• 15.778 nieuwsartikelen
  • 178.141 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.194 acteurs
  • 199.041 gebruikers
  • 9.373.574 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

Hiraeth

• 60 berichten
  • 492 stemmen

Weer een paar bestellingen gedaan. Kon het niet laten aangezien de lage prijzen.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91Nh3E6h7PL._SL1500_.jpg

La Vie Nouvelle voor maar 16,50 pond via Amazon. Used - Like new, nu maar hopen dat dit klopt.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41k1I9wdzHL.jpg

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

allen op blu-ray: 100 euro

Brooklyn

Black Swan

Ex Machina

The Conjuring

The Witch

Room

Everest

Crimson Peak

Once Upon A Time In The West

The Martian

Heat

Blade Runner

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

Quentin

• 10202 berichten
  • 8551 stemmen

Was al te laat voor de Limited Edition, maar wel steelbook van Arrow besteld:

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91fkjH5rswL._SL1500_.jpg

• Brand new restoration from a 4K scan of the original negative, supervised and approved by director John Carpenter and director of photography Dean Cundey

• High Definition Blu-ray (1080p) presentation

• Original Mono and DTS-HD Master Audio 5.1

• Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing

• Audio commentary by John Carpenter and actor Kurt Russell

• Who Goes There? In Search of The Thing – an all-new feature length documentary produced by Ballyhoo Motion Pictures exploring the history of The Thing, from the original novella to John Carpenter's terrifying science fiction classic. Featuring new interviews with the cast and crew, as well as authors, historians, and critics

• 1982: One Amazing Summer – an all-new retrospective documentary produced by Ballyhoo Motion Pictures about the unforgettable films released in the summer of 1982

• John Carpenter's The Thing: Terror Takes Shape – archive documentary on the background and production of the film

• Vintage Featurettes

• Outtakes

• Behind-the-Scenes

• Trailers, Teasers, TV and Radio Spots

• Still Galleries

Limited to 4,000 units.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Quentin schreef:

Was al te laat voor de Limited Edition, maar wel steelbook van Arrow besteld:

The Thing Limited Edition [Blu-ray]: Amazon.co.uk: Kurt Russell, John Carpenter: DVD & Blu-ray

Als je snel bent...

Quentin

• 10202 berichten
  • 8551 stemmen

Thanks man! Hele avond zitten te refreshen en ook al te laat voor Zavvi, nu wel gelukt. Steelbook cancelen of toch maar niet?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Quentin schreef:

(quote)

Thanks man! Hele avond zitten te refreshen en ook al te laat voor Zavvi, nu wel gelukt.

Haha, me too! Kwam echt 10 minuten geleden weer tevoorschijn op Amazon. Hopelijk geldt dat ook voor de steelbook versie, want die wil ik toch eigenlijk ook wel...

Steelbook cancelen of toch maar niet?

Anders wil ik die wel van je overnemen? Mocht je besluiten hem niet te houden

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

wat er deze week weer binnengekomen is

http://i64.tinypic.com/20kcdpj.jpg

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

Ziet er interessant uit, Brix, maar zijn het ook goede transfers? Ik meen dat ik de bovenste (uitstekende film trouwens, ook een aardige remake met Jason Statham en Ben Foster) wel eens in een 4:3-versie in de 5-voor-€5-bak bij Bart Smit heb zien staan...

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

Roger Thornhill

Dat moet ik nog even afwachten.

Ik verwacht de DVD's begin volgende week in huis te hebben.

Daarna laat ik het je weten of de transfers o.k. zijn.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Breathe In: onderschat ehm... pareltje.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Drake Doremus.

daxclusive

• 2560 berichten
  • 2411 stemmen

http://i63.tinypic.com/oirs5h.jpg

Het Bombardement gelimiteerd 657/2500

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Roger Thornhill schreef:

Ziet er interessant uit, Brix, maar zijn het ook goede transfers? Ik meen dat ik de bovenste (uitstekende film trouwens, ook een aardige remake met Jason Statham en Ben Foster) wel eens in een 4:3-versie in de 5-voor-€5-bak bij Bart Smit heb zien staan...

Als je een filmpje van Charles Bronson aan je collectie toe wilt voegen, moet je nederlandse releases keihard proberen te vermijden. 'Jammer' voor Brix , maar dat is gewoon waar. Die hele collectie waar die bovenste dvd onder valt is totale ruk (niet-gerestaureerd en vrijwel allemaal in verkeerde aspect ratio), alle Death Wish releases (op een paar hele oude MGM releases na meen ik) ook allemaal in verkeerde aspect ratio en Violent City is niet-anamorf en niet-gerestaureerd zover ik weet. Voor Charlie moet je gewoon in het buitenland zijn.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.