menu

Overig / Televisie / Slechte series

zoeken in:
sebas83
Captain Pervert schreef:

Waarom? Het is één van de populairste comedies aller tijden, en zeker één van mijn favorieten.

Maar goed, slechte series, ik kan wel wat noemen maar die kent toch niemand. De écht slechte series worden namelijk na 1 seizoen (of zelfs eerder) stopgezet, dus die kent niemand.

En dan wil Hanne beweren Friends "bagger" is, terwijl daar 10 (!) seizoenen van gemaakt zijn?

met sex and the city waren ze op het hoogtepunt gestopt, bij friends bleven ze doorgaat terwijl het al 3 jaar flut was

E V
FisherKing schreef:

(quote)

Helemaal mee eens en wat denk je dan van de Bold and the Beautiful ; da's pas echt bagger ( geschreven voor mensen zonder hersens )

Zeker weten is GTST slecht, vreselijk plat geacteerd, kan bijna niet erger.

R.
Ik weet niet of die al voorbij is gekomen maar V.I.P hoort hier ook wel thuis dacht ik zo .

Er komen er gelijk 3 in me op: Bon Bini Beach, de Garage en uiteraard Costa

Ik vind Diagnosis murder ook wel erg slecht

Zo slecht en daarom wel weer erg amusant: 7th heaven.

She Spies. Zeer slecht serie waarbij een poging wordt gedaan hip te zijn met vage camerabewegingen, helaas mislukken ze hierin compleet. De dialogen en verhaallijnen zijn lachwekkend. Pluspunt is dat er erg mooie vrouwen inspelen, met Nastasha Henstridge voorop!

CSI, echt zo slecht. Iedereen loopt er blijkbaar mee weg maar ik vind het echt helemaal niks.
Geen humor, niet goed geacteerd, alleen wat vage beelden van wat wonden, pistoolcurves, en close ups van bloedbanen.
Tis niet te geloven dat mensen dit goed kunnen vinden. Er is ook nooit echt een climax..... nooit echt spannend.....
Waarom ik af en toe kijk, is ook voor mijzelf een raadsel

Friends, afschuwelijk.

Ik snap niet dat je Friends afschuwelijk kan vinden. Dat kan ik van veel series wel.

Ik vind Married with Children ook erg melig, maar daar kan ik me wel van voorstellen dat je het vreselijk vindt. Is een ander soort humor. Echt hele makkelijke humor is het. Friends humor spreekt veel méér mensen aan.

De enigen die het niet weten te waarderen zijn mensen die enkel en alleen houden van sophisticated humor ala Blackadder. Of die zich graag afzetten tegen de massa.

Dus haal die rasta's eraf en ga Friends kijken. How you doin'.

FisherKing
Friends is zo smerig simpel

Dan kijk ik nog liever- af- en toe- GTST

En GTST is niet simpel ?

Alle serie die langer dan 3 jaar doorgaan zijn per definitie slecht...

kappeuter (crew)
FisherKing schreef:

Friends is zo smerig simpel

Vind ik ook. Enorm betuttelende serie met flauwe voorspelbare grappen. En dan die lachmachine op de achtergrond die aangeeft dat je om de 10 seconden moet lachen terwijl er niets valt te lachen.
Ik vind de karakters overigens wel sympathiek.

Rujar schreef:

Alle serie die langer dan 3 jaar doorgaan zijn per definitie slecht...

Simpsons ?

Baantjer vind ik echt afgrijselijk. Zowel Piet Romer, Fledder en dan altijd van die 'beroemdheden' die zonodig voor lijk moeten spelen.

Safri schreef:

Baantjer vind ik echt afgrijselijk. Zowel Piet Romer, Fledder en dan altijd van die 'beroemdheden' die zonodig voor lijk moeten spelen.

Ik heb vroeger altijd naar Baantjer gekeken, maar vond het het maar matig in elkaar zitten. Voor veel kijkers is het wellicht prettig om zelf proberen erachter te komen wie de moord heeft gepleegd, maar mij is het in ieder geval nooit gelukt, tenzij ik de aflevering al eens gezien had. De struktuur: vinden van het lijk, onderzoek, De Cock die hét gouden idee krijgt in Lowietje, de oplossing. Altijd hetzelfde en te oppervlakkig.

