menu

Overig / Televisie / Secret Story

zoeken in:
Serieus, was ik weer even weg in de veronderstelling dat het filmpje en al dat gedoe wel weer afgelopen zou zijn, hebben ze een extra reclameblok erin gegooid? Als Echte Meisjes dadelijk niet zou komen was ik bloedchagrijnig m'n nest ingedoken.

Laat Sharon dan maar winnen, wint ook wel. Als ze even niet lopen te cheaten met die stemmen.

melvddonk
Ik zie het nog best gebeuren dat Flip ineens wint. Beetje rare uitslagen tot nu toe, dus zou er niet raar van opkijken. Zou het wel echt heel erg jammer vinden.

melvddonk

--

En wéér zijn er hier zakdoekjes nodig. Zelfs Mo huilt niet. Voel me wel een jankerd nu!

Wat een heerlijke afsluiter

Haha dacht even dat Bart Renate op d'r bek pakte maar dat valt weer tegen. Nou, mooi zo. Eind goed al goed. Wel echt een baggerfinale waar gewoon helemaal niks in is gebeurd, dus waarom een half uur langer? En Jo is natuurlijk vierde geworden omdat die ma had vals gespeeld, bedenk ik me nu

Dames succes verder, bedankt dat ik hier mijn zegje mocht doen maar aan alles komt een eind gelukkig. Er is weer vrije tijd dagelijks om 19:30. Ben er klaar mee!

melvddonk
Ik kijk morgen een maandag waarschijnlijk gewoon weer.
Maar jij ook bedankt hoor Jordy.

Heb weinig kunnen zien van de liveshow maar volgens mij was het toch niet zo spectaculair. Heb het uitroepen van de winnaar niet gezien, maar wel de aftiteling. Toen werd telkens Flip in beeld gebracht knuffelend dus ik gilde NEEEE niet Flip! Daarna zag ik Sharon met bloemen en de cheque in haar handen staan, toen was ik weer rustig.

melvddonk
De laatste aflevering van SST. Ik zit er weer klaar voor. Ben benieuwd of ze een beetje leuke fragmenten hebben geselecteerd in deze 'Best of' aflevering.

Ik zit ook klaar! Ofja, ik ben aan het strijken, ben alleen, dus ik kan/mag kijken.

Best grappig, die oude fragmentjes.

melvddonk
Vind het ook wel leuk om te zien, vooral die beelden van de eerste twee weken. Die weken heb ik namelijk gemist. Best geinig ook om te zien hoe iedereen binnenkwam enzo. Ze zien er nu heel anders uit als op die dag.

Inderdaad, maar die dolgedraaide fragmenten zoals bijv. het orgasme van Sharon hoef ik niet meer te zien, heb ik nu al 10 x gezien ofzo.

Haha, dat aangevraagde clipje, van dat meisje die zei dat het niet normaal was dat er 3 koppeltjes uitgekomen waren, was vroeger een vriendin en klasgenote van me. Schrok me dood toen ik haar naam hoorde.

melvddonk
Wat grappig! Vind het ook wel leuk om te zien hoe die koppeltjes tot stand kwamen. Jo en Flip heb ik natuurlijk gewoon gezien, maar Maik en Mo en Alex en Laura niet. Niet dat ik zo sta te springen om Maik en Mo te zien, maar wel leuk om te zien hoe het begonnen is.

--

De week van de angst was verre weg de leukste week wat betreft missies.

Ik zou graag nog een aflevering zien over NA secret story, ben wel benieuwd of de koppels dan nog bij elkaar zijn.

Omdat jullie uiteraard branden van nieuwsgierigheid: JA, ze zijn nog samen!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://desmond.yfrog.com/Himg616/scaled.php?tn=0&server=616&filename=82965076.jpg&xsize=640&ysize=640

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Flip en Jo ook nog, zo te lezen.

melvddonk
Wat leuk!

melvddonk
Wat geinig. Heb hier in de kast één jumpsuit hangen, maar die dingen staan mij echt niet. Ik weet niet wat het is, maar het doet mijn figuur niet echt ten goede. Wel erg leuke foto's!

melvddonk

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://c0013844.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_6f31a93

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Still Together. ♥

Ahhh wat leuk! Maar heeft Flip zijn haar nou geverfd?

melvddonk
Geen idee. Zijn veel meer foto's te zien op Jo's twitter. Ik was eventjes nieuwsgierig, dus heb haar (en Flip's) twitter even gecheckt. Flip gaat een hondje kopen, want hij vindt Buda (hondje van Jo) zo leuk!

Jaja, ik ben nog steeds een beetje SST-verslaafd.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:29 uur

geplaatst: vandaag om 12:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.