• 155.424 films
  • 9.298 series
  • 27.660 seizoenen
  • 604.308 acteurs
  • 346.473 gebruikers
  • 8.761.698 stemmen

My Super Sweet Sixteen

zoeken in:

Leland Palmer

• 23669 berichten
  • 4572 stemmen

Owh jah, dit programma. Alleen als het een mooie meid betreft blijf ik kijken, anders zap ik verder. Enorm fout allemaal, leuk voor als je even niks anders te doen hebt.

Gizzmann

• 5609 berichten
  • 2491 stemmen

Wat mijn held Charlie Brooker er over te zeggen heeft:

juhnzun

• 670 berichten
  • 0 stemmen

Paar keer gezien en haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan wat een verwende krengen

Ze hebben gewoon een flink pakslaag nodig of een goede beurt

maxo922

• 691 berichten
  • 628 stemmen

juhnzun schreef:

Paar keer gezien en haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan wat een verwende krengen

Goed gezegt!

Hier is trouwens een soort van film van, maar het is een horror film... En mensen op IMDB zijn onverwacht positief

My Super Psycho Sweet 16 (2009) (TV) - imdb.com

'My Super Psycho Sweet 16' ik ben er best benieuwd naar.

clockwork72

• 2724 berichten
  • 1488 stemmen

juhnzun schreef:

bij mij idem dito. Wat een K programma vind ik dit toch. Komt het eigenlijk nog wel op tv?

jumpstylemovie

• 6199 berichten
  • 1221 stemmen

clockwork72 schreef:

(quote)

bij mij idem dito. Wat een K programma vind ik dit toch. Komt het eigenlijk nog wel op tv?

Ha! Je hebt maandelijks een hele weekendbreak met dit programma op MTV. En verder zijn er elke dag 2 afleveringen.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Bijna alles is inderdaad geacteerd...net als al de andere progamma's van MTV. Wel redelijk amusant.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.