• 12.692 nieuwsartikelen
  • 168.024 films
  • 10.912 series
  • 31.294 seizoenen
  • 626.432 acteurs
  • 195.687 gebruikers
  • 9.161.361 stemmen

Sara

zoeken in:

Lilyroos

• 177 berichten
  • 191 stemmen

Kijkt iemand naar deze serie op Eén (Belgisch)

‘Sara’ is het verhaal van Sara De Roose, een jonge vrouw van bescheiden afkomst. Ze is een briljante economiste met een hart van goud. Sara’s grootste gebrek is dat ze lelijk is. Daarom kijkt niemand naar haar. Ze heeft aan den lijve ondervonden dat romantiek voor haar alleen iets is om van te dromen.

kos

• 46374 berichten
  • 8603 stemmen

Klinkt als de Nederlandse serie Lotte, of het Amerikaanse origineel Ugly Bettty.

Lilyroos

• 177 berichten
  • 191 stemmen

Dat kan zijn. Ze hebben mij verteld dat het origineel een Columbiaanse serie was. Sara werkt in een modehuis waar modellen en dandy's troef zijn. Ik weet niet of dat bij Lotte en ugly Betty ook zo is?

kos

• 46374 berichten
  • 8603 stemmen

Ik geloof het wel (ken de series alleen van info die ik las, zelf nooit gezien.)

#

# Betty la Fea, is the title of the original Colombian soap-opera and its other international spin offs.

http://www.imdb.com/title/tt0805669/trivia

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Lilyroos schreef:

Kijkt iemand naar deze serie op Eén (Belgisch)

Dit is geen serie van één, maar van de commerciële VTM. Iedere dag om 18u20 en de dag nadien herhaling om 12u15.

Op zondag om 21u20 is het 'De Week Van Sara'. Alle uitzendingen van die week in één keer.

De format is gebaseerd op de originele Columbiaanse telenovelle Betty La Fea (aka - Yo soy Betty, la fea ). Ook Duitsland maakte er een lokale versie van, die Verliebt In Berlin heet. En de Amerikaanse Ugly Betty is ook een kopie.

De reeks liep van 1999 tot 2001 op de Colombiaanse zender RCN en er werden 165 afleveringen van gemaakt. Betty werd gespeeld door Ana María Orozco.

http://sara.vtm.be/

(afbeelding) De originele Betty La Fea.

Lilyroos

• 177 berichten
  • 191 stemmen

Haha, deze ziet er wel mooier uit dan onze Sara.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.