menu

Overig / Televisie / Community

zoeken in:
AHWA schreef:
Echt, ja? Beste van de 6? Sterker dan de eerste paintballeps, Troy & Abed in the morning? Etc.
Dan moet ik het maar weer eens oppakken.

In het verleden had je zat geweldige afleveringen, maar als compleet seizoen vind ik dit wel het leukste seizoen ja. Heb me een paar keer kapot gelachen bij wijze van.

Vond dit na seizoen 4 juist het minste seizoen. Alleen de laatste paar afleveringen waren leuk. Ik ga het wel missen, maar het einde was fantastisch en laat zien waar deze show echt goed in was!

Naar mijn mening niet beter dan seizoen een, twee en drie. Wel beter dan vier. En gelijkwaardig of net iets beter dan vijf. Het was gewoon heel anders en even wennen. Mooi einde.
Ik hoop echt dat we meer van community gaan zien! Het liefst een nieuw seizoen. Met een film zou ik ook nog kunnen leven.

#andamovie

Beter dan 4 en 5 inderdaad, omdat verbazingwekkend genoeg de toevoegingen ter vervanging van Abed en Shirley geweldig zijn. . Niveau van 1-3 haalt het niet, maar ach.

Keith David (1 van die vervangingen zit ook in "Big Time in Hollywood, FL" , een serie die ik niet genoeg kan aanraden, zeker ook voor het Community publiek....

Nog 1 aflevering te gaan en ik hou er nog steeds van, lijkt ook een compromisloze serie geworden, de constant dreigende cancellation is het beste wat deze serie kon overkomen.

(Willie) schreef:
Nog 1 aflevering te gaan en ik hou er nog steeds van, lijkt ook een compromisloze serie geworden, de constant dreigende cancellation is het beste wat deze serie kon overkomen.

Maar deze keer is het daadwerkelijk zo. Bron: Joel McHale says the sixth season of Community was its last season | The Verge - theverge.com

Erg jammer als dit echt het eindigt betekent. Hopelijk komt nog wel die ''and a movie'' om de cyclus compleet te maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:01 uur

geplaatst: vandaag om 00:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.