menu

Mijn Updates +
Overig / Televisie / Wie is de Mol?

zoeken in:
Nou daar gingen mijn zuurverdiende puntjes. Op het laatste moment geswitched. Sinan er uit, Jamie er voor in de plaats samen met Rick Paul. Nou dáág allebei weg dus. Het is niet mijn jaar.

Opdrachten zijn inderdaad zo-zo, maar voor mij wel handig, heb al enkele spellen kunnen gebruiken en omgetoverd naar 'kinderniveau'. Over 3 weken start ik WIDM Junior met mijn leerlingen. Hopelijk presenteer ik beter dan dat ik mollen ontmasker.

Sinan als mol zou ik wel een afknapper vinden zeg.

kwam toch pas uit de Rick Paul-tunnel in de aflevering dat 'ie eruit vloog, maar het lijkt nu toch echt Sarah te zijn. Jammerlijk en flauw maar na sleutelposities en acties in deze episode volgens mij niet langer te missen.

Het zou me fantastisch lijken als Sarah de Mol blijkt te zijn, hoewel ik nóg liever Merel als Mol zou zien maar dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat zij heel veel geld heeft binnengebracht.

Eens met Elineloves dat Sinan een afknapper zou zijn.

ik ga voor dit:

Mol: Sarah
Winnaar: Niels
Verliezer: Merel
Zaterdag Sinan er als laatste uit

Blijf erbij, Niels ligt er te dubbeldik op en te Jan vorig jaar

Ik hoop dit:
Mol Merel
Winnaar Niels
Verliezer Sarah

Ben wel blij dat sinan de Mol niet is, was een erg luie Mol geweest. Verder vind ik het dit jaar waar tegenvallen qua opdrachten, de locaties en kandidaten zijn wel leuk.

geplaatst:
Wat een enorme HELD is die Joeri met z'n Djengatoren... heb me helemaal het apezuur gelachen Sowieso gaan we aan dit heerschap nog een hoop plezier beleven denk ik zomaar...

Dit seizoen van de Enige Echte Mol heeft zijn start duidelijk weeral niet gemist... de mysterieuze opening met de spectaculaire sprongen in het diepe, het feit dat er nog geen Mol was, de hilarische kookopdracht en dan die fantastische kettingopdracht met beelden om alle vingertjes weer even bij af te likken... die trap!

Doodzonde alleen dat de hypersympathieke (en ook wel verdachte) Liesbeth als eerste naar huis moest... het is voor de rest moeilijk er al iets nuttigs van te zeggen, maar:

Mol na afl. 2: Eva

geplaatst:
Ben pas sinds enkele dagen echt ervan overtuigd dat dit een serieus programma is. Maar ik begrijp dat je dan toch wel een hoer moet zijn om hier aan mee te doen? Niets persoonlijks tegen hoeren hoor, maar om daar nou openlijk voor uit te komen...

geplaatst:
Say what?

NRT
geplaatst:
Uitstekende aflevering gisteren. Die proef met die dieren. Ik zou dat ook echt eng vinden.

geplaatst:
Wat heet: dit was spannender dan eender welke horrorfilm ooit gemaakt! Op het moment dat die hand richting spin ging, ben ik even een ommetje gaan maken: alleen hand voor de ogen voldeed niet meer

Heerlijke aflevering met een knaller van een afsluiting, waarbij ik het gedrag van nep-afvaller Eva maar verdacht vond... of ben ik net de beruchte tunnel ingereden?

Mol na afl. 3: Eva

NRT
geplaatst:
otherfool

Toen kreeg ik het ook even benauwd toen die hand bijna die spin aanraakte.. Volgens mij gaat het trouwens de eerste keer zijn dat ik een aflevering ga herbekijken. Of toch in ieder geval enkele stukken. Ik ga denk ik zelfs mijn vriendin 'dwingen' om te kijken. Prachtige aflevering! Wat een spanning!

geplaatst:
Vind het ook weer fantastisch. Ook weer een leuk vooruitzicht met de mindfuck voor de kandidaten die er zit aan te komen met Eva die er toch niét uit is.

NRT
Ik vond het wel heerlijk toen Ingrid die boemerang in haar gezicht kreeg.

Zalige groep, mooie opdrachten en schitterende beelden... deze Mol-serie heeft feitelijk maar één probleem en dat is dat ik gewoonweg zeker ben van mijn molletje!

Mol na afl. 4: Eva

NRT
otherfool

Dat valt tegen.

Heb eerst een aantal afleveringen op Axel als mol gezeten, maar denk stilaan dat hij gewoon niet goed genoeg is bij veel proeven.

Nu neig ik meer naar Kaat, maar ik kan niet goed uitleggen waarom. Krijg de indruk dat ze vaak de boel loopt te manipuleren.

