- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Fargo (FX / Netflix)
Fargo (FX / Netflix)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Slecht nieuws voor fans van Netflix-serie 'Fargo' - Manners Magazine
P8371G
-
- 24 berichten
- 11 stemmen
Ik heb een korte review over de Serie Fargo;
Seizoen 1 vond ik onovertrefbaar goed, 1 van de beste series die ik de laatste jaren heb gezien 4.sterren
Seizoen 2&3 had ik toch bij vlagen moeite mijn aandacht er bij te houden en vond de serie dan ook afzakken naar 2 sterren dus 3 sterren gemiddelt,jammer dat seizoen 1 niet 3 seizoenen duurde qua kwaliteit.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Zoals eerder gemeld is het wachten tot 2020, hier alvast een kort plot voor seizoen 4:
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
lol, met Chris Rock.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Fargo S04 gaat op 19 april van start in Amerika | de Lagarde
Of het vierde seizoen bij ons opnieuw gelijktijdig met Amerika te volgen is op Netflix is nog niet bekend. Zender FX is namelijk in handen gekomen van inmiddels Netflix-concurrent Disney.
De eerste drie seizoenen van Fargo staan momenteel nog wel op Netflix.
Vorige keren was een nieuw seizoen wel vrij snel na de Amerikaanse release in Nederland op Netflix te zien. Laten we het hopen...
Dat het nu in handen is van Disney kan wel eens een complicerende factor zijn.
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1576 stemmen
Die Indiaan in seizoen 2 is echt zo geniaal 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hoe is het vierde seizoen?
Ik wacht nog even met proefabonnement op Videoland tot alle afleveringen er op staan.
Dit seizoen bevat maarliefst 11 afleveringen. Laatste aflevering verschijnt in de VS op 29 november.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Mwa, vind het vooralsnog niet echt super. Sowieso is het per seizoen alleen maar bergafwaarts gegaan.
Bob Gray
-
- 1221 berichten
- 2043 stemmen
Ik zit toch weer ouderwets te genieten hoor. De productie value is echt ontzettend hoog. Het ziet er allemaal zo ontzettend goed uit. De casting heb ik ieder seizoen weer mijn vraagtekens bij, maar iedere keer weten ze me toch weer te overtuigen, ook een Chris Rock die opvallend ingehouden acteert.
Ik kijk tegenwoordig niet veel series meer, maar kijk toch iedere week weer uit naar een nieuwe aflevering van deze serie.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
De production value is inderdaad wel het positieve aspect maar het plotje is nu wel erg flauwig en de karakters te gemaakt.
Alleen Oraetta Mayflower is tamelijk briljant. Jason Schwartzman en Chris Rock zijn heel matig gecast.
Bob Gray
-
- 1221 berichten
- 2043 stemmen
Ik geniet gewoon al enorm van de look en uitstraling van dit seizoen, ook de wat onverwachte humor is weer aanwezig. Dus alleen die dingen maakt het voor mij alweer een enorm genietbaar seizoen.
En ik heb het juist andersom, ik vind die Oreatta Mayflower juist enorm gemaakt en het minste karakter en de rest juist enorm goed. Ben normaal niet zo'n fan van Chris Rock en Schwartzman, maar ik vind ze beide erg goed neergezet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De production value is inderdaad wel het positieve aspect maar het plotje is nu wel erg flauwig en de karakters te gemaakt.
Alleen Oraetta Mayflower is tamelijk briljant. Jason Schwartzman en Chris Rock zijn heel matig gecast.
Ja helemaal mee eens.
Mijn verwachtingen waren al wat getemperd, maar ik vind het zelfs bijna niet om door te komen.
Fargo heeft altijd een unieke sfeer, briljante humor, verrassende wendingen. Maar het is nu van alles wat minder en die personages komen hier ook niet helemaal goed uit de verf.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
ZAP!
-
- 5448 berichten
- 3621 stemmen