• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.003 acteurs
  • 198.997 gebruikers
  • 9.371.495 stemmen

Wie is de Mol?

zoeken in:

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

rodeni schreef:

Naar mijn mening is dit programma de kanshebber voor de e.v. televizierring!!!

Helaas kijk het NL publiek liever naar de Lama's of Dancing with the stars

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Helaas kijk het NL publiek liever naar de Lama's of Dancing with the stars

De Lama's is nog wel okee, maar Dancing with the Stars en al die ijsdansprogramma's zijn echt vreselijk! Ik denk dat ik sowieso de programma's op de publieke omroep veel beter vind dan die op de commerciëlen. Wat te denken van Holland Sport, De Wereld Draait Door, WIDM uiteraard, Uur van de Wolf, Profiel etc...

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Liesbeth Kamerling is de 2e afvaller

Jammer het was een leuke kandidate.

Volgende week kunnen Inge,Dick,Paul,Alex en Menno eruit gaan(zie leader filmpjes)

Nadja,Eva en Renate gaan er in ieder geval niet uit

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

De Lama's is nog wel okee, maar Dancing with the Stars en al die ijsdansprogramma's zijn echt vreselijk! Ik denk dat ik sowieso de programma's op de publieke omroep veel beter vind dan die op de commerciëlen. Wat te denken van Holland Sport, De Wereld Draait Door, WIDM uiteraard, Uur van de Wolf, Profiel etc...

Geen twijfel over mogelijk dat de programma's van de publieke omroep beter zijn dan die op de commerciële.

Wat je hier noemt zijn allemaal goede programma's, maar op de commerciële zenders is het allemaal troep. Dancing with the stars, Dancings on ice...En noem maar op.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:
Liesbeth Kamerling is de 2e afvaller

Jammer het was een leuke kandidate.

Volgende week kunnen Inge,Dick,Paul,Alex en Menno eruit gaan(zie leader filmpjes)

Nadja,Eva en Renate gaan er in ieder geval niet uit

Leuke kandidate inderdaad, maar helaas.

Ik vond Nadja trouwens enorm vervelend. Ik denk niet dat ze de Mol is, want het lijkt er gewoon te dik bovenop te liggen.
Ik blijf bij Renate, al blijven er meerdere opties mogelijk.

En op 3FM vanmorgen is verteld wie volgens hen de Mol is.
Dat zou Renate zijn.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

[quote]The Hunter schreef:

(quote)

Leuke kandidate inderdaad, maar helaas.

Ik vond Nadja trouwens enorm vervelend. Ik denk niet dat ze de Mol is, want het lijkt er gewoon te dik bovenop te liggen.
Ik blijf bij Renate, al blijven er meerdere opties mogelijk.

En op 3FM vanmorgen is verteld wie volgens hen de Mol is.
Dat zou Renate zijn.[/quote

Giel lult weer eens uit zijn nek zoals zo vaak

LEIDENAAR

• 152 berichten
  • 0 stemmen

Renate is de mol..is al uitgekomen..

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

En bedankt voor het verpesten van mijn kijkplezier.

Spoilertags geplaatst.

LEIDENAAR

• 152 berichten
  • 0 stemmen

Sorry..maybe zit ik ernaast,maarre hoorde zoiets..Lekker belangrijk je die hele serie..

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Dat is een roddel Leidenaar.

In de Telegraaf stond het Kwalbert moest het nauurlijk weer melden in RTL Boulevard

Het is niet waar Kappeuter, er is niks voor je verpest

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Ik blijf er toch bij dat Paul de mol is... Het is een gevoel. Nu maar hopen dat hij er niet uit vliegt in de volgende aflevering!

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Hij kan eruit gaan de komende afleverigng net als Dick,Alex en Menno.Dit is naar aanleiding van de leaderfilmpjes.De 4 dames(Inge,Nadja,Renate en Eva gaan er in ieder geval niet uit

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Dick, Alex of Menno gaat er dus uit de volgende aflevering?

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

The Hunter schreef:
Dick, Alex of Menno gaat er dus uit de volgende aflevering?

Dick,Alex,Menno of Paul gaat eruit. Paul ook want zijn leaderfilmpje is net als die van Dick uit de komende aflevering. Er gaat in ieder geval een man uit dus.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:
(quote)

Dick,Alex,Menno of Paul gaat eruit. Paul ook want zijn leaderfilmpje is net als die van Dick uit de komende aflevering. Er gaat in ieder geval een man uit dus.

