- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Slechte series
Slechte series
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ik denk dat de acteurs zich ondertussen al wel bewust zijn van de pijnlijke vergissing die ze gemaakt hebben. Maar ik ga het hierbij laten, dit begint een beetje op slowchatten te lijken en dat mag niet! 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
- Married With Children.
Zoveel platvloersheid...
- Leven met Frans Bauer (zo heette die serie tog?)
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ik heb het over die slappe Belgische en Nederlandse COMEDY serie's (had ik erbij moeten zetten)
andere series kunnen me zoiezo niet boeien...
ik durf te beweren: bijna ALLE NL en BLG comedy serie's zuigen ivm Amerikaanse en vooral Engelse comedy serie's
daarom kan je dus al bij voorbaat de BeNeLux versie's afschrijven
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ik zie dat Family Matters hier maar een keer genoemd werd. Voert toch met gemak het lijstje aan van slechtste Amerikaanse series ooit. Het is niet alleen slecht, het is ook irritant. Die Steve Urkle is het walgelijkste, irritantste fictieve karakter ooit.
Op twee staat natuurlijk Full House. Melig en zo niet-grappig. Al keek ik toch trouw elke dag, vanwege Uncle Jesse die met halfopengeknoopt hemd in beeld kwam. Dat waren de beste momenten uit de serie.
Kent er iemand Step by Step nog? Oh, wat was dat slecht.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8537 stemmen
Verschrikkelijkste wat er te vinden is: http://www.imdb.com/title/tt0307776/
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
knight rider en star trek vind ik niks
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Verschrikkelijkste wat er te vinden is: http://www.imdb.com/title/tt0307776/

Ik was in het begin best benieuwd. Heb in het verleden erg genoten van Samson & Gert (nog steeds wel eigelijk) en af en toe vind ik FC de Kampioenen nog wel leuk om naar te kijken (wat dus een typisch Vlaamse komedie zou moeten zijn), hilarisch is het nooit, maar hier en daar wel grappig.
Echter Hallo Belgie isgewoon niet grappig! Geloof zelf dat het gelach op de achtergrond erg minimaal was. Acteurs die niet leuk zijn en hun eigen cultuur belachelijk moeten maken (denk ik). Ben ik even blij dat de (zeer aardige) Belgische mensen die ik ken er in de verste verte niet op lijken...
En dan is het ook nog een samenwerkings product, dus dat betekend dat er waarschijnlijk meerdere mensen aan de scripts van alle afleveringen hebben meegewerkt! AAA!
Genoeg woorden aan vuil gemaakt. Heb het overigens maar een keer gezien (er zou een hele kleine mogelijkheid kunnen bestaan dat er af een toe nog wel een grap in zit), maar het heeft niet bepaald een goede indruk achter gelaten. 
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
En dan is het ook nog een samenwerkings product, dus dat betekend dat er waarschijnlijk meerdere mensen aan de scripts van alle afleveringen hebben meegewerkt! AAA!
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Friends, begrijp niet wat er zo leuk aan zou moeten zijn. Erg irritante serie.
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
- Married With Children.
Zoveel platvloersheid...
Foei!
knight rider vind ik niks
Foei!
Edit: Friends heb ik nooit wat aan gevonden. Blije koppen allemaal, wetend dat ze een miljoen per aflevering krijgen bijgeschreven...niet mijn soort van humor ook.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11899 berichten
- 5305 stemmen
Dawson's Creek is ook wel een een half uurtje ergeren, het lijkt zowat op The Bold and The beautiful voor tieners (zonder smaak).
Onzin. Locaties zijn prachtig, dito muziek. Goede, bekende regisseurs, en natuurlijk een aantal scripts van Kevin Williamson. Dialogen zijn inderdaad apart, maar dat is het kenmerk van de serie. DC is na 8 jaar nog steeds mijn favoriete serie aller tijden.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
GTST en ONM zijn wat mij betreft het ergst!! Wat een Amateurs
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11899 berichten
- 5305 stemmen
Nee, geen amateurs. Weinig geld en weinig middelen. En met de weinige middelen die ze hebben vind ik dat ze prima series maken. Vooral ONM is er de laatste jaren erg op vooruit gegaan.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
GTST
The Bold and The Beautiful
Sex And The City
Married with Children
Star Trek
Evelien
Lotte
Gooische vrouwen
Allemaal stuk voor stuk bagger naar mijn mening.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Married With Children bij de slechtste series? Kom op Rianneke! Waar is je gevoel voor humor gebleven?
Married With Children is juist een heerlijke serie.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja ik kan daar toch echt niet om lachen Ruud, maar snap wel dat sommige dat leuk vinden, maar toch echt niks voor mij.
Mijn humor ligt meer bij Friends, dat vind ik persoonlijk de beste serie. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Friends is een van de betere series ooit. Daar kan Married With Children zeker niet tegen op. Ook al is Married With Children best leuk hoor. Al Bundy is hilarish. 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik vind Married with children ook een verschrikkelijke serie. Ik erger me altijd kapor aan Al Bundey.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8537 stemmen
Al Bundy is toch het grote voorbeeld van elke man? Voor mij in ieder geval wel.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vind Married with children ook een verschrikkelijke serie. Ik erger me altijd kapor aan Al Bundey.
ook altijd last van ja.
Zowieso vind ik in die serie geen leuke personages spelen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hoe kan iemand in godsnaam Married with Children slecht vinden, en Al Bundy vervelend vinden? Hij is voor mij de grootste comedyheld die er bestaat en MwC de beste serie ever gemaakt!
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Friends is een van de betere series ooit. Daar kan Married With Children zeker niet tegen op.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Friends is een van de betere series ooit. Daar kan Married With Children zeker niet tegen op.
Hangt af van je smaak en gevoel voor humor. Married with Children vertaald naar de animatiefilm zou zoiets zijn als The Simpsons, maar iets minder braaf, terwijl Friends zoiets als Bambi zou zijn.
kos
-
- 46682 berichten
- 8841 stemmen
Die vergelijkingen gaan echt nergens over.
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Idem. Al jaren kijk ik het. Hoevaak ik een aflevering ook gezien heb, de glans verdwijnt gewoon niet.
Sowieso snap ik de hele hype rond Friends totaal niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Friends is gewoon overschat. Niet slecht, wel overschat. Zo geforceerd grappig vind ik vaak, terwijl de grove, platte humor van mwc gewoon puur is.