menu

Overig / Televisie / Ned's Survival Gids

zoeken in:
Waarschijnlijk geeft deze serie het meest onrealistische beeld van een gemiddeld schoolleven dat ik ooit heb gezien.
'Valsspelers winnen nooit en winnaars spelen nooit vals'. Sure.

Elk kinderprogramma dat anders beweert, is opvoedkundig onverantwoord

Behoorlijk grote fanbase hier zo te zien en ik die dacht dat het een programma voor 9 jarigen was..

Koester de 9 jarige in je, yeyo

Doe ik ook, m'n avatar is daar het bewijs van.

jumpstylemovie schreef:
Jaja, wat is er mis mee dan, behalve dat ie blijkbaar zo irritant is?

- Dat ik nog nooit moeten lachen heb met Cookie als personage dan.
- De muziek die wordt toegepast telkens als hij in beeld is.
- Zijn stem

die programma rockt inderdaad ja!

michael1992
OOOOOOOOOOOH, geweldig dat hier een topci van is.
Ik ben zelf een grote fan al zijn de tips natuurlijk altijd te belachelijk voor woorden en vaak gewoonweg onmogelijk onuitvoerbaar en getuigen ze niet alleen van een idealisering van de schooltijd van de makers maar ook van een ongelooflijke naiviteit en dat vind ik dus geweldig.

Kokosnootkop is natuurlijk een held maar ben ik de enige die een grote "Wezel"fan is?

Zo te zien zijn ze aan 'n nieuw seizoen begonnen op Nickelodeon - geen idee of dat al lang zo is, maar 't viel me vandaag op. De aflevering over wraak is in ieder geval weer ouderwets slecht/hilarisch

Ja, die was wel grappig

Zitten ze nou in hun vijfde jaar? (Volgens mij is het het vijfde seizoen )

Gast
geplaatst: vandaag om 22:51 uur

geplaatst: vandaag om 22:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.