Ik bedoelde ook inderdaad een van de mannen.
Ik ga maar weer eens hints lezen op internet, heb afgelopen week weinig gelezen en ik mis alweer iets.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Vooral doen.

Dit zijn een aantal sites over de mol

www.wieisdemol.nl

www.wieisdemol.com

www.wieisdemol.org

www.wieisdemol.net

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Er is dus nog niemand uit. Vage aflevering, dit. Ik hoop echt dat Paul mag blijven hoor! Hup Paul!

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Paul was aan het knipperen bij de aftiteling.

In het filmpje voor volgende week zag je Paul niet bij een bepaalde opdracht. Misschien krijgt hij de komende aflevering een individuele opdracht

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Aangezien het eerste treinstation al fout was, hoefde de mol zich geen zorgen meer te maken voor de rest van de reis. Als ik mol was, zou ik lekker gaan slapen. Anderen hebben dan een slechte nacht, waar de mol weer voordeel van heeft de volgende dag.

Degenen die lekker lang hebben geslapen zijn Menno en Dick. Zijn ze hierdoor wat meer verdacht dan de anderen?

Dit sluit in ieder geval mensen uit. Menno en Dick waren erbij toen de naam van het eerste station werd genoemd dus de mol hoorde dat het fout was en kon lekker slapen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ben benieuwd wat er met Paul gaat gebeuren. Ik hoop eigenlijk dat hij erin mag blijven.

Het was trouwens wel weer Renate die verdacht deed, door te zeggen dat ze het station 100% zeker goed had opgeschreven.

Eva, dacht ik, ging daar in mee.

Menno bracht er niets tegenin, terwijl hij na afloop geloof ik zei dat hij het wel wist. Ook verdacht.

En wat is Nadja dom zeg.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Of Nadja is de mol

Maar daar ga ik maar even niet van uit.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Daar ga ik ook niet van uit, maar achteraf gezien dacht ik zo ook over Milouska.

En die was wel de mol.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Ja maar ik ga er dan niet van uit dat ze weer zo'n zelfde type mol nemen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik ook niet. Zou gewoon teleurstellend zijn.

En ondanks dat ik o.a. Renate wel verdenk, denk ik ook dat het een man zal zijn dit jaar, want wéér een vrouw is ook weer zoiets.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Renate en Nadja vallen teveel op idd en wat je zegt ik kan me ook niet voorstellen dat ze voor de 4e keer op rij een vrouw als mol hebben.

Kan jij overigens hier iets uit halen. Let vooral op de achtergrondstem. Dit fragment kwam toen Dick en Menno in gesprek waren.

http://home.planet.nl/~leuts019/Stephan23_Aanwijzing.WAV

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Ik denk dat John 'm is...

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ik denk Eva, Belgen zijn altijd verdacht...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Renate en Nadja vallen teveel op idd en wat je zegt ik kan me ook niet voorstellen dat ze voor de 4e keer op rij een vrouw als mol hebben.

Kan jij overigens hier iets uit halen. Let vooral op de achtergrondstem. Dit fragment kwam toen Dick en Menno in gesprek waren.

http://home.planet.nl/~leuts019/Stephan23_Aanwijzing.WAV

Vrijdag morgen bij 3FM was er ook een fragment, maar ik kon er helemaal niks uithalen.

Bij deze ook niet trouwens. Jij?

Bij een ander stuk dat ik een paar keer geluisterd had, kon ik volgens mij iets van 'Menno' horen, maar verder niets.

Ben dus wel benieuwd ofdat dit een aanwijzing is.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Vrijdag morgen bij 3FM was er ook een fragment, maar ik kon er helemaal niks uithalen.

Bij deze ook niet trouwens. Jij?

Bij een ander stuk dat ik een paar keer geluisterd had, kon ik volgens mij iets van 'Menno' horen, maar verder niets.

Ben dus wel benieuwd ofdat dit een aanwijzing is.

Giel hoort hetzelfde als jij en ik. Ik weet bijna zeker te weten dat er werd gezegd Menno en op het einde hoor je ook duidelijk 'de mol'. Dan kan of zijn achternaam ertussen staan of de woorden 'is niet'.

Ik zal het nog een paar keer horen met mijn oor tegen de speaker

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Als Menno de mol is, waarom krijgt dan de enige speler die constant op hem inzet, Paul dus, een rood scherm?? Overigens denk ik dat Paul gewoon mag blijven. Ik hoop het althans. En dat je hem niet ziet in het promofilmpje van de volgende aflevering, dat is alleen maar om het spannend te houden. Het zou nog wel kunnen dat hij een individuele opdracht krijgt.

Ik ben zo benieuwd!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.