• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.965 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.732 acteurs
  • 200.928 gebruikers
  • 9.506.828 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

DieGo

• 5808 berichten
  • 2422 stemmen

Misschien nog wel erger dan die vuvuzela's..

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Die Grueter heeft zijn oordeel ook al weer klaar over de scheids, zonder te beseffen dat die gele kaart was voor spelbederf NA de handsbal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je moet deze voetbal gewoon helemaal naar de rechter kruising mikken en dan komt die terecht in de linker kruising.

Wat een zwabber-ding haha.

Awake78

• 1022 berichten
  • 496 stemmen

Mooi ook, die statistiekjes op telegraaf.nl

Ach ze proberen er iets van te maken. Ik mot nog een half uur

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ik heb echt geen last van die toeters. En in de overige wedstrijden zal het geluid wel iets minder zijn. Uiteraard zijn daar ook Zuid-Afrikanen aanwezig, maar Europeanen zullen niet de hele wedstrijd op zo'n ding fluiten.

Zuid-Afrika gaat het niet redden, maar dat was al te verwachten.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Misschien omdat je het geluid uit hebt staan? Snap niet man, er zit totaal geen ritme of een patroon in dat getoeter. iemand bekend met Vuvuzela muziekstukken?

Dit klinkt net als zo'n neefje/mug die rond je hoofd zit te zoemen als je op bed ligt te pitten

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

DieGo schreef:

(quote)

Misschien nog wel erger dan die vuvuzela's..

Vind het ook wel meevallen. Alleen praatte hij in het begin veel en veel te veel. Al die statistieken.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

rep_robert schreef:

Misschien omdat je het geluid uit hebt staan? Snap niet man, er zit totaal geen ritme of een patroon in dat getoeter. iemand bekend met Vuvuzela muziekstukken?

Zo erg is het niet. Doet me denken aan vroeger, toen had je ze in Nederland ook. Alleen was dat niet zo erg als nu...

DieGo

• 5808 berichten
  • 2422 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zuid-Afrika gaat het niet redden, maar dat was al te verwachten.

Zolang Mexico er geen 1 inschiet schrijf ik ze nog niet af.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zo erg is het niet. Doet me denken aan vroeger, toen had je ze in Nederland ook. Alleen was dat niet zo erg als nu...

Stonden wij vroeger ook te dansen op de "melodie" van de toeters? Die Zuid Afrikanen zien er een soort van ritmische dans/ritueel in, volgens mij hebben zij speciale toeteroren of zo.

Die dieptebal van Zuid Afrika net, die spits neemt de bal aan ipv die speler die achter hem de bal in de loop kreeg. Zonder die toeters had ie gecoacht kunnen worden en had ie die bal niet aangeraakt voor die diepgaande speler.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Inderdaad, als Mexico niet snel wat afmaakt zie ik Zuid-Afrika zo via de rechterkant uitbreken en naar 1-0 counteren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Zonder die toeters had ie gecoacht kunnen worde.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Phoenix schreef:

counteren.

Had al 3 of 4 keer gekund maar steeds weer de bal achter de man gespeeld. Het veld lijkt wel stroperig. Nr 17 van Mexico is een leuk spelertje.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2422 stemmen

Mooi balletje!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zo'n bal moet er gewoon in.

Gelukkig kennen deze grensrechters de regel.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

ach welnee, was prima gedaan, goeie tussenkomst keeper.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2422 stemmen

Blijft een belachelijke regel..

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Hoezo? Gewoon terecht afgekeurd en het is een prima regel.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Ja ik moest ook even nadenken, maar de man staat tachter de keeper en voor de verdediger op het moment van passen. Precies de normale buitenspelregel, alleen hebben de keeper en de verdediger dit keer even van positie gewisseld.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2422 stemmen

Uiteraard terecht afgekeurd maar de regel gaat nergens over. Als die keeper een paar centimeter minder ver was gesprongen dan was het wél een geldig doelpunt. Je moet ergens een grens trekken maar ik blijf het jammer vinden dat dit soort doelpunten worden afgekeurd.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Sowieso wel knap om bij een corner buitenspel te staan.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Sowieso uitstekende arbitrage. Gruetertje begon al voor de wedstrijd te zeuren, om later te melden dat deze man de afgelopen jaren 2x Aziatisch scheidsrechter van het jaar is geworden. Gaf 2 terechte kaarten en heeft het prima onder controle.

Stroperige wedstrijd, Mexico beter positiespel, had toch wel zeker 1x moeten scoren.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Hopelijk is deze wedstrijd geen opmaat voor de rest van het WK

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

rep_robert schreef:

Ja ik moest ook even nadenken, maar de man staat tachter de keeper en voor de verdediger op het moment van passen. Precies de normale buitenspelregel, alleen hebben de keeper en de verdediger dit keer even van positie gewisseld.

De keeper moet gewoon op de middenlijn lopen, grote kans dat ze dan buitenspel staan.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Krijg je allemaal Nayims.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Joy4ever schreef:

Hopelijk is deze wedstrijd geen opmaat voor de rest van het WK

Was wel te verwachten dit. Zuid-Afrika heeft gewoon een erg matig team. En ze worden ook niet echt geholpen door de supporters, want die toeteren alleen maar. Zo hebben ze amper thuisvoordeel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die trainers hebben echt een trainuzela nodig.

(afbeelding)

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

De keeper moet gewoon op de middenlijn lopen, grote kans dat ze dan buitenspel staan.

Ligt eraan he, geldt alleen als het tussen de 2 laatste mannen is. Dus die keeper kan lopen wat ie wilt, maar heeft niet echt nut

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Nam je m'n bericht serieus dan?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Best aardig wedstrijdje met flink wat kansen. Mexico had het natuurlijk alleen al lang af moeten maken. Nu gaan ze het nog erg lastig krijgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.