- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Slechte series
Slechte series
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
seinfield vind ik echt saaaaii mijn vader kijkt het altijd en ligt helemaal dubbel en dan kijk ik hem echt zo aan van dat is niet grappig 
Dat is wel grappig.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Joey is inderdaad slecht. The Nanny is slecht, maar wel leuk af en toe, evenals Married With Children.
Verder vind ik Hunter echt slecht. En nog meer van die SBS 6 middag-series.
Silk Stalkings bijvoorbeeld 
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2714 stemmen
seinfield vind ik echt saaaaii mijn vader kijkt het altijd en ligt helemaal dubbel en dan kijk ik hem echt zo aan van dat is niet grappig 
Door dit berichtje heb ik nog sterker het gevoel dat Seinfeld heel erg goed is.
knowledge
-
- 178 berichten
- 0 stemmen
teveel om op te noemen ... om er toch eentje te nemen laat ons zeggen ... walker texas ranger
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Hunter is briljant, een chemie tussen twee hoofdrolspelers wat nooit meer geevenaard kan worden !
aryan
-
- 986 berichten
- 1752 stemmen
Door dit berichtje heb ik nog sterker het gevoel dat Seinfeld heel erg goed is.
Hoe ouder je wordt hoe beter je sommige series gaat begrijpen. Ik denk dat Friends een breder publiek trekt dan Seinfeld, maar Seinfeld is gewoon een betere comedy (de beste aller tijden)
knowledge
-
- 178 berichten
- 0 stemmen
het blijft uiteraard ergens een kwestie van smaak maar om seinfeld de beste komische reeks ooit te noemen vind ik ze toch iets te gemakkelijk
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25160 stemmen
Ik denk dat je er echt van moet houden. Ikzelf heb het nooit wat gevonden. Ik vond misschien een aantal typetjes wel leuk maar ik vind Jerry Seinfeld zelf gewoon chronisch niet grappig. Bij wijze van toeval heb ik vandaag een documentaire over de goede man gezien en ook daar vond ik hem gewoon niet grappig. Misschien is het mijn humor niet. Dat weet ik eigenlijk zelfs wel zeker , het verschil met Married with Children en Allo Allo is te groot 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat heb je snel met komedies. Humor kent zoveel stromen, de 1 vindt dat weer grappig en de ander dat, heerlijk toch?
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Zeer merkwaardige motivatie. Twee hele genres afkraken om er dan twee zogenaamd positieve voorbeelden uit te halen die totaal niet boven het maaiveld uitsteken. Zowel Seinfeld als Zonnetje zijn grappig, maar zeker niet zo briljant dat ze de rest doen verbleken.
Maar ja, het blijft een kwestie van (wan)smaak. Als ik langs Married with Children zap, kan ik het nooit laten om het te laten staan. 
tja... sommige mensen weten het altijd beter.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Hou erg van The league of gentlemen.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2714 stemmen
het blijft uiteraard ergens een kwestie van smaak maar om seinfeld de beste komische reeks ooit te noemen vind ik ze toch iets te gemakkelijk
En toch is het zo.
Het standup materiaal van Seinfeld vind ik ook niet echt grappig. Het is meer van: Ja dat klopt, nou en?
Maar de serie is geniaal, het zit allemaal ongelooflijk ingenieus in elkaar.
knowledge
-
- 178 berichten
- 0 stemmen
En toch is het zo.
Het standup materiaal van Seinfeld vind ik ook niet echt grappig. Het is meer van: Ja dat klopt, nou en?
Maar de serie is geniaal, het zit allemaal ongelooflijk ingenieus in elkaar.
ooit al black books gezien ? of is it bill bailey ? of attention scum ? dat durf ik geniaal te noemen ...maar goed das weer een kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk ...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Onderweg naar Morgen ..
Slap aftreksel van GTST
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ooit al black books gezien ? of is it bill bailey ? of attention scum ? dat durf ik geniaal te noemen ...maar goed das weer een kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk ...
Black Books is inderdaad cool
hebben die 2 andere ook eenzelfde humor?
Slechte Serie's:
ALLE Nederlandse comedy serie's (op "Zeg 'ns A" na)
ALLE tiener serie's die Nickelodeon uitzendt
ALLE Belgische rotzooi
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Vreemd dat je alle NL comedy's slecht vindt, maar Zeg 'ns Aa goed. Vond ik ook bocht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Net of ie ze ook allemaal gezien heeft.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Onderweg naar Morgen ..
Slap aftreksel van GTST
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
[ALLE Belgische rotzooi
wow dan heb je denk nooit matroeska's gezien!
Dit is echt ee hele vette serie!
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ik weet niet of jullie 'Hélène et les Garçons' kennen maar dat moet zowat de slechtste serie ooit op tv uitgezonden zijn. Het is komisch bedoeld want er wordt een lachband afgespeeld en telkens denk je als er gelachen wordt "Maar dit was een gewone zin!" Het is alsof je naar Beverly Hills 90210 kijkt met een lachband. En zelfs BH is grappiger, realistischer en beter geacteerd.
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
[ALLE Belgische rotzooi
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Nou nou nou, zo slecht was 90210 niet. sterker nog, ik vond hem goed en keek er altijd naar. mooie tijd snif snif.
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ik bedoelde in mijn berichtje niet dat BH 90210 slecht was. De reden waarom ik die serie als voorbeeld nam is omdat de serie nog het meeste op "Hélène et Les Garçons" lijkt. Stel je BH 90210 voor met een lachband, dus gepresenteerd als een komische serie. Wedden dat je het een achterlijke irritante serie zal vinden?
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
zulke series heb je ook in nederland, vaak uitgezonden door de vara, bijvoorbeeld over 2 opa's kompleet zonder humor en met lachband.. Nu heb je er ook eentje met kraiaijkamp jr op talpa.. Brrrrrr... En in belgie ook, vanuit die studio 100. een serie over een studentenhuis. Die komt na Spring (die ik wel leuk vind).
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ja, zelfs de naam is verschrikkelijk slecht gekozen. 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Die serie is zo vreselijk en de acteurs doen zo debiel. Waarom denken ze dat ze grappig zijn?