• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.289 films
  • 12.408 series
  • 34.363 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.787 gebruikers
  • 9.424.414 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74679 berichten
  • 5987 stemmen

Even de browsercache legen/ moviemeter cookies verwijderen kan helpen.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1704 stemmen

Ja, dat was indd de oplossing. Thanks.

mikey

• 29004 berichten
  • 5151 stemmen

Onderhond schreef:

81%-62%. Wie doet slechter ?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Jordy schreef:

Verder totaal geen tijd in gestoken en inderdaad niet zelf gemaakt, dus als het niet bevalt dan halen we het wel weer weg, kan en wil er iig geen aanpassingen aan doen.

Dan kan ik met gerust hart voorstellen: weghalen met die handel.

1) Als ik de de lijsten bekijk van een aantal mensen in mijn top10: 96%. Persoon in kwestie heeft ongeveer 25 films gezien die ik ook gezien heb, waarvan hij ongeveer een derde hetzelfde punten-aantal aan heeft gegeven. Waar komt die 96% match vandaan?

2) Nietszeggend. Ik ben eerder geinteresseerd in een totaalplaatje. Mensen met smaak in dezelfde genres, decennia etcetera. Maar goed, een ieder die hier al wat langer meeloopt stoot van zelf op users met wie je enige feeling/match hebt.

3) Aangezien je het niet zelf in elkaar hebt geknutseld, en de matches veelal nergens op slaan, zie ik er het nut niet van in. Alleen als duidelijk is hoe matches ontstaan, oftewel door enige zelfbouw. Het systeem doet me nu meer denken aan zo'n Love Meter op TMF.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1704 stemmen

En als Jordy het wel zelf gemaakt had, dan had de functie wel mogen blijven?

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12967 stemmen

En toch werkt het bij mij uitstekend moet ik zeggen. Maar mijn matches liggen dan ook opvallend veel lager dan bij andere gebruikers. Ook op Musicmeter het geval.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Chr.s schreef:

En als Jordy het wel zelf gemaakt was, dan had de functie wel mogen blijven?

Ligt eraan, als het werkt wel en als hij zin heeft eraan te knutselen en tijd erin te steken. Maar dit programmaatje is geheel nutteloos voor de site mijns inzins.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1704 stemmen

Totaal met je eens. Mijn nummer 1 heeft toevallig een aantal bekende films dezelfde score gegeven als ik, maar om dan te zeggen dat hij dezelfde smaak als mij heeft?

mikey

• 29004 berichten
  • 5151 stemmen

Mijn nummer 1 match is gonnie. Die ken ik helemaal niet eens.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

http://www.moviemeter.nl/user/4270

Je bent wel de eerste die ik tegenkom met andere 'bekende' users in zijn lijstje

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mug schreef:

(quote)

Dan kan ik met gerust hart voorstellen: weghalen met die handel.

1) Als ik de de lijsten bekijk van een aantal mensen in mijn top10: 96%. Persoon in kwestie heeft ongeveer 25 films gezien die ik ook gezien heb, waarvan hij ongeveer een derde hetzelfde punten-aantal aan heeft gegeven. Waar komt die 96% match vandaan?

2) Nietszeggend. Ik ben eerder geinteresseerd in een totaalplaatje. Mensen met smaak in dezelfde genres, decennia etcetera. Maar goed, een ieder die hier al wat langer meeloopt stoot van zelf op users met wie je enige feeling/match hebt.

3) Aangezien je het niet zelf in elkaar hebt geknutseld, en de matches veelal nergens op slaan, zie ik er het nut niet van in. Alleen als duidelijk is hoe matches ontstaan, oftewel door enige zelfbouw. Het systeem doet me nu meer denken aan zo'n Love Meter op TMF.

Idem.

Alhoewel de matches wel goed kloppen , maar het nergens over gaat aangezien de meeste machtes met mensen zijn die maar 30 votes hebben ofzo.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Mijn hoogste heeft 80%.

Delanos niet meegerekend, want dat is een bekende van mij van buiten deze site. Die hier alleen komt om zo af en toe eens te stemmen op een film die ik ook gezien heb.

Die percentages zijn overigens belachelijk hoog en ik zou ook wel eens willen weten hoe dat algoritme er nu eigenlijk uitziet.

mikey

• 29004 berichten
  • 5151 stemmen

Alastor schreef:

Delanos niet meegerekend, want dat is een bekende van mij van buiten deze site. Die hier alleen komt om zo af en toe eens te stemmen op een film die ik ook gezien heb.

Nou lekker makkelijk zeg

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Wel logisch overigens dat juist hij boven komt drijven als grote 'match'-winnaar met 9% meer dan de rest.

Wat dat betreft moet dat algoritme toch wel ergens steek houden.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Leuke statistiek alleen pleit ook ik ervoor om de top 10 bovenaan te hebben .

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12967 stemmen

Alastor: maar je laagste is nog 77%

We hebben trouwens 2 gemeenschappelijke namen in onze lijsten (Koenr en danuz). Niet zo verrassend eigenlijk, nu ik je Top 10 zie

kinjutsu

• 1549 berichten
  • 2582 stemmen

Ik vind dat de top 10 boven die lijst met gebruikers met dezelfde smaak moet... als je op iemands profiel klinkt dat wil de de top 10 als eerst zien, en daarna pas bijzaken...

Pieter Montana

• 6679 berichten
  • 2292 stemmen

Vind het ook wel een leuk initiatief. Al vind ik een top 10 wel wat lang.

Ook ik heb die statistieken veel liever onderaan de userpagina.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Kun je ook ergens zien bij wie je zelf in het lijstje staat?

donnie darko

• 6142 berichten
  • 2831 stemmen

Ik vind een top 10 ook duidelijk te lang, een top 5 is meer dan genoeg, en dat moet ZEKER onder de top 10 staan, dit vind ik heel ambetant, als je iemands top 10 wilt zien. Het liefst zou ik het gewoon naast toevoegingen willen zien staan bovenaan.

D-ark

• 1755 berichten
  • 420 stemmen

mijn hoogste een 98% een look a like hier op de site

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Leuke statistiek, maar wordt je stemgedrag bij de knock-outs ook meeberekend?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mooi dat het weg is.

Pleit wel voor probeersels hoor , kan er alleen maar beter op worden aangezien negatieve dingen toch weer kunnen worden weggehaald.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Het is niet weggehaald hoor, enkel verplaatst en ingekort.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ah ik zie het , wel jammer dat het nog steeds met nietzeggende users is , maargoed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vond top 10 van users leuker, plaatsing is wel beter.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

IcU schreef:

Kun je ook ergens zien bij wie je zelf in het lijstje staat?

Dat vroeg ik dus ook al... Krijg geen antwoord?

kappeuter (crew films)

• 74679 berichten
  • 5987 stemmen

Sorry. Dat kan je niet zien.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Alastor: maar je laagste is nog 77%

We hebben trouwens 2 gemeenschappelijke namen in onze lijsten (Koenr en danuz). Niet zo verrassend eigenlijk, nu ik je Top 10 zie

Jee, ik stond bij Onderhond en bij Alastor in de lijst

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik denk dat het de moeite waard is te proberen wat er gebeurt als alle users met minder dan 200 stemmen niet meedoen in deze lijstjes. Dan zou het misschien beter kunnen werken. Zo niet, jammer, dan maar weer weghalen denk ik (of aanpassen, al weet ik niet hoe ingewikkeld dit algoritme is).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.