menu

Overig / Televisie / Slechte series

zoeken in:
AHWA
Newly Weds

Oppassen is wel zo triest tegenwoordig...

Louis and Clark

Phoenix schreef:

Oppassen is wel zo triest tegenwoordig...

Eigenlijk altijd al geweest, net zoals Toen was geluk heel gewoon.De tranen springen je in de ogen zo slecht

FisherKing schreef:

(quote)

Helemaal mee eens en wat denk je dan van de Bold and the Beautiful ; da's pas echt bagger ( geschreven voor mensen zonder hersens )

Het lijkt mij eerder geschreven door schrijver's die geld willen verdienen met schrijven. Om de drie maanden ongeveer komt er een nieuwe schrijver en een ander gaat weer weg. Vaste structuren en plot theorieen...en dan maar invullen.

The Bold... loopt toch allang niet meer?

neo (crew)
jassonn schreef:

Eigenlijk altijd al geweest, net zoals Toen was geluk heel gewoon.De tranen springen je in de ogen zo slecht

Oud Rotterdam meesterlijk in kaart gezet! En Cox wat een heerlijke man, geweldige serie

De verhalen van 'Toen was geluk nog heel gewoon' zijn de laatste jaren zeer ongeloofwaardig. Het toppunt was, en dat is echt om te janken, een zeehond die siem had ontmoet in het riool. En daar was gewoon een knuffel voor gebruikt, en die ging dan zwemmen tot Spanje. Helemaal de weg kwijt. Jaap Kooiman maakt het altijd nog wel aardig. Maar de rest....ze zitten trouwens al in in 70's, veel te recent als je het mij vraagt.

Het slecht gesteld met de sitcom's in Nederland. Helaas. Er wordt veel te weinig geld uitgegeven aan drama, komedie uit eigen land. Het is tijd voor een aantal goede schrijver's om daar verandering in te brengen. Ik hoop zelf ooit er nog wat aan te kunnen doen.

Het land van kwaliteit televisie blijft GB/Engeland. Aparte avond op BBC 3 bijvoorbeeld op Dinsdag. Heel toepasselijk Comedy Tuesday genaamd. Ik download tegenwoordig heel veel nieuwe sitcom's van internet die in Engeland worden uitgezonden. 'Little Britain' en 'The Smoking Room' bijvoorbeeld.

Neem alstublieft een kijkje,
http://www.bbc.co.uk/bbcthree/...
http://www.bbc.co.uk/comedy/sm...
Heel leuk, zal vast op de NL's televisie worden uitgezonden in de toekomst.

Nu wij zelf nog....

neo (crew)
Ik zie zelf ook wel in dat het in kwaliteit niet veel is; veel herhaling.In dit geval ben ik even iemand van de grote massa die meer van hetzelfde wilt.
Maar het is idd gewoon die Kooiman en Harmsen die altijd briljant zijn.

Rujar schreef:

M*A*S*H* echt geen bal aan.
Domme poep en pies humor.
M*A*S*H moet je zeker vaker kijken. Zag een tijd geleden (een jaartje of anderhalf) de film en daar vond ik toen ook geen zak aan. Toen de serie enkele maanden geleden voor het eerst weer op tv kwam waagde ik me er niet aan, maar uiteraard ben ik na een tijdje puur uit nieuwschierigheid gaan kijken en nu kijk ik het heel regelmatig. Uitermate geestig (o.a. Alan Alda schreef mee aan de serie) maar bij tijd en wijle is het ook uitermate serieus. Wat mij betreft een uitstekende serie met een o zo pakkende begintune...

SEX AND THE CITY!!!!!!!!

What the hell echt...

Ja inderdaad. De serie voor hersenloze vrouwen.

GFM
Wat is daar inderdaad leuk aan?? Wat een afgezaagde rotserie....
voor vrouwen waarschijnlijk briljant, maar ik zie er de humor echt niet van in, hoezeer ik me ook probeerde in te leven in vrouwen...

De man is een lopende dildo die qua persoonlijkheid teveel tekort komt. Alsjeblieft zeg, of wij degene zijn waarbij een gebruiksaanwijzing van pas komt.

FX
Naomi Watts schreef:

De man is een lopende dildo die qua persoonlijkheid teveel tekort komt. Alsjeblieft zeg, of wij degene zijn waarbij een gebruiksaanwijzing van pas komt.

Belachelijke serie inderdaad

Ooit 24 gezien ... de grote hype. Heeft alles weg van een ondergeproduceerde, veels te lang uitgerokken inspiratieloze Hollywoodfilm.

Pendek schreef:

SEX AND THE CITY!!!!!!!!

What the hell echt...

Inderdaad VRE-SE-LIJK slecht...

Ongeveer de helft van de bevolking denkt daar anders over . Maar kom, een serie als South Park zal niet veel verschillend zijn denk ik.

Pendek schreef:

SEX AND THE CITY!!!!!!!!

What the hell echt...

Ach de serie draagt ook zijn steentje bij aan de zogenaamde emancipatie.

He ehm, naom watts, kom jij ook op t forum van scholieren.com?

Nee, Hoezo?

its my life
Pendek schreef:
SEX AND THE CITY!!!!!!!!

What the hell echt...
en vergget ook niet friends

Bananaman.

De naam zegt al genoeg, huilen van het lachen, omdat het zoooo slecht is.

its my life schreef:

en vergget ook niet friends

Dawson's Creek is ook wel een een half uurtje ergeren, het lijkt zowat op The Bold and The beautiful voor tieners (zonder smaak).

En tegenwoordig ook vrij irritant zijn series zoals Xena, Hercules, Relic-Hunter (of zoiets) ... allemaal ongelooflijk mislukt als je het mij vraagt.

Dawsons Creek is wel één van mijn favo series.

Friends is BAGGER!!!!!

Waarom? Het is één van de populairste comedies aller tijden, en zeker één van mijn favorieten.

Maar goed, slechte series, ik kan wel wat noemen maar die kent toch niemand. De écht slechte series worden namelijk na 1 seizoen (of zelfs eerder) stopgezet, dus die kent niemand.

En dan wil Hanne beweren Friends "bagger" is, terwijl daar 10 (!) seizoenen van gemaakt zijn?

Dan moet GTST (15 seizoenen?) wel HEEEEEL erg goed zijn!

Gast
geplaatst: vandaag om 23:47 uur

geplaatst: vandaag om 23:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.