menu

Overig / Televisie / Criminal Minds

zoeken in:
inderdaad zeeeeeeeeer mooi

ik heb alle seizoenen gezien en seizoen 4, 5, en 6 op dvd gekocht want ik was zo in de ban van deze serie; dit is echt topvermaak met een emotioneel kantje

wat vind je het beste seizoen?

seizoen 7 gekocht op dvd, 7e seizoen begint goed ik zit aan afl10 en is nog steeds mijn favoriete serie

grappige aflevering "Snake eyes" seizoen 7
Penelope en Morgan in dezelfde kamer (is een misverstand want ze had morgan gevraagd naar hem te komen) zeeeer grappig

Nog 12 afleveringen te gaan denk ik en voorlopig ben ik nog steeds in de ban van de serie

weet iemand wanneer seizoen 8 uitkomt op dvd?

Zal nog wel even duren. De 24e komt aflevering 13 pas op TV in de USA.

topserie. ben aan seizoen 7 bezig en al vanaf seizoen 1 geboeid

BBC
Je leert nog eens wat over seriemoordenaars! supergaaf zeg. Bij CSI, bones en dergelijke was het altijd wachten op extreme moorden en seriemoordenaars. Daar zijn ook vaak simpele maffiamoordjes en eenmalige wraak moorden die een aflevering vullen.
En daar was Criminal Minds! Alleen maar van dit soort zwaar psychische gevalletjes. Hemels! En dan heb je ook nog geniale personages, waar Garcia en Reid toch wel boven uit blinken.

Reid is overigens echt superknap maar dat is vast algemeen bekend.

De laatste paar afleveringen zijn weer wat beter en ik begin Reid meer en meer te waarderen, maar......... ik mis Emily!

Team Reid over here!

Emily is inderdaad een gemis.

Team J.J, Garcia, Morgan, Hotch en Reid over here!
Rossi en Alex: Not in my team!

Emily Prentiss komt volgend jaar gewoon weer terug! Second comeback!

BBC
Rossi wel! maar goed dat terzijde.

Net weer de aflevering met Foyet gezien, en Hotch @ Seizoen 5.
Mijn hemel. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een traantje weg moeten pinken bij welke film dan ook, maar toen bij de scène in de auto & in zijn huis werd het even te veel. Hotch is echt de koude kikker wat betreft de 'gang', en om hem zo emotioneel gebroken te zien was echt fenomenaal. Wat een prachtige sublieme geweldige serie, met topacteurs. Verander iets aan de cast en ik ga ze stalken met haatmails à la het koningsliedgebeuren.

En ik wacht nog steeds op een baardje + bril voor Reid!

Na het vertrek van Gideon was het erg wennen met Rossi, maar nu kan ik hem zeker waarderen.
Als seizoen 9 nog gewoon op niveau blijft, mag er van mij sowieso nog wel een seizoen 10 komen . Het zal alleen lastig worden om iedereen voor nog een jaar bij elkaar te houden en mocht dat niet lukken, dan lijkt het me beter dat ze stoppen na 9. Criminal Minds zonder Reid of Morgan bijvoorbeeld zou, zeker na het vertrek van Emily, echt niet meer zo leuk zijn.

BBC schreef:
Verander iets aan de cast en ik ga ze stalken met haatmails à la het koningsliedgebeuren.

Me too, me too! Clubje oprichten tegen die tijd?

Vinden jullie ook niet dat Criminal Minds echt een heerlijke themesong heeft. Als ik die hoor krijg ik al gelijk zin om te kijken , vind hem echt perfect bij de serie passen.

Theme Song

Als zij een relatie krijgt met Reid stop ik direct met kijken.

Niet direct enthousiast, kon haar vroeger wel waarderen maar in deze serie... Ik ben benieuwd.

jeej, JLH in de serie. Ik heb wel gemist waarom/hoe Blake eruit is gegaan. Weet iemand dit??????
Ik vond haar al geen goeie vervangster voor Paige Brewster...maar ik heb blijkbaar een aflevering gemist, want ineens was JLH daar en ik vind dat ze dat na 2 afleveringen al héél goed doet!

Elineloves schreef:
Vandaag weer wat oude afleveringen gekeken, waaronder deze, dit is toch wel top 3 materiaal..
(embed)

Heel lang geleden dat ik deze aflevering gezien heb, maar ik kan me die intro direct herinneren.. met name het einde, als die man in z'n brandweerpak dan het huis inkomt en de situatie 'inspecteert'.. kan me verder niet veel van de aflevering herinneren, maar de intro is top.. welk seizoen?

een jaar of 3 á 4 geleden ben ik begonnen met deze serie. Heb toen in een rap tempo seizoen 1 tot 6 bekeken. Later heb ik seizoen 7 bekeken, dat toen nog uit moest komen. Halverwege seizoen 8 ben ik toen gestopt, en ik heb na een lange break een tijdje terug seizoen 8 ook afgerond. Nog steeds sterk, maar ik miste de echte 'magie' wel een beetje op een gegeven moment. Zijn seizoen 9 en 10 de moeite waard? in dat geval toch maar weer eens vervolgen binnenkort.

tbouwh schreef:
(quote)

Heel lang geleden dat ik deze aflevering gezien heb, maar ik kan me die intro direct herinneren.. met name het einde, als die man in z'n brandweerpak dan het huis inkomt en de situatie 'inspecteert'.. kan me verder niet veel van de aflevering herinneren, maar de intro is top.. welk seizoen?

Seizoen 2, aflevering 19 geloof ik. 'Ashes and Dust'.

Vandaag twee afleveringen gezien van seizoen 10 (afl. 21 & 22). Niet slecht hoor, maar het hele seizoen is niet meer wat het geweest is. Kan er de vinger niet op leggen wat er precies mist.

Elineloves schreef:
(quote)

Seizoen 2, aflevering 19 geloof ik. 'Ashes and Dust'.

Vandaag twee afleveringen gezien van seizoen 10 (afl. 21 & 22). Niet slecht hoor, maar het hele seizoen is niet meer wat het geweest is. Kan er de vinger niet op leggen wat er precies mist.

Dat had ik in seizoen 8 ook al een beetje. Toch blijf ik wel benieuwd naar het vervolg, ze zullen het toch ergens bevredigend moeten gaan afsluiten..

Gast
geplaatst: vandaag om 18:10 uur

geplaatst: vandaag om 18:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.