• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.563 series
  • 34.742 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.423 gebruikers
  • 9.463.801 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jordy schreef:

wat bedoel je precies?

Ik bedoel, je kan het downloaden, maar heeft het een functie die je gebruikt voor films?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat "een functie die je gebruikt voor films" begrijp ik dus niet, sorry

Het is gewoon een tekstbestandje met daarin kommagescheiden informatie, bij de top 250 bijvoorbeeld

"Godfather, The","1972","4,33",1435

"Shawshank Redemption, The","1994","4,32",1755

"Godfather: Part II, The","1974","4,32",1044

enz

met deze informatie kun je na het downloaden doen wat je wilt, bijvoorbeeld openen in Excel, of importeren in andere programma's waar je misschien je film-lijstjes in bij houdt

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Geen idee of dit al ter sprake gekomen is...(en ik ben te lui om het op te zoeken). Maar klopt het dat teksten niet meer te slecteren zijn? Als ik nu 1 zin wil copyen, dan gaat bijna de hele pagina mee....

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

''The F-word''

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

RWL schreef:

ik ben te lui om het op te zoeken

Dan ben ik te lui om het te beantwoorden.

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Jordy, in het Opmerkingen Site-topic had ik het al eens voorgesteld, en toen vond je het een goed idee. Dat je in 1 keer een X aantal films naar je Mijn Updates kunt slepen. Bijvoorbeeld net zo'n systeem als het invoeren van je Top10; filmtitels invullen, laten zoeken, de juiste aanklikken en KLIK.

Op de oude site was ik voor 't eerst begonnen met eigen updates door bijvoorbeeld van alle Bondfilms het nummer op te schrijven en dan steeds in dezelfde link tikken. Werkte prima, maar nu kan dat niet meer. Voorbeeld, net een groot gedeelte Steven Seagal-films toegevoegd, maar dan moest ik steeds met de zoekfunktie die lijst ophalen, film uitkiezen, aanzetten en weer opnieuw zoeken. Kost echt superveel tijd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

klopt, staat al op de todo-lijst

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Moet dat nou? De leeftijd achter je geboortedatum?

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Aha, Speedy heeft Jordy omgekocht.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hannibal schreef:

te confronterend??

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hannibal schreef:

Zeg, ik kan niet meer dan tot 25 tellen. Elk beetje hulp is welkom.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Jordy schreef:

Dan ben ik te lui om het te beantwoorden.

Te weinig geslapen zeker...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

@Lin: dat van het niet kunnen selecteren van tekst schijnt aan Internet Explorer te liggen. Tip van de dag: Firefox.

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

Het is wel leuk om steeds met firefox aan te komen, maar wat als je dat nu gewoon liever niet wilt gebruiken?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dan is dat je goed recht, maar dan moet je ook maar met de nadelen van IE leven.

Overigens ga ik heus nog wel proberen of ik om die bug heen kan programmeren, maar dingen die echt fout zijn aan de site zelf hebben een hogere prioriteit.

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

neo schreef:

Het is wel leuk om steeds met firefox aan te komen, maar wat als je dat nu gewoon liever niet wilt gebruiken?

Opera gebruiken natuurlijk!

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik schuif zojuist achter een computer waarop Gotti net heeft gemoviemeterd. Ik log 'm uit, maar vervolgens verschijnt direct "ingelogd als 93.9" in beeld En bij ons beiden totaal onbekende Rotterdammer.. Het uitloggen van deze kerel werkte wel meteen, maar het lijkt me toch niet echt de bedoeling

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

absurd... geen idee in welke hoek ik dit moet zoeken

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Is Gotti toevallig een ontzettende hacker?

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Nee, de nieuwe MovieMeter is te slim. 't ontwikkelt een eigen bewustzijn en we gaan allemaal naar de klote. Dit is nog maar het begin!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

je kunt nu zoeken IN een topic, en naar een user (via users -> search)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opmerkingen topics samengevoegd, de grootste drukte is wel voorbij volgens mij, en het nieuwe topic was inmiddels ook te groot om nog even snel door te lezen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jordy schreef:

Je bent echt bedankt. Nu kan ik van de users die ik heb, toch al terugvinden hoe oud ze zijn en nog ze actief zijn of niet. Tof.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13066 stemmen

Heb em nog niet voorbij zien komen, sorry als hij al bekend was. Maar bij sommige films krijg ik geen google ads (Lock, Stock merkte ik het daarnet). Bij andere films wel. Probleem doet zich voor in IE en in FF.

Misschien wel handig om toch even te fiksen, kwestie van de kas te blijven spijzen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb geen invloed op de Google ads. Als Google vindt dat er momenteel geen ads zijn die bij de content van een bepaalde pagina horen, dan staan er geen ads. Zou dan wel kunnen kiezen voor "hoe vaak komt een walvis klaar"-trivia ter opvulling, maar dat leek me minder gewenst dan een lege ads-balk.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13066 stemmen

Ow, oké. Ik heb niks gezegd.

En uhm, heb je een link naar dat walvis geval per ongeluk ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je kunt je top 10 weer bewerken. Mocht er iemand nog iets vreemds tegenkomen hoor ik het graag.

lngrid

• 1234 berichten
  • 554 stemmen

Sinds vandaag kom ik, als ik bij de forumupdates op dat witte rechthoekje klik, bij het eerste bericht terecht, ipv bij het laatste bericht. Is niet zo bij de films.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gelijk even verholpen, bedankt

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

Jordy schreef:

Dit heb ik al een keer eerder opgemerkt, maar als ik in dit topic zoek op user op mijn naam bv. loopt het t/m november 2002. De resultaten die ik ook zou moeten krijgen van daarna zie ik niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.