• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.400 series
  • 34.348 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.763 gebruikers
  • 9.423.566 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Als ik soms een thread aan het lezen ben komt er een extra pagina bij maar je kan er niet op klikken. Dus als een thread 1 pagina posts heeft komt er een 2e pagina bij maar als ik daar op klik blijf ik op pagina 1.

Ook bij updates staat deze laatste pagina er maar toch kom ik dan bij pagina 1 als ik rechtstreeks op 2 klik.

Misschien heeft pagina 1 dan het maximale posts bereikt, maar het staat toch een beetje raar.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Op de computer waar ik dus last had van die gele letters, werkt alles nu weer perfect. En ik heb niet lopen te klooien met cookies en temporary internet files etc. Misschien zijn er kaboutertjes langs geweest dit weekend?

Vreemd afgesloten spoiler-tag lijkt me niet. Het waren allemaal berichten van verschillende gebruikers, en er stonden ook geen spoilertags in hun berichten als ik een reply zond.

Hannibal

• 9385 berichten
  • 3316 stemmen

us_raider schreef:

Als ik soms een thread aan het lezen ben komt er een extra pagina bij maar......

Jordy schreef:

is ook al 14x genoemd, EN staat op de lijst van bekende punten

nummer 16...

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Zou het geen leuke functie zijn om bij elke regisseur te kunnen stemmen op zijn twee of drie beste films, zoals je dat op de liedjes van een cd kunt bij MusicMeter? Dat zou een interessant beeld kunnen geven, en misschien worden de discussiepagina's dan wat verlost van al die stemmenlijstjes .

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Ja, vind ik wel een goede suggestie.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Heb je daar niet de gemiddeldes al voor? Op MusicMeter is het wel praktisch, maar hier vind ik het nou niet echt logisch.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Klopt inderdaad, op de liedjes bij MusicMeter kun je niet stemmen, had ik niet bij stilgestaan. Toch lijkt het me wel interessant .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De kans is overigens aanwezig dat de "problematiek" van de incorrecte paginanummering in discussies gefixed is, zo niet zal ik het vast wel weer een paar keer horen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Daar is al een discussie over geweest, maar volgens mij was er geen mooie smiley die dat kon verwoorden. Hier is overigens het smiley topic.

De reden was eigenlijk heel stom, het is een heel mooi rechthoekig popupje dat je ziet als je bij het bewerken van een bericht op het smile-icoontje klikt, en 1 smiley past daar niet mooi bij

Op verzoek gaan binnenkort waarschijnlijk de kots- en zwaaismiley weg, omdat die 99% van de gevallen toch op een negatieve en vervelende manier tegen mede-gebruikers wordt gebruikt. Hier kan dan mooi de bloos-smiley voor terugkomen, en dan hebben we nog 1 plekjes over

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Dan moet er echt nog een goede :S smiley gevonden worden.

Komt er trouwens nog ooit een top 10 regisseurs of is dat een te grote aanpassing?

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Wat me ook interessant lijkt is een top-zoveel-lijst van de top 250-stemmers en -posters. Geeft hoogstwaarschijnlijk een ander beeld dan de huidige toplijsten

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Jordy schreef:

Op verzoek gaan binnenkort waarschijnlijk de kots- en zwaaismiley weg, omdat die 99% van de gevallen toch op een negatieve en vervelende manier tegen mede-gebruikers wordt gebruikt.

Echt waar? Zonde, ik vind de kotssmiley geweldig om te laten zien hoe erg ik van sommige films walg, maargoed, als er misbruik van wordt gemaakt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

BoordAppel schreef:

Komt er trouwens nog ooit een top 10 regisseurs of is dat een te grote aanpassing?

Is iets heel kleins als je dat echt puur wil gaan baseren op het gemiddelde dat je bij de regisseur ziet, vraag me alleen af wat de waarde van zo'n lijst is

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

BoordAppel schreef:

Dan moet er echt nog een goede :S smiley gevonden worden.

Of

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Volgens mij doelt BoordAppel op (en dat is iets wat ik zelf ook enorm toejuich) op een persoonlijke top10. Dat je zelf, net als je favoriete films, je 10 favoriete regisseurs kan laten zien. En dan als je dan daar eventueel ook nog een toplijst zou willen maken zou het eventueel net zo kunnen als bij de alternatieve toplijst.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

(afbeelding)

Alleen die is leuk, de rest niet.

davidov

• 3469 berichten
  • 2200 stemmen

Jordy schreef:

De reden was eigenlijk heel stom, het is een heel mooi rechthoekig popupje dat je ziet als je bij het bewerken van een bericht op het smile-icoontje klikt, en 1 smiley past daar niet mooi bij

Op verzoek gaan binnenkort waarschijnlijk de kots- en zwaaismiley weg, omdat die 99% van de gevallen toch op een negatieve en vervelende manier tegen mede-gebruikers wordt gebruikt. Hier kan dan mooi de bloos-smiley voor terugkomen, en dan hebben we nog 1 plekjes over

