• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.356 stemmen

Lost

zoeken in:

La dormeuse

• 111 berichten
  • 218 stemmen

Het komt mij toevallig wel goed uit dat Lost voor het zomerseizoen is stopgezet. Ik vetrek morgen voor acht weken naar Ecuador, dus ik had het toch niet kunnen kijken. Maar ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat hoor. we'll see in September...

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Ik heb Lost seizoen 1 nu gekeken en ik moet zeggen een top serie .

Kan niet wachten op het 2de seizoen.

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Simpelweg de beste serie sinds Miami Vice.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Captain Pervert schreef:

Simpelweg de beste serie sinds Miami Vice.

Lange winterslaap gehouden ?

Zeker nooit Twin Peaks gezien?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

(afbeelding) In Amerika op 6 September uit.

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Yes, ze gaan a.s. vrijdag weer verder (overmorgen)!

Vrijdag komt eerst nogmaals de aflevering rondom Kate en de geheimzinnige koffer waar om gestreden wordt. Ze beginnen dus niet gelijk met een nieuwe aflevering (gelukkig maar), want je moet er eerst weer een beetje inkomen, dus ik vind het een prima zet van Net5.

aryan

• 986 berichten
  • 1752 stemmen

de DVD komt binnenkort uit, volgende week dinsdag. Op 18 december is hij uit in Nederland. En eind deze maand begint seizoen 2, met een hele mooie titel voor de eerste aflevering.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

En de titels is!!

Man of Science, Man of Faith

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

18 december

Nog best lang wachten

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Maar vanaf volgende week (16 september) gaat Net5 weer verder met de nieuwe afleveringen!

Teskuh17

• 456 berichten
  • 194 stemmen

TheRisingSun schreef:

Maar vanaf volgende week (16 september) gaat Net5 weer verder met de nieuwe afleveringen!

mooi, ze kwamen me al bekend voor eigenlijk. Veronica heeft toch ook een tijdje wat van Lost uitgezonden..?

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Ja,die zonden op zaterdagavond de herhalingen uit,maar of ze dat vanaf volgende week wéér doen weet ik niet.

chrissie

• 749 berichten
  • 5035 stemmen

eindelijk dus ook in België te zien, elke maandagavond op VT4, jammer genoeg geprogrammeerd recht tegenover 24.

Het eerste seizoen wordt uitgezonden in 13 afleveringen van om en bij de 2 en een half uur, dus telkens dubbele afleveringen.

En ik vond het gisteravond reuzespannend. De 2 en een half uur vlogen voorbij.

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

2,5 uur?! Dat zijn dan 3 afleveringen volgens mij,want 1 aflevering duurt ongeveer 40-45 minuten.

chrissie

• 749 berichten
  • 5035 stemmen

TheRisingSun schreef:

2,5 uur?! Dat zijn dan 3 afleveringen volgens mij,want 1 aflevering duurt ongeveer 40-45 minuten.

Blijkbaar heeft dat glas amaretto erbij zijn werk goed gedaan: de afleveringen beginnen rond 21.00u en eindigen tussen 22.45u en 22.30u, reclame inbegrepen, dus het zijn er wel degelijk 2 maar ik kan niet rekenen.

chrissie

• 749 berichten
  • 5035 stemmen

TheRisingSun schreef:

Blijkbaar heeft dat glas amaretto erbij zijn werk goed gedaan: de afleveringen beginnen rond 21.00u en eindigen tussen 22.45u en 22.30u, reclame inbegrepen, dus het zijn er wel degelijk 2 maar ik kan niet rekenen.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Gister weer een verrassende aflevering. Aflevering 15 Homecoming

We kregen weer wat te zien over Charlie's verleden en Claire heeft problemen met haar geheugen. Ondertussen dreigt de freak op het eiland mensen te gaan vermoorden als hij Claire niet terug krijgt.

Teskuh17

• 456 berichten
  • 194 stemmen

heb die cd van de veronica gids zojuist gekeken.. verklapt best veel over de nog komende afleveringen.. maar goed. het wordt wel weer spannend

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ja, ik heb die cd ook (die bevat ook Desperate Housewives), geen idee wanneer ik die moet kijken.

Teskuh17

• 456 berichten
  • 194 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Ja, ik heb die cd ook (die bevat ook Desperate Housewives), geen idee wanneer ik die moet kijken.

is wel leuk die aflevering,.. beetje geheugenverfrissing voor de nieuwe afleveringen, maar dan zou ik m wel paar minute voor t eind afzetten..

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ja, de originele air date was 27 April, dit betekent dat hij vóór de aflevering van vorige week was gereleased, dus waarom zouden er dan spoilers in zitten

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

seizoen 2 is begonnen in Amerika

magistrale opening

dacht naar een flashback te kijken tot de camera ineens naar die schacht vliegt. Perfecte opener, je zit er in één keer weer in
.

Ja, hier komt de oude X-Files fan weer bij me naar boven Al begint het me een klein beetje tegen te staan dat elke aflevering nog steeds 10 minuten eiland, 30 minuten flashback is. Goed voor de achtergrond van de personages, jammer dat het "main plot" hierdoor zo langzaam gaat.

Teskuh17

• 456 berichten
  • 194 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:
Ja, de originele air date was 27 April, dit betekent dat hij vóór de aflevering van vorige week was gereleased, dus waarom zouden er dan spoilers in zitten

weet ik niet.. maar in die aflevering op die cd gebeurde iets wat afgelopen vrijdag pas uitgezonden is hier - dat gedoe met die ethan .. en aangezien ik die cd al langer heb.. al voor die aflevering vond ik het vreemd.

Marcusnld

• 59 berichten
  • 189 stemmen

Aflevering 1 seizoen 2 net achter de kiezen. Wat een topserie!!!

Safri

• 867 berichten
  • 1592 stemmen

Ja, wat een openingsscene zeg. Geweldige nieuwe ontwikkeling.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Vanavond Aflevering 16: The Outlaws

Deze keer draait het om Sawyers verleden.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Net de laatste aflevering van Seizoen 1 gezien. Wat een geweldige ontknoping! Nouja, cliffhanger.

ps. I Love Claire. Ze is echt geweldig!

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Nou dan moet je eens wachten op het 2de seizoen

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ben al hevig aan het zoeken op het net. Het is toch allang begonnen? Tenminste dat las ik op het Lost Forum.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Jordy schreef:
seizoen 2 is begonnen in Amerika

magistrale opening

dacht naar een flashback te kijken tot de camera ineens naar die schacht vliegt. Perfecte opener, je zit er in één keer weer in

Inderdaad, echt geweldig. En dan het einde!!! Ik denk dat Jack nu wel wat meer gaat zien in Lock's theorie. En wat is er gebeurt met Kate? Zit overigens nog wel bij aflevering 1. Aflevering 2 staat voor morgen op de planing; ik ben benieuwd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.