• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.873 films
  • 12.195 series
  • 33.962 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.936 gebruikers
  • 9.369.458 stemmen

Slechte series

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

SamanthaAa schreef:

seinfield vind ik echt saaaaii mijn vader kijkt het altijd en ligt helemaal dubbel en dan kijk ik hem echt zo aan van dat is niet grappig

Dat is wel grappig.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Joey is inderdaad slecht. The Nanny is slecht, maar wel leuk af en toe, evenals Married With Children.

Verder vind ik Hunter echt slecht. En nog meer van die SBS 6 middag-series.

Silk Stalkings bijvoorbeeld

gemaster

• 1005 berichten
  • 2714 stemmen

SamanthaAa schreef:

seinfield vind ik echt saaaaii mijn vader kijkt het altijd en ligt helemaal dubbel en dan kijk ik hem echt zo aan van dat is niet grappig

Door dit berichtje heb ik nog sterker het gevoel dat Seinfeld heel erg goed is.

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

teveel om op te noemen ... om er toch eentje te nemen laat ons zeggen ... walker texas ranger

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Hunter is briljant, een chemie tussen twee hoofdrolspelers wat nooit meer geevenaard kan worden !

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25160 stemmen

Costa

aryan

• 986 berichten
  • 1752 stemmen

gemaster schreef:

(quote)

Door dit berichtje heb ik nog sterker het gevoel dat Seinfeld heel erg goed is.

Hoe ouder je wordt hoe beter je sommige series gaat begrijpen. Ik denk dat Friends een breder publiek trekt dan Seinfeld, maar Seinfeld is gewoon een betere comedy (de beste aller tijden)

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

het blijft uiteraard ergens een kwestie van smaak maar om seinfeld de beste komische reeks ooit te noemen vind ik ze toch iets te gemakkelijk

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25160 stemmen

Ik denk dat je er echt van moet houden. Ikzelf heb het nooit wat gevonden. Ik vond misschien een aantal typetjes wel leuk maar ik vind Jerry Seinfeld zelf gewoon chronisch niet grappig. Bij wijze van toeval heb ik vandaag een documentaire over de goede man gezien en ook daar vond ik hem gewoon niet grappig. Misschien is het mijn humor niet. Dat weet ik eigenlijk zelfs wel zeker , het verschil met Married with Children en Allo Allo is te groot

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat heb je snel met komedies. Humor kent zoveel stromen, de 1 vindt dat weer grappig en de ander dat, heerlijk toch?

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Captain Pervert schreef:

(quote)

Zeer merkwaardige motivatie. Twee hele genres afkraken om er dan twee zogenaamd positieve voorbeelden uit te halen die totaal niet boven het maaiveld uitsteken. Zowel Seinfeld als Zonnetje zijn grappig, maar zeker niet zo briljant dat ze de rest doen verbleken.

Maar ja, het blijft een kwestie van (wan)smaak. Als ik langs Married with Children zap, kan ik het nooit laten om het te laten staan.

tja... sommige mensen weten het altijd beter.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Hou erg van The league of gentlemen.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2714 stemmen

knowledge schreef:

het blijft uiteraard ergens een kwestie van smaak maar om seinfeld de beste komische reeks ooit te noemen vind ik ze toch iets te gemakkelijk

En toch is het zo.

Het standup materiaal van Seinfeld vind ik ook niet echt grappig. Het is meer van: Ja dat klopt, nou en?

Maar de serie is geniaal, het zit allemaal ongelooflijk ingenieus in elkaar.

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

gemaster schreef:

(quote)

En toch is het zo.

Het standup materiaal van Seinfeld vind ik ook niet echt grappig. Het is meer van: Ja dat klopt, nou en?

Maar de serie is geniaal, het zit allemaal ongelooflijk ingenieus in elkaar.

ooit al black books gezien ? of is it bill bailey ? of attention scum ? dat durf ik geniaal te noemen ...maar goed das weer een kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk ...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Onderweg naar Morgen ..

Slap aftreksel van GTST

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

knowledge schreef:

ooit al black books gezien ? of is it bill bailey ? of attention scum ? dat durf ik geniaal te noemen ...maar goed das weer een kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk ...

Black Books is inderdaad cool

hebben die 2 andere ook eenzelfde humor?

Slechte Serie's:

ALLE Nederlandse comedy serie's (op "Zeg 'ns A" na)

ALLE tiener serie's die Nickelodeon uitzendt

ALLE Belgische rotzooi

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Vreemd dat je alle NL comedy's slecht vindt, maar Zeg 'ns Aa goed. Vond ik ook bocht.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Net of ie ze ook allemaal gezien heeft.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

mikoz schreef:

Onderweg naar Morgen ..

Slap aftreksel van GTST

Nee, GTST is goed ...

Quentin

• 10202 berichten
  • 8537 stemmen

Friends ... bah bah

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

damon schreef:

[ALLE Belgische rotzooi

wow dan heb je denk nooit matroeska's gezien!

Dit is echt ee hele vette serie!

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ik weet niet of jullie 'Hélène et les Garçons' kennen maar dat moet zowat de slechtste serie ooit op tv uitgezonden zijn. Het is komisch bedoeld want er wordt een lachband afgespeeld en telkens denk je als er gelachen wordt "Maar dit was een gewone zin!" Het is alsof je naar Beverly Hills 90210 kijkt met een lachband. En zelfs BH is grappiger, realistischer en beter geacteerd.

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

damon schreef:

[ALLE Belgische rotzooi

Het Geslacht De Pauw, In de Gloria, Het Eiland. Ik geloof niet dat je die series ooit gezien hebt.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Nou nou nou, zo slecht was 90210 niet. sterker nog, ik vond hem goed en keek er altijd naar. mooie tijd snif snif.

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ik bedoelde in mijn berichtje niet dat BH 90210 slecht was. De reden waarom ik die serie als voorbeeld nam is omdat de serie nog het meeste op "Hélène et Les Garçons" lijkt. Stel je BH 90210 voor met een lachband, dus gepresenteerd als een komische serie. Wedden dat je het een achterlijke irritante serie zal vinden?

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

zulke series heb je ook in nederland, vaak uitgezonden door de vara, bijvoorbeeld over 2 opa's kompleet zonder humor en met lachband.. Nu heb je er ook eentje met kraiaijkamp jr op talpa.. Brrrrrr... En in belgie ook, vanuit die studio 100. een serie over een studentenhuis. Die komt na Spring (die ik wel leuk vind).

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

W817.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Heet die serie zo?

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ja, zelfs de naam is verschrikkelijk slecht gekozen.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Die serie is zo vreselijk en de acteurs doen zo debiel. Waarom denken ze dat ze grappig zijn?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.