• 17.872 nieuwsartikelen
  • 183.891 films
  • 12.740 series
  • 35.183 seizoenen
  • 658.707 acteurs
  • 200.917 gebruikers
  • 9.505.758 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Vascago

• 4807 berichten
  • 3646 stemmen

Wat een heerlijke wedstrijd tot nu toe. Niet alleen door het spel, maar ook door het gebrek aan toeters. Eindelijk echt genieten !

Vascago

• 4807 berichten
  • 3646 stemmen

Hoop dat Pluisje die Tevez snel van het veld haalt en Milito opstelt, want die is toch wel een pak beter.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:

Blij dat higuain speelt trouwens.

Hij had er wel al 2 moeten maken...

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Tempo is er een beetje uit.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

Gehoord op de Twitters: Maradona is een soort mini-me van George Baker.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

moviemafketel schreef:

Hoop dit weer te gaan zien.

Altijd een enorm overgewaardeerde goal gevonden. Eerste 15 keer bal overspelen gebeurt zonder enig druk van tegenstander in laag tempo en ver van de goal. Nee doe mij maar goal van Spanje tegen Polen afgelopen week. Bijna in zestien van tegenstander balletje rondtikken terwijl tegenstand vol druk zet en dan toch prachtig afronden.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

lol

Overigens staat die Demichelis wel dramatisch te verdedigen tot nu toe.

De beveiliging zal ook wel niet al te best zijn, zie Argentijnen met flesjes bier zwaaien

timbo_ schreef:

(quote)

Altijd een enorm overgewaardeerde goal gevonden. Eerste 15 keer bal overspelen gebeurt zonder enig druk van tegenstander in laag tempo en ver van de goal. Nee doe mij maar goal van Spanje tegen Polen afgelopen week. Bijna in zestien van tegenstander balletje rondtikken terwijl tegenstand vol druk zet en dan toch prachtig afronden.

Mooier hebben wij(NL) ze niet gemaakt de laatste paar jaar.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

rep_robert schreef:

Mooier hebben wij(NL) ze niet gemaakt de laatste paar jaar.

Daar zijn de meningen dan over verdeeld. 15-20 keer de bal overspelen op eigen helft is wat mij betreft veel minder indrukwekkend dan menig Oranje doelpunt dat ik de laatste jaren heb gezien.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Dieven slaan toe in hotel U...

Wel lullig voor die 2 spelers...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Die keeper!

Vascago

• 4807 berichten
  • 3646 stemmen

Prachtige trap van Messi, maar een nog mooiere redding.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Keeper inderdaad al een paar prachtige reddingen verricht.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Maradonna doet het alsof het de finale is. Goeie keeper van Nigeria, beste man aan hun kant tot nu toe.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Jah geweldige actie !!

Vascago

• 4807 berichten
  • 3646 stemmen

13woutie13 schreef:

Dieven slaan toe in hotel U...

Wel lullig voor die 2 spelers...

Hebben die spelers geen pinpas of creditcard. Neem aan dat ze dat ook in Z-A wel accepteren. Je gaat toch niet met 4k of zelfs 8k cash over straat daar

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Daar zijn de meningen dan over verdeeld. 15-20 keer de bal overspelen op eigen helft is wat mij betreft veel minder indrukwekkend dan menig Oranje doelpunt dat ik de laatste jaren heb gezien.

Het gaat wat mij betreft dan natuurlijk ook om pass 19 tm 24, de prachtige assist(25) en de goal(26).

Enige goal waar echt perfect samenspel bij zat die ik me kan heugen van het NL elftal is de counter van Nederland tegen Italie, waar Bronckosaurus, Kuijt en Sneijder betrokken waren.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Irritante telegraaf-poule. De hele dag niet bereikbaar, zo kan ik niet zien wat ik ook alweer had voorspeld. Matig.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Die Maradona gaat nog een kaart krijgen voor zijn gedoe aan de zijlijn.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Goed eerste kwartier, maar de rest was maar zo-zo. Tijd om te gaan koken.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Argentinië op halve kracht 6x zo sterk als Nigeria.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1708 stemmen

Mooie eerste helft. Had ik ook wel behoefte aan na de saaiste wk wedstrijd aller tijden gister.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Kijk ook Sporza, volges mij stonden ze allebei duidelijk te duwen en te trekken

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Heb m'n bericht weggehaald, Ik zie het nu nog een keer bij NOS, twijfel nu toch. Scheids had misschien de corner opnieuw moeten laten nemen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nigeria valt flink tegen, maar als Argentinië niet snel een tweede maakt kan het nog zo uit het niets 1-1 worden...

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1708 stemmen

Welnee...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Mooi doelpunt van Gabriel Heinze.

Vascago

• 4807 berichten
  • 3646 stemmen

speranza schreef:

Mooi doelpunt van Gabriel Heinze.

Zo mooi was ie toch niet? Gewoon bar en bar slecht verdedigd. Wel strak ingekopt, maar als je zo vrij wordt gelaten mag dat ook wel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

'Transfers Milito en Motta naar Inter ongeldig'

(Novum) - De Italiaanse justitie is een onderzoek begonnen naar dubieuze transfers van Internazionale. De Champions League-winnaar zou bij de transfers van Diego Milito en Thiago Motta vorige zomer onderhandeld hebben met de onbevoegde voorzitter van Genoa, Enrico Preziosi, meldt Hamburger Morgenpost.

Prezisio was op het moment dat hij zijn handtekening onder de transfers zette niet in het bezit van de juiste papieren. Daardoor worden er nu vraagtekens gezet over de rechtsgeldigheid van de contracten. Volgens de Duitse krant kan dit verregaande gevolgen hebben. Mogelijk worden de resultaten van afgelopen seizoen geschrapt.

Internazionale nam Milito en Motta vorig jaar over van Genoa. Dit jaar waren de Zuid-Amerikanen onderdeel van de succesploeg van José Mourinho. Naast de Champions League werden ook de competitie en de beker gewonnen. Milito nam in de met 2-0 gewonnen Champions League-finale tegen Bayern München beide doelpunten voor zijn rekening.

Bron: Sport.nieuws.nl

Vascago

• 4807 berichten
  • 3646 stemmen

Donders, dat zou toch een kater op het seizoen zijn

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik hou mijn hart vast. Dit nieuws werd tijdens de eerste helft verteld. Vandaar dat ik het even heb opgezocht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.