- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Het begin van historische momenten in het voetbal. Wat voor schitterende goals zullen we te zien krijgen? Wat voor absurde momenten? Wat voor fabuleuze acties? Kan niet wachten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Tevez en Messi gaat dus nooit werken. Tevez gaat alleen voor eigen succes en speelt nooit af op Messi.. lijkt me dat Milito meer recht heeft op een plek naast Messi
Higuain is in mijn ogen zelfs de beste pure spits ter wereld van dit moment. Onbegrijpelijk als die op de bank zit.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Het begin van historische momenten in het voetbal. Wat voor schitterende goals zullen we te zien krijgen? Wat voor absurde momenten? Wat voor fabuleuze acties?
Gaat Schweini excelleren? Wie wint de WK-pool? Gaan Genee en Derksen met elkaar op de vuist? En bovenal: wie gaat Bilardo van achteren nemen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Right.. In een Villa- Torres- Milito loze wereld misschien.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
VIlla vind ik niet zo'n pure spits als Torres en Milito.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De beste pure spits speelt niet op dit WK 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nee, (...) Bange Bert (...) laffe coach (...) Hamster (...) onbegrijpelijk.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Nou vraag ik je, voor de mensen die even Nederland 1 zagen dernet.
Wat moet Jack met dat kleine kindje ?
Haha, ik vroeg me precies hetzelfde af. Geen enkele vraag of uitleg daarover. Bizar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
VIlla vind ik niet zo'n pure spits als Torres en Milito.
Dat Villa multifunctioneel is maakt hem nog wel een 'echte' spits. Enorm doelgericht. Wie daar nog aan twijfelt kijkt amper BBVA.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
De opkomst van die Zuid-Afrikanen. 
Allemaal kleine negertjes die de hoempa dansen en dan staat er 1 zo'n lange blanke lul tussen van 2 meter.
Altijd zo bij hun.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Mooie actie van Bouhla, idd. Hij had heel die bal niet gezien. Hij keek alleen waar hij die noppen kon plaatsen.
Treurig bericht, zeg.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Haha, ik vroeg me precies hetzelfde af. Geen enkele vraag of uitleg daarover. Bizar.
Wat was er aan de hand dan met die baby? Ik kon er niet langer dan 3 minuten naar dat programa kijken namelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Treurig bericht, zeg.
Beetje wel, vind 'm ook soms irritant maar dit gedrag van Bouhla moet je altijd afkeuren idd (al hoop ik dat NR dat ook doet). Nog vreemder om te horen dat Nederlanders zich storen aan hem terwijl Oranje de meest akelige voetballer van de wereld heeft: Sneijder
. Zelfreflectie anyone?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zal je sterker vertellen, NW, ik vind CR helemaal geen akelige voetballer. Is toch een genot om naar te kijken?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik ben ook geen superfan van Ronaldo, vooral buiten de velden, maar ik denk wel dat hij Portugal naar een aardige prestatie helpt op dit WK. Die jongen barst van de voetbalkwaliteiten op elk vlak. Ik hoop dat Queiroz hem op de flanken plaatst, waar hij met zijn snelheid dodelijk is, om zo voor meer scheuren in de defensie van de tegenstander te zorgen. In de spits is er in het Portugese elftal maar weinig van gekomen.
Maar wat een hypocriet gedrag hier weer. Iedereen die slecht over CR9 praat zal elke wedstrijd met hem van begin tot eind kijken. Dat is nou eenmaal wat zijn voetbal met je doet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zal je sterker vertellen, NW, ik vind CR helemaal geen akelige voetballer. Is toch een genot om naar te kijken?
Ik ook. Ik bash hem af en toe, puur omdat ie bij Real speelt maar ik vind het een geweldige voetballer. Die balcontrole, die beheersing, die balans, die acceleratie, dat voetenwerk, heer-lijk! Ook zijn maniertjes kan ik wel waarderen, dat is zuid-europeaanse passie, bevlogenheid en theater.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Treurig bericht, zeg.
Hoeveel pagina's geleden heb ik dit gezegd? 
Je moet het met een korreltje zout zien, uiteraard. En natuurlijk keur ik die actie van Bouhla af.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben ook geen superfan van Ronaldo, vooral buiten de velden, maar ik denk wel dat hij Portugal naar een aardige prestatie helpt op dit WK. Die jongen barst van de voetbalkwaliteiten op elk vlak. Ik hoop dat Queiroz hem op de flanken plaatst, waar hij met zijn snelheid dodelijk is, om zo voor meer scheuren in de defensie van de tegenstander te zorgen. In de spits is er in het Portugese elftal maar weinig van gekomen.
Maar wat een hypocriet gedrag hier weer. Iedereen die slecht over CR9 praat zal elke wedstrijd met hem van begin tot eind kijken. Dat is nou eenmaal wat hij doet.
Met Liedson eindelijk ook een goede spits
. Van Pauleta ben ik nooit onder de indruk geweest.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Las van de week nog een artikel over hem. Van zijn eerste loon als betaald voetballer, betaalde hij voor zijn broer een periode in een afkickkliniek. Zo'n rare jongen is het niet volgens mij.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik vind dat Portugal sinds Pauleta (zeker geen genot om naar te kijken, maar stond altijd goed) geen goede spits meer heeft gehad, maar zie nog liever Almeida dan Liedson in de spits. Lekker al die voorzetten van Ronaldo inkoppen.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Dat Villa multifunctioneel is maakt hem nog wel een 'echte' spits. Enorm doelgericht. Wie daar nog aan twijfelt kijkt amper BBVA.
_timbo bedoelt, denk ik, pure spitsen die zowat alleen goals kunnen maken. Pure spitsen, zoals Huntelaar, van Nistelrooij, etc. Villa is meer dan dat.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
@ Naomi, Game 7 gaat er aan komen. Spannende finale kan nog alle kanten op.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Beetje wel, vind 'm ook soms irritant maar dit gedrag van Bouhla moet je altijd afkeuren idd (al hoop ik dat NR dat ook doet). Nog vreemder om te horen dat Nederlanders zich storen aan hem terwijl Oranje de meest akelige voetballer van de wereld heeft: Sneijder
. Zelfreflectie anyone?
Wat is er mis met Sneijder dan? Behalve dat hij een bemoeizuchtig en mediageile vriendin heeft 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee. Hij is juist op het veld irritanter dan daar buiten. Ik snap dutchtuga's bericht dan ook niet zo. Zelfde met Suárez.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Wat een klein mannetje, die Mexicaanse doelman.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Sjonge jonge, Franco erin en niet Hernandez.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Naomi, Game 7 gaat er aan komen. Spannende finale kan nog alle kanten op.
Geweldige game 4, na game 3 zag ik het even nie tzitten maar dat wordt een game 7. Heerlijke serie idd
. Al heb ik veel integraal moeten zien. Game 7
(eerst maar 5 doen
).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.