• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.263 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.638 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Toch opvallend dat er mensen Van Bommel lager dan een 7 durven te geven, dan heb je denk ik niet echt de wedstrijd kunnen volgen ofzo?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Montorsi schreef:

Toch opvallend dat er mensen Van Bommel lager dan een 7 durven te geven, dan heb je denk ik niet echt de wedstrijd kunnen volgen ofzo?

De Belgische site HLN gaf hem zelfs een 5.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Van Bommel blonk vandaag niet uit, toch? Hij was zeker niet de slechtste, maar onderscheidde zich nou ook niet heel erg ten op zichte van de anderen, vond ik.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Beste man van het veld, echt veruit.. doorzag alles, foutloos en aanvallend nog dwingend ook.

The Oceanic Six schreef:

Dan hebben ze er werkelijk totaal geen verstand van.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vond van Bommel vandaag degelijk en redelijk, maar meer ook niet.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

De hele wereld is gek geworden

Of werkt Van Basten bij die site?

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1704 stemmen

Haha zeg dat wel.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Montorsi schreef:

Beste man van het veld, echt veruit.. doorzag alles, foutloos en aanvallend nog dwingend ook.

Nee, een onvoldoende verdiende die niet maar erg goed vind ik ook overdreven. Ook zíjn passing was vandaag ondermaats, het onderscheppen van ballen en het zoeken naar de ''vrije'' man vond ik gemiddeld voor zijn doen. Van Bommel speelde redelijk, meer kan ik er niet van maken, maar het leek misschien beter dan dat omdat de rest erg matig was.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Het schijnt dat Van Basten vandaag toe gaf dat Van Bommel goed speelde. Moet nog even kijken wel programma dit in gezegd werd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicholas123 schreef:

Het schijnt dat Van Basten vandaag toe gaf dat Van Bommel goed speelde. Moet nog even kijken wel programma dit in gezegd werd.

Ik bedoel maar. Als zelfs de oprichter en ere-voorzitter van de Anti-Bommel-Hyve en tevens schrijver van het boek Hoe Mark Het Kwaad Vertegenwoordigt En Ongezien De Doodstraf Verdient dit stelt, dan moet de sympathieke KrullenLimbo wel zowat perfect hebben gebald.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Ik snap overigens al die 4en en 4,5en voor Van Persie niet helemaal. Ok, hij was wat ongelukkig af en toe (had zeker die ene kans moeten verzilveren), maar creerde met een simpele voetbeweging een behoorlijke kans voor VdV in helft 1, assisteerde Poulsen naar behoren en gaf de voorzet waaruit VdV de mooiste goal van dit WK die niet gemaakt werd maakte. Jammer dat dat subtiele boogballetje iets te weinig hoogte had.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Volgens mij was dat truukje van Elia trouwens geeneens zo bedoeld, maar ontstond doordat een van zijn tegenstanders de bal voor hem wegtikte.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, hopelijk kan Paraguay zo voor een stuntje zorgen. aan de andere kant neemt dan de kans toe dat we de Italianen treffen in de volgende ronde.....

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Dat vermoeden kreeg ik ook na het zien van de herhaling.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Als dit ook zo'n schijtmatch wordt, kijk ik een film!

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, hopelijk kan Paraguay zo voor een stuntje zorgen. aan de andere kant neemt dan de kans toe dat we de Italianen treffen in de volgende ronde.....

Ja daar zit ik helemaal niet op te wachten, Italië dat dan net aan de poule overleeft.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Donkerrood...

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Tja, tot nu toe is dit tournooi de omgekeerde wereld. Ploegen waarvan ik wat verwacht presteren ondermaats en vice versa. Italie zou dan dus een spectaculair doelpuntenfestijn moeten gaan worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Donkerrood...

Ik keek net effe niet. Bij wie en waarom?

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik bedoel maar. Als zelfs de oprichter en ere-voorzitter van de Anti-Bommel-Hyve en tevens schrijver van het boek Hoe Mark Het Kwaad Vertegenwoordigt En Ongezien De Doodstraf Verdient dit stelt, dan moet de sympathieke KrullenLimbo wel zowat perfect hebben gebald.

Mooi gezegd, maar ik denk eerder dat Van Basten het best durft toe te geven wanneer ie fout zat. Juist vandaag zie je waarom je een speler als Van Bommel in het elftal nodig hebt. Om te zorgen dat het elftal bij een slechte wedstrijd (en dat was het vandaag) niet door de ondergrens heen zakt. Van Bommel speelt heel constant, geconcentreerd en heeft de gave om ontzettend veel overtredingen mee te krijgen. Ongekend eigenlijk hoe die toch bijna elke scheidsrechter weer zover weet te krijgen dat ze links en rechts wat door de vingers te zien. Die sympathieke uitstraling zit hem hierin toch ook niet tegen, denk ik.

Eigenlijk een veel geschiktere aanvoerder dan Van Bronckhorst. Maar om die aanvoerdersband nu nog over te dragen lijkt me onnodig. Wie de band na het W.K. moet krijgen is voor mij echter wel duidelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een paraguyaan. Een de Jongetje.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik keek net effe niet. Bij wie en waarom?

Wat Naomi zegt inderdaad. Zo breek je scheenbenen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

op zich niets te klagen over de arbitrage dusver, maar dit soort dingen moet je toch echt zien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou Nederland. Hier is jullie tegenstander .

DeCol

• 7009 berichten
  • 3040 stemmen

Goed voor mijn pool

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Echt een rotdag voor mijn poule (tot nu toe). Valt me niet tegen dit Paraguay, echt typisch Zuid-Amerikaans voetbal. Vlot, technisch. Nice!

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nou Nederland. Hier is jullie tegenstander .

Slowakije bedoel je?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk niet. Hamsik lijkt me een one man army daar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.