Zeker geen mol: Joeri, Bruno en Elisabeth (hoewel die laatste bij het publiek het meest verdacht is...). Bas lijkt me eerder de uiteindelijke winnaar dan de mol, maar ik durf hem niet zomaar uitsluiten.

geplaatst:
NRT schreef:
otherfool

Dat valt tegen.

Hmmmmm scenario: Eva was wel degelijk de mol, werd ziek (van de stress?) en liet zich uit ellende door de organisatie maar naar huis sturen, het programma gaat nu verder met een nieuwe mol.

Maar nee, ik moet toegeven dat er een kansje is dat ik er toch naast zat...

Mol na afl. 5: Kaat

geplaatst:
Om je gerust te stellen; ik zat ook heel diep in de Evatunnel. Ik wil je theorie graag geloven.

Daarna waren er nog twee potentiële mollen over - al wil ik Axel niet helemaal uitsluiten - en neig ik net iets meer naar Bas dan Kaat.

Mol na afl. 5: Bas
Mol na afl. 6: Bas

geplaatst:
Zo, ik ben ook weer helemaal bij.

Geweldige proeven, leuke groep (hoewel die van de afgelopen twee jaar nóg leuker waren volgens mij), kortom, het is weer genieten.

Joeri, Kaat en Martijn vind ik de leukste deelnemers. Mooi ook om te zien hoe Joeri steeds meer van het spel zelf aan het genieten is. Die Elisabeth is wel een beetje irritant, hoop niet dat die wint.

Qua mol denk ik aan Axel of Bas.

geplaatst:
Hoogtepuntje van dit seizoen, die opdracht in de Cu Chi-tunnels En dan in het bijzonder dat muzikale intermezzo met Patrick Watson.

Qua mol heb ik wel een beetje een probleem, ik kan nu echt niet meer kiezen tussen twee. Ik heb Axel deze aflevering heel duidelijk zien acteren niet de mol te zijn. Verdachter kan je jezelf niet maken bij mij. Maar in dit stadium kan je niet meer spreiden, dus ik blijf bij Bas, ook vanwege de kunstopdracht, waar hij lekker zichzelf aan het ophemelen was Joeri en Kaat ( ) zijn ook voor mij de leukste deelnemers, maar daarnaast kan ik ook van Elisabet genieten. Ingrid was bij mij de grootste irritatiefactor.

Mol na afl. 5: Bas
Mol na afl. 6: Bas
Mol na afl. 7: Bas

geplaatst:
Dzju, zonde.

Nou, het móet toch wel Bas.... zijn, want o.b.v. de kaartopdracht valt Axel.. af lijkt me.

geplaatst:
Mannekes toch, ik was even druk en in het buitenland maar ben weer helemaal bij voor den grote finale! Qua molleke een paar keer geswitched en om eerlijk te zijn ben ik verre van zeker, maar ik doe toch maar:

Mol na afl. 5: Kaat
Mol na afl. 6: Elisabeth
Mol na afl. 7: Elisabeth
Mol na afl. 8: Elisabeth

geplaatst:
Ik heb Elisabeth eigenlijk afgestreept toen ze die woorden wegveegde op de boot. . Waarom zou je dat doen als mol?

geplaatst:
Nu bij aflevering 4 van de Vlaamsche Mol. Inderdaad weer van een lekker niveau! Wel balen dat je op de site van Vier gelijk op spoilers trapt, grr!

geplaatst:
Je moet de url van de laatste aflevering die je gezien heb bewaren en weer invoeren, dan krijg je de afleveringslijst zonder spoilers (tenzij je heel lang gaat staren wie er allemaal niet meer op het plaatje staan).

Finale stukje minder tof dan de voorgaande jaren, ook omdat de drie overgeblevenen niet tot de leuksten behoorden, maar oke, ben wel te pakken genomen.

geplaatst:
Ik ben ook goed voor de gek gehouden. Ik was er echt stellig van overtuigd dat diegene niet de mol kon zijn, vooral omdat ik haar emoties echt geloofde.

geplaatst:
eRCee schreef:
(tenzij je heel lang gaat staren wie er allemaal niet meer op het plaatje staan).

Nou, ik zag in een flits twee mannen en een vrouw staan, waarvan de vrouw blond haar had. Dat is toch al een spoiler die zo wordt weggegeven.

geplaatst:
Maar wat jij niet weet is dat er een opdracht komt met pruiken.

geplaatst:
Haha

geplaatst:
Erg fijne laatste aflevering. Zo doe je dat dus. Niet van die opgeblazen crap.

geplaatst:
Hear hear!

geplaatst:
Sowieso ook wel in hindsight schitterende mol vind ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:03 uur

geplaatst: vandaag om 14:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.