• 15.786 nieuwsartikelen
  • 178.145 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.194 acteurs
  • 199.044 gebruikers
  • 9.373.642 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

MENEER L3GIOEN

• 182 berichten
  • 0 stemmen

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B073M2946S/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik heb de Limited Edition van The Thing maar snel besteld, voordat ie uitverkocht is. Pre-ordertje op Amazon.

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Zwolle84 schreef:

Nu alleen Days of Heaven nog...

(afbeelding)

Mooi zo een regio B versie van Badlands Als de transfer goed is komt die er ook hier wel in.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Bélon schreef:

(quote)

Mooi zo een regio B versie van Badlands Als de transfer goed is komt die er ook hier wel in.

Ja, zat hier al jaren op te wachten. Als ze Days of Heaven er nu ook gelijk achteraan gooien ben ik helemaal blij.

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

@Ramon K

Dank v.d. info.

Wat ik tot nog toe aan NL Bronson DVD's heb bekeken (Death Wish 1 t/m 4 ) varieert inderdaad in aspect-ratio, maar ziet er op mijn TV via de "smart"instelling toch bevredigend uit.

Beeldkwaliteit eveneens.

Mochten er bij de bestelde (gelukkig niet dure) DVD's inderdaad zulke slechte zitten dan zal ik die t.z.t. wel vervangen door de genoemde buitenlandse.

Tenminste wanneer de films zelf mij voldoende aanspreken.

De tip neem ik ter harte

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Brix schreef:

@Ramon K

Dank v.d. info.

Wat ik tot nog toe aan NL Bronson DVD's heb bekeken (Death Wish 1 t/m 4 ) varieert inderdaad in aspect-ratio, maar ziet er op mijn TV via de "smart"instelling toch bevredigend uit.

Beeldkwaliteit eveneens.

Mochten er bij de bestelde (gelukkig niet dure) DVD's inderdaad zulke slechte zitten dan zal ik die t.z.t. wel vervangen door de genoemde buitenlandse.

Tenminste wanneer de films zelf mij voldoende aanspreken.

De tip neem ik ter harte

Ik heb pas bij de kringloop 2 films van Bronson meegenomen (samen 1 Euro) uit de reeks waar die Mechanic ook deel vanuit maakt; de ene film miste de zijkanten (4:3, dan mis je aan de zijkanten 45% aan beeld) en dat valt met geen enkele 'smart-knop' te herstellen... de ander was niet-anamorph maar wel in een of ander breedbeeldformaat (1.66:1) en die kon ik met de TVknop redelijk breedbeeldvullend maken. Maar het is verre van ideaal.

Maar als de prijs laag is, en je weet niet zeker of je de film de moeite waard vindt, dan kan ik je gedachtengang redelijk goed volgen hoor. Voor 1 Euro probeer ik ook dingen uit. Maar moet je ze al voor 7 Euro kopen dan wordt het problematisch hoor. Death Wish 1 van DFW schijnt goed te zijn; deel 2 t/m 5 (Dutch Film Works) zijn, volgens alle info die ik beschikbaar heb, 4:3, open matte. Dat is niet best.

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

@Ramon K

Wederom mijn dank.

Een van de grote pluspunten van MovieMeter is de (sympathieke)hulp van gebruikers onderling.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Morgen Arrow sale !!

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

de grunt schreef:

Morgen Arrow sale !!

Hopelijk zijn de prijzen goed. Vond ik de afgelopen keren toch wat tegenvallen; blijven dure uitgaven.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Uit de 2 voor 12 euro bij Zavvi:

The Big Short

Blackhat

Ex_Machina

Tremors (25th Anniversary Edition)

Zat er al de hele week mee te worstelen maar toen ik Tremors en Blackhat zag verschijnen meteen de bestelling geplaatst. Blackhat blijft toch een onbegrepen meesterwerk.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Zwolle84 schreef:

Hopelijk zijn de prijzen goed. Vond ik de afgelopen keren toch wat tegenvallen; blijven dure uitgaven.

Ja, ik ga ook alleen voor £7.99 titels. De titels die morgen £9.99 zijn (nieuwere) zijn bij de volgende ronde £7.99. That's how they roll

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Oja Blackhat wil ik eigenlijk ook nog wel hebben. Potentiële 5.0* én 0.5* film, dat zijn de echte.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Goeie gokjes.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Zwolle84 schreef:

Vijf gokjes op basis van het artwork. Ken ze allemaal niet.

Vijf gokjes en hij pikt er vier cult classics uit !!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Oké, jij wint... weer.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Mis titels in de Arrow Sale waar ik al lang op zit te azen waaronder: To Live And Die In L.A.

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

Bas I.

• 461 berichten
  • 4 stemmen

Arrow SALE

What Have You Done to Solange? (Blu-Ray)

Your Vice is a Locked Room and Only I Have the Key (Blu-Ray)

Society (Blu-Ray)

The Abominable Dr. Phibes (Blu-Ray)

Dr. Phibes Rises Again (Blu-Ray)

Geen zin om er afbeeldingen bij te zoeken.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Best een kutfilm

En dan toch kopen

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

De lijn tussen kvlt en kut is een dunne.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

En nog een toetje met de reward points. Bleek dus stiekem nóg een De Palma op Arrow uitgekomen te zijn. Ben nu weer compleet, als het goed is.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51Tmf1EATuL._SX342_.jpg

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/515SR8ij1eL._SX342_.jpg

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.