- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat een klein mannetje, die Mexicaanse doelman.
Dat viel mij ook meteen op. Dwergen in de goal 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind dat Portugal sinds Pauleta (zeker geen genot om naar te kijken, maar stond altijd goed) geen goede spits meer heeft gehad, maar zie nog liever Almeida dan Liedson in de spits. Lekker al die voorzetten van Ronaldo inkoppen.
Almeida boven Liedson? Enlighten me. Benfica fan zeker
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Nee. Hij is juist op het veld irritanter dan daar buiten. Ik snap dutchtuga's bericht dan ook niet zo. Zelfde met Suárez.
Ik formuleer het verkeerd. Hij komt mij wat vaak in het nieuws, in negatieve zin, maar dat is dan ook te wijten aan de vreselijke media die elke gelegenheid pakt om CR te bashen. Toch geeft hij jammer genoeg wel vaak aanleiding tot een nieuwe bash. Neemt niet weg dat het een jongen is die zijn hart op de goede plek heeft, zeker naar zijn familie toe, iets wat ik in interviews e.d. al vaak heb opgemerkt.
Op het veld zie je een ontzettend gedreven speler die, hoewel vaak wat te egoistisch, wel alles op het veld achterlaat en dat vind ik een genot om naar te kijken.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nee. Hij is juist op het veld irritanter dan daar buiten. Ik snap dutchtuga's bericht dan ook niet zo. Zelfde met Suárez.
Suarez is buiten het veld een heel symphatieke gast 
Vanavond mag hij vlammen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Almeida boven Liedson? Enlighten me. Benfica fan zeker
.
Hehe, ik hou eenmaal van grote sterke spitsen, die als aanspeelpunt fungeren. Zal in een systeem met Ronaldo op de flanken en een Deco erachter beter werken, denk ik. Met Liedson heb je er nog een ego bij en dat zie ik niet werken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
_timbo bedoelt, denk ik, pure spitsen die zowat alleen goals kunnen maken. Pure spitsen, zoals Huntelaar, van Nistelrooij, etc. Villa is meer dan dat.
Higuain kan ook wel meer dan dat maar speelt wel als een echte spits. Villa en Torres overigens ook hoor. En die hoort zeker ook in dat rijtje van beste ter wereld.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Campo vond ik een toffe keeper van Mexico om naar te kijken in zijn Bassie-kostuums en showduiken.

Spetie
-
- 38871 berichten
- 8594 stemmen
Campo vond ik een toffe keeper van Mexico om naar te kijken in zijn Bassie-kostuums en showduiken.
(afbeelding)
Leuke keeper inderdaad, die daarnaast ook een goede spits was, wat misschien wat minder mensen weten. Hij heet trouwens Campos en niet Campo. 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ik ben die KUTTOETERS nu al zat!
Verdomme man, verschrikkelijk inderdaad. Het meest vreemde/achterlijke vind ik ook nog dat mensen blijkbaar kunnen dansen op simpel getoeter. Ik vind de melodie en de samba er niet in hoor 
Het allerergste vind ik nog we dat ik de sfeer in een stadion heel bepalend vindt om een wedstrijd wel of niet te bekijken, ik kan ontzettend genieten als 15000 man achter een doel hun ploeg toejuichen, mooie liederen zingen en compleet uit hun dak gaan. Nu hoor ik heel soms het Mexicaanse publiek heel lichtjes achter die Boeboezela's aan, maar te verwaarlozen.
Dit gaat het 1e wk worden waarbij de volume knop laag wordt gezet op de tv 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Azijnzeikers
. Vuvuzela's, Afrikaanse sfeer
.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
fucking stream werkt hier niet, godver! Soit, nog 3 kwartier werken, zal het wel overleven.
Edit: hij doet het! 
Edit2: Jezus, wat een pokkeherrie... 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Azijnzeikers
.
Vuvuzela's zijn ongekend kut. Het stoort enorm. Maarja, we moeten het er maar mee doen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Azijnzeikers
.
Noem je dit sfeer? Ik noem het oorverdovende %@$herrie. Zie/hoor ik liever trommelende Djembe Afrikanen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Heb je wel tijd om te kijken als je constant op dat ding loopt te blazen? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb een toe toe toeter op mijn waterscooter. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8594 stemmen
Azijnzeikers
.
welke sfeer? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nu is het nog irritant, maar weet zeker dat na potje 5 of zo je er niet meer echt op let. Als je vlak bij het spoor woont heb je daar na een tijdje ook minder last van.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Met de Confederations Cup had ik het volume op een gegeven moment uitstaan ja, inderdaad heb je er dan minder last van 
Als iemand in mijn oren gaat toeteren met zo teringding als ik in de stad de wedstrijd kijk dan staat diegene nog heel wat te wachten! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij is de wedstrijd niet zo bijzonder als ik de reacties zo lees. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Net een kwartier bezig joh. Voor een eigen baas werk je trouwens wel erg weinig overdag 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ik ging er op de bank voor zitten, blikje Red Bull en een zak chips erbij. Heb het tot de 7e minuut volgehouden. Kan hier echt niet van genieten 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is helaas geen Duitsland-Costa Rica nee, maar heerlijk dat het toernooi nu überhaupt begonnen is.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Geel omdat-ie 2x voor de bal gaat staan, Grueter.
Beetje zomeravondvoetbal verder.
edit: oef dat was een mooie schietkans.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Net een kwartier bezig joh. Voor een eigen baas werk je trouwens wel erg weinig overdag
Internet-research!!!!! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.