• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.299 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.892 acteurs
  • 199.793 gebruikers
  • 9.424.660 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Voor de forumtopics gebruik ik het niet meer tegenwoordig, maar voor de film-updates vind ik het nog steeds geweldig handig, het aantal discussies bij films dat me echt interesseert is blijkbaar niet zo geweldig groot. Gemiddeld drie à vier updates per dag of zo.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2606 stemmen

Ik gebruik ze nooit, ik struim gewoon alles door. Van 5 pagina's films klik ik er echter meestal maar een paar aan.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Ik gebruik ze nooit, ik struim gewoon alles door. Van 5 pagina's films klik ik er echter meestal maar een paar aan.

Same here

neo

• 15436 berichten
  • 10056 stemmen

Kan die funcitie dan soms ook bij iedere cijfercategorie van je stemlijst worden geplaatst, of kan dat alleen invidiueel per film (waar ik het wel zie)?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

staat er toch?

neo

• 15436 berichten
  • 10056 stemmen

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

acties: maak CSV-export | genereer stemtabel | toevoegen aan Mijn Films | naar Mijn Updates

Staat er toch echt neo...

neo

• 15436 berichten
  • 10056 stemmen

Het ging om het verwijderen eruit. Dat gaf ik eerder hierboven al ergens aan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

neo schreef:

ik heb eindelijk de zin gevonden om de mijn-updates functie te gebruiken

neo schreef:

Kan die funcitie dan soms ook bij iedere cijfercategorie van je stemlijst worden geplaatst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Maar goed, dat kan niet.

neo

• 15436 berichten
  • 10056 stemmen

Het zou misschien handig kunnen zijn voor mensen die een heleboel films ooit naar hun updates hebben verplaats, en het kleiner willen hebben. Dan zou het in mijn ogen handig kunnen zijn als ze bv. via de stemlijst het kunnen opschonen en dan gewoon bepaalde weer apart van elkaar ervoor selecteren. Idee?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sorry, ik ben geneigd te zeggen "had je ze maar niet toe moeten voegen", lijkt me dat dat niet vaak gebruikt zou worden

catweasel

• 1571 berichten
  • 963 stemmen

Ik was laatst op zoek naar een bepaald topic. Ik zocht op een paar trefwoorden, en er kwamen enkele topics te voorschijn. Het vervelende was echter, dat sommige topics wel meer dan 50 pagina's hebben. Het wordt dan lastig zoeken.

Is het niet mogelijk om via de zoekfunctie direct bij de berichten te komen waarin de trefwoorden staan? Maar misschien is het wel niet mogelijk, en verdoe ik jullie tijd.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Als je een topic gevonden hebt waarin het woord voorkomt, kun je altijd binnen het topic opnieuw zoeken naar dat woord, en dan zie je alle berichten uit dat topic met dat woord onder elkaar staan, en kun je door op het witte pijltje te klikken naar de context van een bepaald bericht gaan .

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ja, maar je gaat nooit daar het betreffende bericht, dat is wel jammer.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

wat Freud zegt, het lijkt me wat lastig om naar het juiste bericht te verwijzen omdat een woord meestal in meerdere berichten (binnen hetzelfde topic) voorkomt.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ja, maar ook als je op gebruiker zoekt (ik zoek dan vaak naar mijn eigen berichten) en je klikt op de witte dinges, dan gaat hij naar dezelfde pagina niet naar het bericht.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Bij mij lijkt dat witte pijltje overal te werken zoals bedoeld

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik heb wel eens dat het beeld aangeeft dat er 3 pagina's met berichten zijn, maar wanneer je op 3 klikt laat hij gewoon pagina 2 zien. Maw: er is helemaal geen pagina 3, terwijl het beeld dat wel aangeeft

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4047 stemmen

Bij regisseur Henry Koster loopt de tekst door elkaar.

kappeuter (crew films)

• 74680 berichten
  • 5987 stemmen

Welke tekst? Bij mij niet.

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12967 stemmen

In IE wel. Daar staat het kopje Filmografie door de onderste lijn van de tekst erboven.

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6550 stemmen

Klopt, Standaarddeviatie en Filmografie staan ook bij mij door elkaar.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Onderhond schreef:

In IE wel. Daar staat het kopje Filmografie door de onderste lijn van de tekst erboven.

Juist. Net hetzelfde.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Jordy schreef:

Bij mij lijkt dat witte pijltje overal te werken zoals bedoeld

(afbeelding)

Typ mijn naam in in het zoekformulier.

(afbeelding)

Krijg een prima lijst van een hoeveelheid berichten van mij in het desbetreffende topic.

Ik druk op het witte pijltje van het bericht van 9 november 2005.

(afbeelding)

Krijg ik een pagina te zien uit maart 2003, waar ik niet eens op te vinden ben aangezien ik toen niet was geregistreerd.

Het is echter nooit gebeurt dat ik een verkeerde pagina kreeg, maar wel dat ik nooit meteen naar het bericht werd doorgestuurd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Aha, jij sorteert andersom. Gaat op de lijst.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Onderhond schreef:

Komt door de "lage" foto, gaat op de lijst

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12967 stemmen

Zo'n vermoeden had ik al. Sinds ik ooit overenthousiast overgeschakeld ben op divs ben ik al veel wilde haren kwijtgeraakt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

inderdaad probeer het HTML-en in het dagelijks leven dan ook zoveel mogelijk te vermijden

salvatore

• 1937 berichten
  • 3264 stemmen

Zit een een foutje in de film 'The big white' bij mij.

Er zijn 4 pagina's met berichten maar als je op de 3e of 4e klikt zijn het er 5 . Ik weet niet of dit bij iedereen is, maar ik denk ik meld het even

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.