Klinkt goed

(afbeelding) lijkt me handig voor dingen als: iemand die (weer) iets fout doet, tot ergernis van iemand anders. De smiley spreekt boekdelen waardoor verwoording niet meer nodig is

(afbeelding)

Lijkt me duidelijk (hoevaak ik die al wel niet heb willen gebruiken haha)

Alleen

(afbeelding) en zie ik altijd als min of meer hetzelfde

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Jordy schreef:

Is iets heel kleins als je dat echt puur wil gaan baseren op het gemiddelde dat je bij de regisseur ziet, vraag me alleen af wat de waarde van zo'n lijst is

Omdat dat een logische gevolgtrekking is van de gemiddeldes bij regisseurs. Als je je afvraagt wat de waarde van zo'n lijst is, kun je je ook afvragen wat de waarde is om het gemiddelde bij de regisseur zelf te melden.

Een ander puntje:

Staat hier nu wel of niet een stem van Sander2? Blijft bij mij akelig leeg en in zijn stemhistorie vind ik ook niets terug.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hij staat er nu niet meer in ieder geval is reeds een puntje op de buglijst

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12965 stemmen

Zelva schreef:

Omdat dat een logische gevolgtrekking is van de gemiddeldes bij regisseurs. Als je je afvraagt wat de waarde van zo'n lijst is, kun je je ook afvragen wat de waarde is om het gemiddelde bij de regisseur zelf te melden.

Zo logisch is die gevolgtrekking niet denk ik. Miike scoort een relatief laag gemiddelde bij mij maar staat wel in m'n Top 3 regisseurs. De enige juiste manier is om te doen wat BoordAppel ook voorstelt. Een lijst die je zelf kan invullen, analoog aan de film Top 10.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Onderhond schreef:

Zo logisch is die gevolgtrekking niet denk ik. Miike scoort een relatief laag gemiddelde bij mij maar staat wel in m'n Top 3 regisseurs.

Tsja, mijn top 10 films is ook maar mondjesmaat terug te vinden in de top 250. Die lijst heeft ook bestaansrecht, zelfs al ben ik het er grotendeels niet mee eens. Mijn persoonlijke mening vormt de lijst niet, dat doet de algemene opinie en die geeft Miike een ,,relatief" laag gemiddelde.

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12965 stemmen

Hmmm, ik vrees dat we wat naast elkaar praten .

Volgens mij gaat het hier om persoonlijke top 10s, in je userprofiel. Geen algemene toplijst van regisseurs. Maar ik kan er naast zitten

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Volgens mij doelt BoordAppel op (en dat is iets wat ik zelf ook enorm toejuich) op een persoonlijke top10. Dat je zelf, net als je favoriete films, je 10 favoriete regisseurs kan laten zien. En dan als je dan daar eventueel ook nog een toplijst zou willen maken zou het eventueel net zo kunnen als bij de alternatieve toplijst.

Precies wat ik bedoel .

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Onderhond schreef:

Volgens mij gaat het hier om persoonlijke top 10s, in je userprofiel. Geen algemene toplijst van regisseurs. Maar ik kan er naast zitten

Maar volgens mij had Jordy het daar niet over. Voor zo'n persoonlijke lijst gebruik je geen gemiddeldes bij regisseurs.

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12965 stemmen

Zou best een optie zijn, en ik denk dat Jordy daar wel op doelde. Maar zoals ik al zei, we praten een beetje naast elkaar zo

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Dan kan je actuers/actrices er ook wel meteen bij nemen, of niet?

Maar ik ben ook wel voor een toplijst van regisseurs en acteurs/actrices adhv de waardering voor deze mensen. Net als met films maar dat je dan een stem op een regisseur en acteur/actrice kan geven.

Maar dit is dan eigenlijk een alternatieve top, als je een lijst maakt van de gemiddeldes die er nu staan heb je meer iets als een top 250.

Het lijkt mij allemaal wel interessant en ik zou er ook zeker gebruik van maken.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Onderhond schreef:

Maar zoals ik al zei, we praten een beetje naast elkaar zo

Ik hou wel van monologen.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

us_raider schreef:

Dan kan je actuers/actrices er ook wel meteen bij nemen, of niet?

Dat is nogal lastig, omdat daar geen lijsten van in de database zijn.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

Het moet natuurlijk wel een beetje overzichtelijk blijven allemaal. Maar nieuwe dingen blijven toevoegen resulteerde bij veel sites in onoverzichtelijkheid. Ik vind bijvoorbeeld bij imdb dat er té veel informatie opstaat, ik zie door de bomen het bos niet meer

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Nou, dat valt ook wel mee, denk niet dat het erg ingewikkeld wordt als er een regisseur top 10 aan je profiel wordt toegevoegd, de rotatielijst hebben wij hier ook niet, maar werkt op MuMe prima, onoverzichtelijkheid valt hier wel mee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.