- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Wellicht een leuk statistiekje: Het gemiddelde jaartal van gestemde films in het profiel zetten. Idee? Lijkt mij iig erg interessant. Zo kun je een beetje analyseren of iemand veel recente films kijkt of juist naar klassieke films. Iemand die bijvoorbeeld 2003 als jaartal heeft, kijkt overduidelijk veel naar recente films. Ik zit in 1992. Amper recent dus.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4432 stemmen
Wellicht een leuk statistiekje: Het gemiddelde jaartal van gestemde films in het profiel zetten. Idee? Lijkt mij iig erg interessant. Zo kun je een beetje analyseren of iemand veel recente films kijkt of juist naar klassieke films. Iemand die bijvoorbeeld 2003 als jaartal heeft, kijkt overduidelijk veel naar recente films. Ik zit in 1992. Amper recent dus.
Kun jij dat niet ff voor ons doen, dat berekenen? 
Stephan
-
- 7903 berichten
- 1391 stemmen
Ik denk dat het de moeite waard is te proberen wat er gebeurt als alle users met minder dan 200 stemmen niet meedoen in deze lijstjes. Dan zou het misschien beter kunnen werken. Zo niet, jammer, dan maar weer weghalen denk ik (of aanpassen, al weet ik niet hoe ingewikkeld dit algoritme is).
In ieder geval lijkt mij het interessant om het aantal stemmen mee te nemen in de score. Ik denk dat er dan een hoop alter-ego's omhoog komen drijven. Kan er zo een handvol opnoenem...

Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2606 stemmen
Puik werk hoor Jordy!
Ik vraag me alleen nog af of het misschien inderdaad mogelijk is om een bepaalde limiet te stellen aan het aantal stemmen van users die in het lijstje komen. Nu heb je bijna altijd mensen die je niet kent, toch iets minder leuk eigenlijk. 
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8568 stemmen
In ieder geval lijkt mij het interessant om het aantal stemmen mee te nemen in de score. Ik denk dat er dan een hoop alter-ego's omhoog komen drijven. Kan er zo een handvol opnoenem...

Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Opzich wel leuk dit, maar totaal nietszeggend. In mijn lijstje met 'smaakgenoten' staan enkel mensen met onder 100 stemmen die al tijden niet actief zijn, met een totaal andere top10, en toevallig een paar films hetzelfde gestemd... Ik zou dit liever weg hebben en een top10 regisseurs krijgen...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Waarom is het MM levensvragen topic verwijderd????
kappeuter (crew films)
-
- 74680 berichten
- 5987 stemmen
Dat vraag ik me ook af.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Moviemeter is het antwoord op alle levensvragen 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Leuk idee , als het mogelijk is zeker de moeite waard.
Verder pleit ik ook nog steeds voor een acteurs/actrices of bijv regisuers top nogwat. Maar de top 10 films moet zeker de nummer 1 toevoeging blijven.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Dat sowieso, daar draait het om toch? Welke films jij goed vind en niet, maar een top zoveel van acteurs/regisseurs vind ik ook prima. Het gemiddelde jaar lijkt me dan weer wat overbodig.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Een erg leuk idee van U-96. Het is ongetwijfeld mogelijk, het lijkt me in ieder geval leuke bijkomende informatie.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Lijkt me niet echt normaal ik kon ruim 2 dagen niet op de laatste pagina van dit topic komen , is wel eens vaker met alle topics maar dat is meestal snel verlopen.
Heb eerst een bericht gequote en doen lukte et pas.
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Lijkt me niet echt normaal ik kon ruim 2 dagen niet op de laatste pagina van dit topic komen , is wel eens vaker met alle topics maar dat is meestal snel verlopen.
Heb eerst een bericht gequote en doen lukte et pas.
Ik krijg ook vaak dat ik niet op de laatste pagina van een topic kom, maar wanneer ik dan weer op het topic klik is dit meestal wel verholpen...
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ik vroeg me af: waarom wordt er niet een grens gesteld aan de standaarddeviatie, waarvoor de stemmen meetellen aan de toplijsten. Wanneer mensen een standaarddeviatie hoger dan 1,4 hebben, kan je die stemmen moeilijk serieus nemen.
kappeuter (crew films)
-
- 74680 berichten
- 5987 stemmen
Waarom niet. Dat zijn meestal gebruikers met minder dan 100 stemmen. Die hebben dan vaak enkel op hun favorieten en de films die ze afschuwelijk vinden gestemd.
Daar is niks mis mee.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Als ze op hun favoriete en meest gehate films gestemd hebben is er toch geen reden om ze niet mee te tellen? Die stemmen gaan niet veranderen als ze ook een hoop middelmatige films hebben gewaardeerd
.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12967 stemmen
"Waarom niet ?" - "Waarom niet."
Groot verschil 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Het ontbreken van een vraagteken was me al opgevallen, maar de laatste zin had ik gemist
.
kappeuter (crew films)
-
- 74680 berichten
- 5987 stemmen
Ik bedoel dus 'Waarom niet?!!'
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Als ik zo'n profiel zie van iemand die op een stuk dertig, veertig films heeft gestemd en dan 10 keer een 0,5 en 30 keer een 5, vind ik dat toch onrealistisch. Ik denk dat je toch wel heel wat films gezien moet hebben om 30 keer een 5 uit te kunnen delen. Ik heb wel het idee dat deze gebruikers vaak nooit de door Freud genoemde middelmatige films waarderen, maar zo lang ik men geen gedachten kan lezen, is het ook moeilijk te zeggen hoe serieus een persoon is als deze cijfers geeft.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Er gaat iets mis met de lay-out bij Marie-Antoinette
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Bij the Name of the Rose en dan pagina 1 krijg ik na een bericht of 5, allemaal berichten in het geel die bijna onleesbaar zijn...
hele rare bug 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Misschien ook een idee om bij elke user te laten zien waar hij het meest actief is , in een topic of bij een bepaalde film , laat toch wat zien over zijn of haar intresses , maar dit is denk ik niet haalbaar..
neo
-
- 15436 berichten
- 10056 stemmen
Heb er nooit echt mee gewerkt, maar ik heb eindelijk de zin gevonden om de mijn-updates functie te gebruiken. Kan je ook weer films en forum topics uit die updates halen op een bepaalde manier? Zie die optie namelijk nergens.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2606 stemmen
Op dezelfde plek als waar normaal 'toevoegen aan mijn updates' staat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.