menu

Overig / Televisie / Slechte series

zoeken in:
PISS OFF!!! the 70s show is inderdaad KUHUT!!!! dat gelach er doorheen,ZO IRRITANT!!!! ik ga een cheeseburger bestellen met dubbel kaas HAHAHHAHAHAHA. hij heeft een toupetje HAHAHAHAHAHA. hij heeft 2 gaten in zijn broek op eenzelfde lijn HAHAHAHAHA. levensmoe word je van zulke series!!

Friends - dertien in een dozijn-serie over een stel twintigers die enkel flauwe seks-, poep- en pisgrappen kunnen maken (niets tegen flauwe grappen, zolang dat flauwe gedoe er heel dik bovenop ligt).

Groot deel van de Comedy Central-series: constant zijn er situaties waarom je zogenaamd moet lachen, of je hoort een lachband, maar grappig is het nooit.

Heroes, maar dat komt echt door mijzelf, ik vind het verhaal te ongeloofwaardig en overdreven om echt te kunnen boeien. Bovendien vind ik het accent in de serie veel te veel op drama liggen.

Darma and Greg - totaal ongrappig, slechter dan alle slechte series hiervoor bij elkaar. Je hoort gelach, maar wat er dan grappig is, dat is de vraag. Op een gegeven moment komen de dingen die wel grappig zijn ook niet meer over.

70ies show heb ik te kort gezien om over te kunnen oordelen, maar het beetje wat ik heb gezien vond ik ook niet grappig.

En natuurlijk al die soaps en goedkope kinderseries...

metaledje schreef:
PISS OFF!!! the 70s show is inderdaad KUHUT!!!! dat gelach er doorheen,ZO IRRITANT!!!! ik ga een cheeseburger bestellen met dubbel kaas HAHAHHAHAHAHA. hij heeft een toupetje HAHAHAHAHAHA. hij heeft 2 gaten in zijn broek op eenzelfde lijn HAHAHAHAHA. levensmoe word je van zulke series!!

Kan ik me iets bij voorstellen ja.

metaledje schreef:
En ik wordt levensmoe van het feit dat ik steeds deze topserie moet verdedigen tegenover GASTEN zoals JIJ die alles beter denken te weten en geen flauw benul hebben van wat wel of niet grappig is

@niethie

Mag metaledje niet gewoon zeggen dat hij de 70s show niet grappig vindt? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat met hem eens zijn.

Dat mag hij best zeggen hoor graag zelfs maar kijk de manier waarop hij het zegt, tot vier keer toe zeggen hoe verschrikkelijk niet grappig hij het wel niet vind en het nog even met hoofdletters uitdrukken en het woordje levensmoe gebruiken is al helemaal overdreven, hier maak ik ook uit op dat hij geen respect heeft voor de mensen die de serie wel leuk vinden dus breng ik ook geen respect op voor zijn mening zo simpel is het.

neo (crew)
Heeft niks te maken met geen respect hebben voor mensen die de serie wel leuk vinden.... Hij reageert duidelijk enkel op de humorloze kwaliteit van de serie. Daar moet je je persoonlijk niks van aantrekken.

Misschien hebben jullie wel gelijk, zal in het vervolg wat beter nadenken, mijn excuus...

Genoeg series die niet aanslaan, ik zal enkel degene noemen die de rest van de wereld wel lijkt te waarderen:

Seinfeld... Kan er niet om lachen en de acteurs zijn tenenkrommend (de vrouw kan ik nog wel uitstaan).
Star Trek... De gehele sfeer ligt me niet.
Fawlty Towers... Ik vind het niet zozeer slecht, maar gewoon zwaar overrated. Ik begrijp waarom mensen het zo leuk vinden, maar het is niet mijn cup of tea. De humor is niet toegankelijk voor iedereen en dat zou je toch wel verwachten van een serie die zo wordt aanbeden.

kos
metaledje schreef:

Zo eens. .

Hoe kan iemand nu Fawlty Towers niet geweldig vinden? Tsss

SPANGAS
TOP STARS

Soaps, van As the world turns tot Goede Tijden, van ONM tot The Bold. Jakkie-Bah!

Dan ga ik voor ; zeg 'ns A Vreselijk.

Zeg 'ns A vind ik wel lache.

Maar van die zeiksoaps: met die overdreven gejank en "het is uit" discussies en nog veel meer. BWAAH

En dan heb je van die pubertjes die hun eigen helemaal scheel kijken naar die soaps en het vervolgens allemaal na moeten spelen.

