Lost
Tall man
-
- 289 berichten
- 988 stemmen
Hij zou volgens deze site op Hulu moeten staan, maar ik heb geen Hulu account, dus ik kan dit niet bevestigen:
The complete 'Lost' on Hulu - Stream On Demand - streamondemandathome.com
sharon!
-
- 5 berichten
- 8 stemmen
Ooit is begonnen met deze serie maar nooit verder gekomen dan seizoen 3. Nu toch maar weer is oppakken.
Rosc
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik ben al jaren een account-loze trouwe informatie winner van moviemeter, omdat ik de meningen van de gebruikers altijd hoog heb zitten kwa films/series.
Maar vanwege de mening van Lost (laatste seizoenen) heb ik toch een account aangemaakt.
De eerste 3 maar vooral eerste 2 seizoenen zijn heel sterk en aan de meningen van jullie scoren die ook het hoogst. De rest van seizoen scoren minder wat enig zins logisch is, Want we zien heel veel flashbacks.
Over meningen valt niet te twisten dat snappen we allemaal.
Toch ga ik mijn visie geven over de laatste seizoenen en vooral de laatste aflevering. Ik vind het werkelijk waar een meesterwerk.
Je moet wel je hoofd erbij houden en niets missen want echt letterlijk alles heeft met elkaar te maken. Vooral de flashbacks, Die zijn niet heel erg spannend maar zeggen enorm veel over hoe geniaal en doordacht de makers zijn geweest van de serie, eerlijk? Bedenk maar eens zulke tijdlijnen die uiteindelijk enorm logisch zijn!!
De plottwisten die elke aflevering met zich mee brengen! Geniaal! En niet beginnen de laatste 2 afleveringen waar heel het eiland duidelijk wordt! Verschrikkelijk goed om ons heel de tijd met de vraag, op het randje van de stoel te laten zitten, Waarom? Huh? En waarom de flashbacks?
Eerlijk is eerlijk de eerste seizoenen zijn het spannendste maar dat is logisch, alles is nieuw! Maar de kunst van alle waanzin zit echt in de laatste seizoenen, Hoe geniaal alles in elkaar zit. Dat je niet een seizoen kijker moet wezen, Maar echt elke aflevering moet gezien hebben.
Ik heb het altijd hoog zitten met de details Bv trouwe Beatles fan, simpel weg omdat alles goed in elkaar zit. Deze serie vergelijk ik met The Beatles. SUPER GOED! En echt een meesterwerk!.!!
Rosc
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Nu ik voor de 3e keer de laatste aflevering terug kijk, Vind ik het meesterlijk goed dat waneer Desmond naar beneden glijdt naar de Center piece van het eiland, Dat John tegen Jack zegt: This remind you of something jack? Desmond goes into the ground, Pushin a button were we later will be fighting off. Jack: You're not John Locke, You are just disrespecting his name by using his memory. He was right all the time wish i could told him that time. Niet de juiste vertaling maar het komt op het zelfde neer.
Zoo goed dat een nuchtere dokter die altijd dacht dat onwerkelijkheid niet bestond. Op het einde bewust is van alles. MEESTERLIJK goed!