menu

Overig / Televisie / True Blood

zoeken in:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=iu3Tw4-pKg4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Weet niet echt wat ik hiervan moet vinden. Allemaal chaotisch en niet in de positieve zin. Jammer, maar dit doet me vrij weinig. (Terwijl ik delen van seizoen 6, vooral met Billith erg goed vond) Warlow was al zo'n enorme teleurstelling uiteindelijk en die V-vamps zien er ook weinig spectaculair uit. Waar zijn toch de tijden van ontzettend goede personages als Godric en Russell gebleven

AHWA
Vertrokken met Alan Ball, denk ik. Heb S6 niet afgekeken, maar wellicht dat ik S7 wel een beetje ga volgen, maar dan enkel voor Woll.

Nu 3 afleveringen onderweg en eigenlijk bevalt het wel, maar werkelijk geen idee waar dat aan ligt.

Haha, herkenbaar. Ik ben ondertussen helemaal bij met dit seizoen en ik vind het ook gewoon erg leuk, zonder dat ik een idee heb waarom. Eens geen ''typische'' villains, maar gewoon een beetje terug naar de soapy begindagen, met veel humor. De laatste ep is ook gewoon weer ontzettend campy en hilarisch, maar ik mag het wel. De laatste seizoenen zijn toch wel echt gemiste kansen geweest om er iets groots van te maken (vooral Billith en Warlow was uiteindelijk een letdown), maar dit seizoen is een vreemde eend in de bijt, maar toch bevalt het inderdaad wel. Ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat.

Oeh, en Woll in episode 5 van dit seizoen. Mamma mia

Zo afgelopen... De laatste aflevering was veruit de slechtste aflevering die ze gemaakt hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:01 uur

geplaatst: vandaag om 15:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.