- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
davidov
-
- 3469 berichten
- 2201 stemmen
Waarom waarom heb ik eens in de zoveel tijd dat er opeens allemaal films in de "mijn updates" catogorie zitten waar ik nooit op heb geklikt, sommigen zelfs nog nooit van heb gehoord.
Misschien heeft het er mee te maken dat ik vandaag op mn universiteit ook eventjes heb in kunnen loggen.
Maar opeens staan er films tussen mijn updates waarvan ik echt niet eens van het bestaan af wist.
De nieuwe films beginnen ook pas ongeveer vanaf het moment dat ik ergens anders had in kunnen loggen. Maar het zijn er wel meer dan 10, dus een uniek geval is het niet denk ik.
Hannibal
-
- 9386 berichten
- 3316 stemmen
Waarschijnlijk heb je terwijl je in een lijst / overzicht stond op "naar mijn updates" geklikt waardoor alle films uit die lijst nu in je updates vermeld staan.
Hannibal
-
- 9386 berichten
- 3316 stemmen

Het leek even dat dit een bug was, maar dit zie je dus als user 'door' een bericht plaatst. 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ligt het aan mij of worden de criteria voor de filmposter steeds aangepast?
kappeuter (crew films)
-
- 74680 berichten
- 5987 stemmen
Nee die zijn al jaren hetzelfde.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ligt het aan mij of worden de criteria voor de filmposter steeds aangepast?
maar ja, het zijn ook mensen 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
wanneer ik op de filmografie van Mario Bava klik zie ik bij Reazione a Catena dat er als alternatieve titel alleen maar Twitch of the Death Nerve staat , maar als ik op de film klik staat er dan ook als alternatieve titel Bay of Blood.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zie ik dagelijks vele malen.
is ook al 14x genoemd, EN staat op de lijst van bekende punten
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
maar ja, het zijn ook mensen 
Nee ik doelde op de criteria die op wiki staan.
Maar goed, ik zal me vergist hebben.
davidov
-
- 3469 berichten
- 2201 stemmen
Waarschijnlijk heb je terwijl je in een lijst / overzicht stond op "naar mijn updates" geklikt waardoor alle films uit die lijst nu in je updates vermeld staan.
mja dat was het dus.
Ik mis trouwens de *bloos* smiley!
Die zie ik liever dan de kots smiley die nog wel eens te pas en te onpas gebruikt kan worden 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Daar is al een discussie over geweest, maar volgens mij was er geen mooie smiley die dat kon verwoorden. Hier is overigens het smiley topic.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het is vast al vaker gevraagd, maar hoe zit het nu met die 'mijn updates'-functie? Ik heb mijn favoriete films in 'mijn updates' gezet, maar als ik via het menu naar 'updates' ga, kan ik alleen kiezen tussen 'films', 'regisseurs', 'forum' en 'toevoegingen'. Ik zie daar alles waarin gereageerd is, niet per se de films die ik in 'mijn updates' heb gezet.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zie het "Mijn Updates"-linkje onder "Mijn MovieMeter"
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen

Ik dacht al, het is vast iets wat ik over het hoofd zie. 
Tarkus
-
- 6409 berichten
- 5315 stemmen
In De Site > Algemeen > Film toevoegen:
Wanneer ik de nieuwe film van Bruce Willis 'Blocks' wil toevoegen aan mijn filmlijst via de link, lukt dit niet. Heb het al een paar malen geprobeerd en de film komt maar niet in mijn lijst.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Daar is al een discussie over geweest, maar volgens mij was er geen mooie smiley die dat kon verwoorden.
![]()
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Vandaag binnenkomende persoonlijke berichten zijn allemaal in gele letters (zelfde kleur als donkergele achtergrond). Iemand meer last van?
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Vandaag binnenkomende persoonlijke berichten zijn allemaal in gele letters (zelfde kleur als donkergele achtergrond). Iemand meer last van?
Neen, hier lijkt alles in orde.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Bij mij ook, ik heb deze morgen een bericht gekregen en dat is (en was toen ook) perfect in orde.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Het zal wel weer liggen aan koekjes en temporary rijen van auto's op het internet. Ik meld me wel weer als het dan nog niet opgelost is...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
(afbeelding)
Idd, die werd niet mooi gevonden, ofzo, kan ik me nog herinneren. Ik heb er zelf overigens niets op tegen. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Is toch een misbaksel zeker, zo'n ventje wil ik niet in mijn tekst hebben hoor.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Je hóeft hem ook niet te gebruiken, Freud.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is toch een misbaksel zeker, zo'n ventje wil ik niet in mijn tekst hebben hoor.
Kunnen die Belgen zagen zeg. 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3264 stemmen
Een klein dingetje:
Als je x-men intypt krijg je X-men 1 maar als je x men intypt krijg je X-men The last stand. (ik zocht naar alle 3 tegelijk ivm genereen stemtabel)
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dit had ik hier vorige week ook gemeld 
kijk bijvoorbeeld bij de 2de helft van de eerste pagina bij 'The name of the rose' die heeft dat ook al..
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Dit had ik hier vorige week ook gemeld 
kijk bijvoorbeeld bij de 2de helft van de eerste pagina bij 'The name of the rose' die heeft dat ook al..
Hier nog steeds alles ok.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat probleem van Kai zie ik ook niet?? Ik vermoed dat het probleempje van Mug komt door een vreemd afgesloten spoiler-tag ofzo in een van de berichten?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.