Geef mij maar All Stars. Die maakt juist alle soaps belachelijk.

01. Lost
02. The Cape
03. Sons of Anarchy
04. Jericho
05. CSI (Miami, New York, Los Angeles,...)
06. NCIS
07. The Mentalist
08. House M.D.
09. Flikken
10. Baantjer
11. Witse
12. Midsomer Murders
13. Morse
14. My Wife and Kids
15. Deadliest Catch
16. Flashpoint
17. Castle
18. Hawai Five-O
19. Las Vegas
20. Bones
21. Lie To Me
22. Stargate SG-1
23. The Big Bang Theory
24. Will and Grace
25. Spartacus: Blood and Sand
26. 24
27. Star Trek
28. Buffy
29. Angel
30. Grey's Anatomy
31. Prison Break
32. Gilmore Girls
33. Alles op Nickelodeon en Disney Channel
34. Desperate Housewives
35. One Three Hill
36. The O.C.
37. Without a Trace
38. Veronica Mars
39. Kyle XY

Er zullen er ongetwijfeld nog meer in horen en zal straks nog wat opzoeken op internet.

vraag me af of er eigenlijk wel iets is wat je dan leuk of goed vind

Was net hetzelfde aan het denken

sara-pezzini schreef:
vraag me af of er eigenlijk wel iets is wat je dan leuk of goed vind

The Wire, The Sopranos, Carnivalé, Band of Brothers, Entourage, Romanzo Criminale, Het Eiland, The Corner, Van Vlees en Bloed, Generation Kill, De Matroesjka's,...

Het merendeel van de titels uit zijn lijstje zijn gewoon top-series.

Welke dan?

Onder andere 24/Lost/Prison Break kan je toch geen slechte series noemen.

24 is net als Prison Break veel te lang doorgegaan, na een seizoen had ik het allemaal wel al gezien. Lost is een sentimentele serie waar de nadruk te veel gelegd wordt op de personages. De makers zelf hebben zich ook schuldig bevonden aan bepaalde kwesties waar ik totaal niet mee eens was, zoals veranderingen aanbrengen omdat het publiek het niet eens was met de manier waarop de makers te werk gingen. Ook hebben ze bepaalde personages (wiens verhaal al afgerond was) te lang in de serie laten blijven waardoor deze personages een parodie van zichzelf werden. En nog eens leg ik de nadruk op 'sentimenteel'.

Dat ze wat te lang door gingen zou kunnen, maar om het dan ''slecht'' te noemen, neu. 24 seizoen 8 was trouwens fenomenaal goed. Prison Break ging wel een seizoentje of 2 te lang door, al vond ik het nog wel vermakelijk.

Lost is ook gemaakt als serie waarin ze karakters gingen uitdiepen. Dat vond ik ook juist mooi. Ik ben het wel met je eens dat de serie op het einde inkakte, maar ook bij deze; je kan de serie echt niet slecht noemen.

Dharma & Greg
Married with Children
Grounded for Life
Chuck
Psych
Lost
Friends
Home Improvement

Friends? Nouja zeg.

Toen ik (nog) jonger was vond ik het wel geinig, nu niet meer. Al is het de minst erge van de lijst.

Married with Children is briljant. Als je Ed O'Neill niet een held vind dan heb je wat gemist in je leven.

De rest ken ik niet goed buiten Lost en Friends. Lost is sowieso steengoed, als je tenminste de tijd neemt om alles te kijken en een beetje op te letten.

Een serie moet me wel uitnodigen om alles te kijken. Ben niet voorbij seizoen 1 geraakt, dodelijk saai. Married with Children is eigenlijk hetzelfde verhaal als Friends, ooit leuk maar nu gewoon pijnlijk hoe slecht die humor is, niet iedere zin hoeft een grap voor te stellen (graf lachband..). Heb het gister nog gekeken en de helft van de grappen kon ik voorkauwen zonder de aflevering te kennen

Tsja, Lost seizoen 1 is een introductie op de serie van de serie. Je kan niet echt oordelen als je alleen dat maar hebt gezien. Lost trok tientallen miljoenen mensen met het kijken. Epische serie, mits je wel gewoon alles kijkt.

MwC is gewoon leuk omdat het allemaal aso's zijn. Hoe kan je nou niet lachen om de interactie tussen Al en Marcy, Bud en Kelly of Al met zijn No Ma'am club?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:16 uur

geplaatst: vandaag om 00:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.