- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zelf zou ik liever een top 10 acteurs / actrices zien ofzo.
Dit idee is inderdaad wel leuk alleen zou het over de bekende users moeten gaan.
En natuurlijk moet de top 10 wel in beeld blijven .. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ben het met Doom eens.
en ook met Mikoz.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Vanaf een bepaald aantal stemmen vond ik wel een aardig plan eigenlijk.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Qua stemmen kan je makkenlijk een limit stellen.
500 + ofzo.
Qua activiteit is dat moeilijker , als hij zich 2 jaar geleden voor het laatst heeft aangemeld is dit iig niet actief.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Inderdaad, een limit zal ook al helpen om het iets meer kloppend te krijgen. Een limit van 250 + op z'n minst.
En misschien qua actiefheid, alleen leden die de afgelopen 3 maanden op MovieMeter zijn geweest? Geen idee of het mogelijk is hoor, misschien stel ik nu het onmogelijke voor!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Misschien is het trouwens interessanter om bij elke gebruiker te tonen hoeveel die overeenkomt met jouw stemmen in plaats van een top tien weer te geven
Je kan de twee natuurlijk ook combineren, is misschien nóg beter
.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Het gaat mij niet om hoeveelheid stemmen, (in-)actieve gebruikers etcetera. Maar om hoe het percentage tot stand komt. Als ik een aantal stemlijstjes vergelijk met een aantal in mijn top10, dan is dat nogal onbegrijpelijk...
Leuke functie, maar werkt nog niet optimaal mijns inziens...
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
lijkt me ook leuk om te zien wie TOTAAL het tegenovergestelde stemt als ik
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Jordy zegt op MusicMeter (wat hebben zij meer dan wij
) dat hij het algoritme niet zelf heeft bedacht en benieuwd is wat het gaat geven, dus misschien is het gewoon niet helemaal in orde momenteel.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Als de top 10 maar weer bovenaan komt te staan , dan valt dit toch niet zo op en irriteerd het me verder ook niet zo
( mocht het zo blijven )
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ik zou er maar vanuit gaan dat het een voorlopig probeersel is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
In iedergeval mooi dat er dingen worden uitgeprobeerd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb vooral mensen met weinig stemmen (onder de honderd) in m'n top tien en als ik dan kijk wat voor beoordeling ze geven ben ik het ook meestal volledig oneens... 
Voor de rest leuk initiatief, maar je zou alleen de films hoger dan een 4 moeten vergelijken wil je kunnen stellen dat het om users met dezelfde smaak gaat. Ookkan hij beter onder je top 10 komen te staan.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Hoe kan het dat jij bij iemand die bij jou 90% matcht niet in zíjn lijstje staat...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Oh wat grappig hoe iedereen gelijk helemaal overstuur is 
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Is het toevallig ook mogelijk om jezelf direct met een andere gebruiker te vergelijken?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Op de website www.ymdb.com[/url] kunnen users top20 lijsten invoeren. Als je op een user klikt en naar onder scrollt, zie je users met vergelijkbare lijsten. Dit is wel een erg interessant gegeven.
mikey
-
- 29004 berichten
- 5150 stemmen
Haha ik scoor best laag met de matches, lekker alternatief ben ik toch 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Hmm, hecht er niet teveel waarde aan. Ik als een van de meest 'bekende-film-hollywood-stemmer' weet nog redelijke lage matches te scoren. En wil je nu beweren dat ik alternatief ben? LoL! 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Kun je ook zien bij wie jij allemaal in het lijstje staat? Ben ik wel benieuwd naar...
mikey
-
- 29004 berichten
- 5150 stemmen
En wil je nu beweren dat ik alternatief ben? LoL! 

Ik ben trouwens ook een hollywood stemmer 
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
En binnenkort geeft MM bioscoopkaartjes weg voor de beste matches... 
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
81%-62%. Wie doet slechter ? 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
(Wat een hoop 'gezeur' zeg
)
Jordy, leuke verrassing! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy zegt op MusicMeter (wat hebben zij meer dan wij
) dat hij het algoritme niet zelf heeft bedacht en benieuwd is wat het gaat geven, dus misschien is het gewoon niet helemaal in orde momenteel.
Ik was voor MusicMeter aan het zoeken naar een aanbevelings-algoritme. Zonder resultaat overigens, matches waren of onzin of te voorspelbaar. Maar deze functionaliteit leek mij op eerste gezicht wel een goed beeld te geven, vandaar dat ik het even doorgevoerd heb.
Verder totaal geen tijd in gestoken en inderdaad niet zelf gemaakt, dus als het niet bevalt dan halen we het wel weer weg, kan en wil er iig geen aanpassingen aan doen.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het wel lollig
. Het énige is dat ik het ook liever onder de top 10 zou zien ipv erboven, maar verder vind ik het leuk hoor.
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1704 stemmen
Op een of andere manier geeft firefox moviemeter bij mij heel vreemd weer (tekst en plaatjes allemaal onder elkaar, lettertypes zijn anders etc. Kortom; hij geeft geen style weer) Andere sites werken wel prima. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.