Zeeland er nog bij.

Slowakije schat ik vooraf zeker niet minder goed in dan Paraguay

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die goalie zat er goed naast .

Keepers zijn idd de meest bepalende spelers dit WK.....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Kan me ook veel voorspellingen die andersom zijn gegaan herinneren. Want De Visser vindt meestal een speler of 5 per team ontzettend goed. Quincy Owusu Ayebie of zoiets vond die bijvoorbeeld ook briljant. Arsenal moest die jongen kopen zei die toen nog. Aardig misrekening dacht ik zo.

En ook zijn ontdekking Leonardo heeft het nooit echt kunnen brengen, maar toch hij heeft het vaker bij het rechte eind dan het scouting apparaat van Feyenoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is dan ook niet zo moeilijk Reinbo .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Reinbo schreef:

Omdat je voor Italië bent, of omdat je hoopt dat Nederland ze misloopt?

Ik zie ze nog wel een gluiperige gelijkmaker scoren.

Omdat ik voor bepaalde Italianen ben.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach Paraquay lijkt me op zich wel een leuke tegenstander voor in de 1/8e finales. Keer wat anders lijkt me namelijk ook wel eens leuk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.