• 12.674 nieuwsartikelen
  • 167.952 films
  • 10.904 series
  • 31.283 seizoenen
  • 626.326 acteurs
  • 195.672 gebruikers
  • 9.159.729 stemmen

Without a Trace

zoeken in:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Het was vandaag op Kanaal 2 een aflevering waarin Jack en zijn team een neger en een blank meisje moesten zoeken. De media aandacht ging meer naar het blanke meisje en al maar op het einde zeggen ze dat er 1 dood is en de ander leeft nog maar ze zeggen niet wie er dood is. Volgens mij is het het meisje met dat ze veel te veel media aandacht had gekregen en dat de dader niet herkend wou worden...

Andere suggesties?

Waku

• 5274 berichten
  • 6357 stemmen

Imiddels seizoen 4 afgerond en ik moet toch zeggen dat ook nu weer bij sommige afleveringen de rillingen over mijn rug liepen.

Ijzersterke serie.!!

Belachelijk dat nederlands publieke en commerciele sations hier niet mee verdergaan op gezette tijden.

moniquep

• 10 berichten
  • 23 stemmen

geweldig goeie serie, jammer voor het nl. publiek dat hij hier halverwege seizoen 1 afgebroken is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Seizoen twee van het seizoen weer gezien en wat blijft dit een sterke serie. De kracht van de serie ligt vooral in zijn emotionele kracht. Ze weten telkens weer enorm te ontroeren zonder echt het sentiment in de strot van de kijker te willen duwen. Geweldige personages vertolkt door geweldige acteurs. Erg zware serie soms maar daardoor juist ook zo sterk.

Erg jammer dat deze serie niet de exposure heeft die het verdient en gehypte series als Lost een gia aanhang heeft. Nu op naar seizoen 3.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.