• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.762 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.427 gebruikers
  • 9.464.054 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

Ik zie net bij deze film dat er geen enkel bericht staat

http://www.moviemeter.nl/film/2198

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Purmerend schreef:

Misschien praat ik nu onzin maar is het misschien handig om in het tv overzicht tussen de verschillende dagen 1 regel over te slaan. Is wat overzichtelijker.

zie de todo-lijst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

EmDee schreef:

Kan het kloppen dat ik problemen krijg als ik een stukje tekst uit bv een forumtopic wil selecteren met mijn muis?

zie de todo-lijst

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

Ik heb dat al bij meerdere films gemerkt. Raar.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

In Opera (8) worden links niet in een andere pagina geopend, terwijl ik dat wel heb ingesteld in m'n profiel.

Ghecko

• 59 berichten
  • 62 stemmen

In Overigen > Algemeen > maximum stemmen:

Ik zat zo eens rond te kijken op de site en kwam op een pagina waar de 250 users met de meeste stemmen stonden. Tot mijn verbazing kwam bij niemand het gemiddelde boven de 3 uit, volgens mij geeft dat toch wel even duidelijk weer wat de gemiddelde kwaliteit van de films zijn die worden gemaakt. K denk dat het toch wel eens tijd wordt dat de Nederlanders wat meer in de filmindustrie gaan doen, films zoals Vet hard doen het echt wel goed in het buitenland, ongetwijfeld. Ik denk dat op het gebied van films Nederland nog best een koploper zou kunnen worden.

maar goed, moest het ff kwijt verder vrij nutteloos stukje maar t viel me even op, lol

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Hoe kan het dat het "Opmerkingen Site" topic al dagen gesloten is en er toch een nieuw bericht is gepost?

davidov

• 3474 berichten
  • 2222 stemmen

jassonn schreef:

Hoe kan het dat het "Opmerkingen Site" topic al dagen gesloten is en er toch een nieuw bericht is gepost?

dat viel mij ook net al op, wou op zijn post reageren (logisch dat het gemiddelde een 3 is, dat zal het namelijk altijd zijn --> zouden alle films beter zijn, dan schuift alles 1 of 2 punten op maar het gemiddelde blijft in het midden )

enfin kon de reply knop niet vinden dus het schoot niet op

BTW: vroeger waren er toch 2 reply knoppen?

1 voor de quick-reply waarin je het bericht typt in de huidige pagina

2e voor een speciale "post bericht" pagina waar je ook alle knoppen voor quotes en spoilers tot je beschikking had...(deze knop mis ik dus )

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13068 stemmen

Was eerst een apart topic, dus een mod zal die post wel verplaatst hebben.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

neo schreef:

ja en??? op de oude site stonden hier ook geen berichten, dus wat is het probleem?

davidov

• 3474 berichten
  • 2222 stemmen

davidov schreef:

BTW: vroeger waren er toch 2 reply knoppen?

1 voor de quick-reply waarin je het bericht typt in de huidige pagina

2e voor een speciale "post bericht" pagina waar je ook alle knoppen voor quotes en spoilers tot je beschikking had...(deze knop mis ik dus )

ah ik zie net toevallig dat het een "tab" is geworden...ff wennen

ps, ligt het "niet kunnen selecteren van tekst" probleem, alleen aan IE?

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Zavo schreef:

In Opera (8) worden links niet in een andere pagina geopend, terwijl ik dat wel heb ingesteld in m'n profiel.

Bij mij werkt het wel, maar alleen bij discussies bij films en de fora. (en externe links)

Voor de rest kun je toch gewoon je middelste muisknop gebruiken?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Welke links doen het dan niet? Het is inderdaad (zoals er ook staat in je profiel) alleen bedoeld voor updates en externe links, die zouden in een nieuw venster geopend moeten worden als je dat aangeeft

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

davidov schreef:

ps, ligt het "niet kunnen selecteren van tekst" probleem, alleen aan IE?

Ja, dat is een bug van IE

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Jordy schreef:

Welke links doen het dan niet? Het is inderdaad (zoals er ook staat in je profiel) alleen bedoeld voor updates en externe links, die zouden in een nieuw venster geopend moeten worden als je dat aangeeft

En dat gebeurt ook.

De links uit het menu openen in dezelfde pagina, en als ik op de naam van een user klik ook, maar dat is niet verkeerd, ik vind het prima zo. Ik klik toch altijd op mijn middelste muisknop zodat er een nieuwe tab wordt geopend.

lngrid

• 1234 berichten
  • 554 stemmen

Jordy schreef:

Bij mij (IE) wordt bijv. de externe links die in de FAQ staan niet in een nieuw scherm geopend.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Dat is in elke browser zo. De instellingen in je profiel hebben geen effect op de FAQ tekst.

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

ja en??? op de oude site stonden hier ook geen berichten, dus wat is het probleem?

Die film bevat helemaal niks, geen plaatje, tekst, enz.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

jassonn schreef:

Niet echt handig, wat er in het bericht staat klopt namelijk niet en ik zou er op willen reageren, nu gaat dat niet.

Ehm, klik op info?

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

U-96 schreef:

Jawel hoor: http://www.moviemeter.nl/film/2198/

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Aah, ik ziet 't al. Die link van neo was dus gewoon fout:

http://www.moviemeter.nl/film/2198%3C/div%3E

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

lngrid schreef:

Bij mij (IE) wordt bijv. de externe links die in de FAQ staan niet in een nieuw scherm geopend.

Okee, dat gaat op de lijst

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

Nou dan zal het wel aan mij hebben gelegen. Tijd voor een berichtje dan maar...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Als leek en 'kieken', mag ik eens vragen, wat is een CSV-export en wat doet het?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

CSV staat voor "comma seperated values", door komma's gescheiden waarden dus. Als je er op klikt krijg je een bestand te downloaden dat je in veel programma's (bv. Excel) kunt openen

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Als leek en 'kieken', mag ik eens vragen, wat is een CSV-export en wat doet het?

Ik heb deze vraag al meer 'gehoord'. Misschien is een korte uitleg in de FAQ een optie?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja, lijkt me een goed idee.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Waarvoor gebruik je dit in film en hier op de site?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

wat bedoel je precies?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Alle stemoverzicht-plaatjes zouden over een paar minuutjes goed gegenereerd moeten zijn (en worden vanaf nu netjes elke nacht geupdate). Als iemand ergens nog iets raars ziet hoor ik het graag

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.