- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The River
The River
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ik vond de laatste afleveringen ook superspannend, en ook wel heel jammer dat het uiteindelijk afgelopen was. Er zaten veel goede stukken in De poppen, de zombies en Lincoln die bezeten was Toch wel leuk om eens te bekijken, maar ik ben bang dat het bij dit ene seizoen blijft.
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3030 stemmen
Ik zou het het fijn vinden als ze dan op zn minst nog 2 a 3 delen maken om de serie af te ronden. Moet niet zo moeilijk zijn bij een serie als deze.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Inderdaad een spannende afsluiter, met name de gebeurtenissen rondom Lincoln. Hoop niet dat ze het hierbij laten,want nu Emmett eindelijk terug is (He's aliiiive!) heb je weer genoeg om op door te kunnen breien. Zijn nog veel vragen, zeker n.a.v. het einde van aflevering 8, maar ook bijv het teken in de nek van Lena.
MitchelJuufC
-
- 3 berichten
- 11 stemmen
weet iemand of er een seizoen 2 komt ?
bjerik76
-
- 2356 berichten
- 1804 stemmen
seizoen 1 op " on demand" gekeken.
Weet niet wat ik ervan moet vinden.
De setting / idee is natuurlijk geweldig....de amazone, maar er gebeurt eigenlijk te veel.
Elke aflevering is een losse aflevering waar een mythe / probleem word opgelost, dus op zich is het ook niet een echt vervolg dat je heel veel info mist.
beetje bij beetje komen ze dichterbij het eindpunt van de rivier.
Echt spannend is het ook niet daar precies op het spannendste moment het beeld 1 seconde op zwart gaat ( omdat daar de reclame in valt) maar die ene seconde zwart beeld verpest wel de spanning.
verder is het inderdaad een vlotte serie, alles gaat rap, mythes weten ze in mum van tijd op te lossen, wat waar te vinden valt, wonden die binnen 5 minuten zijn genezen en ze weer in t vieze water staan zonder infecties e.c.t, dus verstand op 0.