menu

Mijn Updates +
Overig / Televisie / Wie is de Mol?

zoeken in:
Tommeh schreef:
(waarom moet dit in spoilertags?)

Als iemand het nog moet terugkijken, dan verklap je wie er in ieder geval niet afvalt.

Goed punt, aangepast!

Mijn 3 verdachte mollen (gokje) na de 1e aflevering.
Evi, Rick Paul of Jamie

Puur op gevoel: Sinan

Mijn verdachten was ik vergeten te melden bij mijn vorige bericht. Dus toch nog even:

Aflevering één: Merel en Sinan

Jammer dit. De meest spontane en leuke kandidaat er het eerst uit. Gemis voor de rest van het seizoen.

Nikkie is 1.90 en niet 1.94. Lijkt me niet dat je maar liefst 4 cm ernaast zit als iemand vraagt hoe lang je bent. Hierdoor klopte de rekensom niet.

Het is slappe hap tot nu toe. Geen enkele creativiteit in de opdrachten.

Ik kijk elk jaar by default, maar echt spectaculair is het tot nu toe nog niet nee.

Ik vind de opdrachten en de locatie dit jaar wel leuk, verder vind ik het tot nog toe een beetje saai, maar over het algemeen begin ik het leuker te vinden wanneer ik de BN'ers een beetje 'ken'. Van tevoren ken ik er namelijk nooit veel.

Rik vind ik op dit moment een beetje een robot, doet zijn riedeltje en dat was het, ik hoop dat we meer van hem zien in de volgende afleveringen.

Verdachten op dit moment: Nikki, Jan Paul (of hoe hij heet) en Nikki.
Jammer van de afvaller, was een leuke kandidaat.

Rik heeft wel heel goed naar Art gekeken. Ik heb op basis van de eerste aflevering min of meer willekeurig Nikki als mol aangewezen, en daar houd ik het voorlopig maar bij.

Tot nog toe valt deze groep me heel erg mee, vooral Nikki is een geweldige uitschieter. De opdrachten zijn nog wel erg tam. Mijn eerste mol is wel al meteen eruit

Opdrachten zijn op zich best aardig, vooral de Jenga was mooi om te zien. Rik kopieert helaas Art met z'n geforceerde serieusheid.

Volgens mij hebben ze wel naar de Belgen gekeken m.b.t. het psychologische spel met elkaar jokers "gunnen" en de kandidaten tegen elkaar uitspelen (willen we 30min of 45min over de opdracht kunnen doen).

Wel ongelooflijk kut zo'n cliffhanger, daar kijken we geen wie is de mol voor.

Ik hoop van harte dat Evelien of Rick-Paul NIET de Mol zijn. Dat zou echt te veel voor de hand liggen, zeker als blijkt dat die hint van Evelien met dat gebarentaal inderdaad zou blijken te kloppen. Dat deed Inge Ipenburg ook al, zo'n jaar of tien geleden...

Het was even warmdraaien, maar vorige week eindelijk weer eens een degelijke aflevering. De opdrachten waren nog steeds wat suf, maar het wordt langzaamaan toch wel weer een boeiend seizoen. Ik vrees wel steeds meer dat Evelien de mol is. We hebben nauwelijks iets van haar gezien of gehoord, maar alle kandidaten verdenken haar. En voor zover ik nu kan beoordelen zou het geen spannende mol zijn, wat betreft molacties.

Elk jaargang wordt het pas na een aflevering of drie echt leuk. Zo ook dit jaar. Je begint de kandidaten een beetje te kennen, er komen wat opdrachten bij die lekker lopen en/of goed te volgen zijn die met die kist door de palen en Jenga.

Ik zit op Rick Paul. Evelien vreesde ik ook tot voor kort, maar er zitten er te veel op haar. Inclusief afvaller(s).

tbouwh schreef:
Ik zit op Rick Paul. Evelien vreesde ik ook tot voor kort, maar er zitten er te veel op haar. Inclusief afvaller(s).

Laten we dat hopen. Hoewel ik Rick Paul een even saaie Mol zou vinden als destijds Thomas.

Ik ook:) als Jan het vorig jaar niet geweest was had de rol ook op het lijf van een fanatieke Nielson dan wel Jamie geschreven kunnen zijn.

Merel is verreweg de leukste kandidaat wat mij betreft.

Mijn gevoel zegt nog steeds Sinan.

Ik zou eigenlijk moeten terugkijken waarom ik Sinan had weggestreept. Niet dat ik dat echt ga doen. Alleen op deze (overigens weer povere) aflevering afgaande zou ik idd ook Sinan zeggen. Voorlopig blijf ik 100% op Niels, ook al ligt het er te dik bovenop.

tbouwh schreef:

Merel is verreweg de leukste kandidaat wat mij betreft.

Eens! Leuk om haar los te zien komen

Ik vind het psychologische gedeelte dit jaar erg sterk, met de jokers, vrijstellingen en wat gun je elkaar. Leuke toevoeging. Ik denk niet dat Niels de mol is, gezien dat gedoe met de joker afgelopen week.

NRT
Mijn mol blijft Niels. Ik voel me trouwens een klein beetje in de maling genomen. Eerst laat Evi zich expres verliezen omdat het niet haar spel is zoals ze zegt. Daarna duikt een krantenartikel op waaruit blijkt dat ook Nikki zich naar huis heeft laten gaan. Weliswaar om een begrijpelijke reden, maar het heeft toch iets wrangs.

Ik vind dat Rik Paul erg verdacht werd gemaakt deze aflevering, daardoor hoop ik dat hij niet de Mol is want dat is overduidelijk in beeld geweest. Sinan doet weinig. Sarah vond ik wel verdacht deze aflevering, met de verkeerde dingen doorgeven door de porto, langzaam de foto's zoeken.

Rick Paul, nu honderd procent.

Ik begin te twijfelen, misschien toch Jamie ipv Niels.

Mijn mol is nu verschoven naar Sara, hangt heel erg de brave kandidaat uit dus verdacht. Ik hoop niet dat het Niels is want dat is teveel herhaling van vorig jaar. Rik Paul ligt er af en toe te dik bovenop. Vond het jammer dat Robert eruit lag

Deze groep is wel uniek leuk, maar de opdrachten zijn niet echt denderend spannend, elke aflevering 1 uitschieter, nu dat abseilen

Spannende aflevering! Ook leuk om te zien dat Rik een beetje aan het ontdooien is en het steeds meer op zijn eigen manier gaat doen.

Dat is inderdaad wel te merken dat Rik er beter in komt. Opdrachten waren weer inspiratieloos, maar spanning ten top. Ook wel onverwachtse afvallers. Ik ben nu wel heel zeker van mijn mol (en zo niet, dan is de kans heel groot dat we te maken hebben met een hele matige mol).

Gast
geplaatst: vandaag om 13:04 uur

geplaatst: vandaag om 13:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.