• 12.661 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.898 series
  • 31.271 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.668 gebruikers
  • 9.158.827 stemmen

Hannah Montana

zoeken in:

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Vanochtend de eerste drie afleveringen gezien van season 3 en ik heb me erg vermaakt. Erg leuke grappen weer een vaak hardop moeten lachen. Ik blijf me verbazen over de talenten van het Miley en Emily. Vind het een geweldig duo samen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AHWA schreef:

(embed)

mikey

• 28755 berichten
  • 5072 stemmen

Die stem brrrr

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Vind wel de titelsong erop achteruit gegaan. Heel het liedje verbouwd, terwijl ik het net helemaal leuk vond en mee zat te zingen (en te swingen ) als ik een aflevering opzette.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ben alweer wakker en kon niet in slaap komen, dus maar even Hannah Montana opgezet. Ik lig helemaal krom van het lachen. Het zou me niet verbazen als de buren wakker van me worden.

--

Kwam net een foto tegen van Noah Cyrus (kleine zusje van Miley), en die heeft haar looks zo te zien niet van haar vader en haar zus:

(afbeelding)

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Verslavend dat Hannah Montana. Ben bijna door seizoen 3 heen. Heb nu weer een mega lachbui om Hannah Montanimal. Wat een héérlijke serie!

NW, je had echt niets teveel gezegd toen je zei dat het alleen maar beter werd. Klopt helemaal. Seizoen 1 en 2 waren leuk, maar seizoen 3 is tot nu toe echt hilarisch!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan maar snel aan 4 beginnen, die is meer van het niveau seizoen 3 . Weer wat meer love voor deze ondergewaardeerde serie .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Jackson blijft het leukst

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb niet echt een favoriet, al moet ik zeggen dat ik vaak Lilly wel erg leuk vind. Maar ook Miley, Billy Ray, Jackson en Rico vind ik erg leuk. Oliver vind ik wat minder.

Denk dat als ik echt moet kiezen dat ik voor het duo Miley en Lilly ga. Samen zijn ze toch echt het leukst.

Speciaal voor Rianneke, Jackson op zijn best:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Miley on top en natuurlijk like a puma Roxy!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Haha leuk filmpje Mel, Jackson is echt zo grappig

mikey

• 28755 berichten
  • 5072 stemmen

Verschrikkelijk flauw, en wat een enge neppe mensen daar!

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ben nu ep 24 van season 3 aan het kijken. Ligt het aan mij of zijn Oliver en Lilly vanuit het niets ineens geen koppel meer?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, vonden wij ook vreemd toen. Wij dachten ook dat we een episode gemist hadden ofzo. Geowon doorkijken, wordt later duidelijk.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ben klaar met seizoen 3 en het is me heel goed bevallen. Vond het beter als seizoen 1 en 2 en ik heb erg veel moeten lachen. Nu maar hopen dat seizoen 4, waar ik nu aan ga beginnen, net zo goed is.

edit:

Heb 2 episodes van S4 gekeken nu en ik ben helemaal blij om Tammin Sursok te zien, die ik ken als Jenna uit Pretty Little Liars. She's hot.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Heb zojuist voor de eerste keer tranen over mijn wangen voelen rollen bij deze serie. Toen Miley begon te zingen nadat ze bekent had gemaakt dat Hannah Montana eigenlijk Miley is. Mooie scene. Iets minder grappige dubbelaflevering als de andere afleveringen, maar wel erg mooi.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.