• 155.513 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.452 acteurs
  • 347.064 gebruikers
  • 8.766.218 stemmen

Julio Medem Collection

zoeken in:

Zwammer

• 30 berichten
  • 596 stemmen

Ik heb een vraagje over de Nederlandse Julio Medem Collection. Zitten er in die box gewone dvd-hoesjes? Of zijn het gewoon 4 discs in het karton? Ik kan het namelijk nergens vinden

Ik wil het graag weten, want hij ligt nu voor een schappelijk prijsje bij bol.com

(afbeelding)

donnie darko

• 6133 berichten
  • 2594 stemmen

Zwammer schreef:

Ik heb een vraagje over de Nederlandse Julio Medem Collection. Zitten er in die box gewone dvd-hoesjes? Of zijn het gewoon 4 discs in het karton? Ik kan het namelijk nergens vinden

Ik wil het graag weten, want hij ligt nu voor een schappelijk prijsje bij bol.com

(afbeelding)

wat hebt ge eigenlijk liever??Want ik heb de box van Wong Kar-Wai, ook uitgegeven door A-Film en hij ziet er ook ongeveer hetzelfde uit, en die heeft gewoon 4 discs.

Zwammer

• 30 berichten
  • 596 stemmen

Ik heb het liefst gewoon per dvd een dvd hoesje.

Finisterra

• 15498 berichten
  • 4163 stemmen

Mijn Asia-box van A-film bevat geen aparte DVD-hoesjes, en dus gewoon alle 4 in een karton.

Maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Het gaat mij immers om de film, niet de verpakking. En 4 sterke films voor 24 euro vond ik zeer schappelijk.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb hem

Maar het zijn dus gewoon 4 losse dvd's in een kartonnen hoesje.

Verder niks bijzonders dus, maar wel een mooi (en nu goedkoop) setje.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.