Het muziekje en vooral die typmachine op het begin blijf ik toch altijd wel waarderen.

Maar nee, geef mij maar Columbo als het om moordzaak-oplossingen gaat...

Ik vond het niet nodig om een apart topic aan te maken, maar ik heb gister die serie op SBS 6 gezien: Probleem wijken. (of iets in die geest). Dat was niet slecht maar gewoon zielig..!!!

Ik heb 't gezien. Heel opmerkelijk inderdaad.

Alle Nederlandse soaps vind ik slecht en tot overmaat van ramp is mijn vriendin er gek op!

FisherKing
Chainsaw schreef:

En GTST is niet simpel ?
Ja, tuurlijk, maar is af en toe gewoon een quiz welke producten ik moet vermijden vanwege de marketing

Bovendien kijk ik niet "echt". Hij staat aan omdat dochterlief het allemaal wel een keertje wilde aanschouwen. Die belangstelling is gelukkig weer verdwenen

Ooooh, dan is het goed

kappeuter schreef:
Enorm betuttelende serie

Vanwaar precies "betuttelend"? Juist relatief vooruitstrevend, gezien de homo's, single parents, etc.

En dan die lachmachine

Live publiek

kappeuter (crew)
Jordy schreef:
Vanwaar precies "betuttelend"? Juist relatief vooruitstrevend, gezien de homo's, single parents, etc.

Ik vind de humor betuttelend. Na 1 aflevering kun je alle grappen in de volgende afleveringen voorspellen. Hele simpele woordgrapjes en steeds dezelfde standaardsituaties. Tja, dat vind ik nou betuttelend.

Live publiek

Weet ik. Dat garandeert natuurlijk niet dat ze niet nadien lachsalvo's toevoegen. Of het publiek moet erop geselecteerd zijn dat ze om elke scheet lachen, of ze hebben iets in hun drankjes gedaan.

Onderhond schreef:
(quote)

Simpsons ?

Zelfs de Simpsons.

Seizoen 4 tot pak weg 8 behoren anders tot de beste.

kappeuter schreef:

Ik vind de humor betuttelend. Na 1 aflevering kun je alle grappen in de volgende afleveringen voorspellen. Hele simpele woordgrapjes en steeds dezelfde standaardsituaties. Tja, dat vind ik nou betuttelend.

Mijn grote probleem met Friends is dat ze veel te lang zijn doorgegaan. Na seizoen 5 heb je het echt wel gezien. Daarna werd het meer een soapserie ipv een comedy serie. Veels teveel dramatische stukjes en iedere aflevering weer een cliffhanger. Ik volgde het de laatste tijd niet meer omdat ik toch niet meer hoefde te lachen.

Ik ben helemaal met je eens dat Friends na seizoen 5 (of 4 eigenlijk) gigantisch veel minder goed werd, al begrijp ik je reden niet helemaal. De reden waarom ik seizoen 1 t/m 4 zo goed vind is juist het geloofwaardige drama gecombineerd met sterke komedie. Na seizoen 5 is het (met een uitzondering van seizoen 8 met Rachel en Joey) bijna nooit meer die kant op gegaan. Alleen maar op zichzelf staande komedieafleveringen waar er vreemde dingen gebeurde, zonder dat er (goed) aandacht werd besteed aan de personages of hun relatie. Precies het omgekeerde dus van wat jij zegt

kappeuter schreef:

Ik vind de humor betuttelend. Na 1 aflevering kun je alle grappen in de volgende afleveringen voorspellen.

We hanteren blijkbaar een andere definitie van "betuttelend".

In de categorie 'zo slecht dat het bijna weer leuk wordt': Walker Texas Ranger. Die Chuck Norris met z'n vieze baard. Vooral als hij dan mensen in elkaar gaat trappen lig ik helemaal in een deuk.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:22 uur

geplaatst: vandaag om 12:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.