• 13.937 nieuwsartikelen
  • 171.937 films
  • 11.464 series
  • 32.528 seizoenen
  • 635.190 acteurs
  • 197.284 gebruikers
  • 9.235.362 stemmen

Ongewenste trailers op dvd

zoeken in:

salvatore

• 1937 berichten
  • 3191 stemmen

Wat een onzin dit zeg. Dat mensen zich zo druk kunnen maken om zoiets kleinzinnigs..

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Geen onzin natuurlijk. Zelf vind ik het ook nogal grof dat een fabrikant zijn klant verplicht reclame voor andere producten te bekijken.

Zelf heb ik één DVD waarbij het me opviel, één van de delen van Shrek, waar een ongelooflijk lange trailer van Madagascar inzit. En het ging zelfs niet om filmbeelden, maar een acteur (Stiller, zo al niet één van m'n favorieten) die een ellenlange uitleg deed. Niet te skippen

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

kiriyama schreef:

(quote)

Tja dat opzoeken heb ik minder, ik kijk nooit losse scenes en extra's kijk ik ook niet zo veel.

Als ik de film 1 of 2 keer gezien doe ik dat bijna alleen maar: de extra's kijken en bepaalde scene's.

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

by_the_way schreef:

(quote)

Als ik de film 1 of 2 keer gezien doe ik dat bijna alleen maar: de extra's kijken en bepaalde scene's.

Ik kan een film wel 10 keer kijken. (gelukkig)

Wouter

• 18698 berichten
  • 3052 stemmen

veron35 schreef:

Idereen weet toch dat downloaden ilegaal is.

Eh........

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.