menu

Overig / Televisie / My Super Sweet Sixteen

zoeken in:
Owh jah, dit programma. Alleen als het een mooie meid betreft blijf ik kijken, anders zap ik verder. Enorm fout allemaal, leuk voor als je even niks anders te doen hebt.

Wat mijn held Charlie Brooker er over te zeggen heeft:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=0b7mwTK564o

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

juhnzun
Paar keer gezien en haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan wat een verwende krengen
Ze hebben gewoon een flink pakslaag nodig of een goede beurt

juhnzun schreef:
Paar keer gezien en haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan wat een verwende krengen

Goed gezegt!
Hier is trouwens een soort van film van, maar het is een horror film... En mensen op IMDB zijn onverwacht positief
My Super Psycho Sweet 16 (2009) (TV) - imdb.com
'My Super Psycho Sweet 16' ik ben er best benieuwd naar.

juhnzun schreef:

bij mij idem dito. Wat een K programma vind ik dit toch. Komt het eigenlijk nog wel op tv?

clockwork72 schreef:
(quote)

bij mij idem dito. Wat een K programma vind ik dit toch. Komt het eigenlijk nog wel op tv?

Ha! Je hebt maandelijks een hele weekendbreak met dit programma op MTV. En verder zijn er elke dag 2 afleveringen.

ace leader
Bijna alles is inderdaad geacteerd...net als al de andere progamma's van MTV. Wel redelijk amusant.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:24 uur

geplaatst: vandaag om 16:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.