- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
neo
-
- 15440 berichten
- 10071 stemmen
Ik zie net bij deze film dat er geen enkel bericht staat
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Misschien praat ik nu onzin maar is het misschien handig om in het tv overzicht tussen de verschillende dagen 1 regel over te slaan. Is wat overzichtelijker.
zie de todo-lijst
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kan het kloppen dat ik problemen krijg als ik een stukje tekst uit bv een forumtopic wil selecteren met mijn muis?
zie de todo-lijst
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
In Opera (8) worden links niet in een andere pagina geopend, terwijl ik dat wel heb ingesteld in m'n profiel.
Ghecko
-
- 59 berichten
- 62 stemmen
In Overigen > Algemeen > maximum stemmen:
Ik zat zo eens rond te kijken op de site en kwam op een pagina waar de 250 users met de meeste stemmen stonden. Tot mijn verbazing kwam bij niemand het gemiddelde boven de 3 uit, volgens mij geeft dat toch wel even duidelijk weer wat de gemiddelde kwaliteit van de films zijn die worden gemaakt. K denk dat het toch wel eens tijd wordt dat de Nederlanders wat meer in de filmindustrie gaan doen, films zoals Vet hard doen het echt wel goed in het buitenland, ongetwijfeld. Ik denk dat op het gebied van films Nederland nog best een koploper zou kunnen worden.
maar goed, moest het ff kwijt verder vrij nutteloos stukje maar t viel me even op, lol
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Hoe kan het dat het "Opmerkingen Site" topic al dagen gesloten is en er toch een nieuw bericht is gepost?
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
Hoe kan het dat het "Opmerkingen Site" topic al dagen gesloten is en er toch een nieuw bericht is gepost?
dat viel mij ook net al op, wou op zijn post reageren (logisch dat het gemiddelde een 3 is, dat zal het namelijk altijd zijn --> zouden alle films beter zijn, dan schuift alles 1 of 2 punten op maar het gemiddelde blijft in het midden )
enfin kon de reply knop niet vinden dus het schoot niet op 
BTW: vroeger waren er toch 2 reply knoppen?
1 voor de quick-reply waarin je het bericht typt in de huidige pagina
2e voor een speciale "post bericht" pagina waar je ook alle knoppen voor quotes en spoilers tot je beschikking had...(deze knop mis ik dus
)
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13068 stemmen
Was eerst een apart topic, dus een mod zal die post wel verplaatst hebben.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja en??? op de oude site stonden hier ook geen berichten, dus wat is het probleem?
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
BTW: vroeger waren er toch 2 reply knoppen?
1 voor de quick-reply waarin je het bericht typt in de huidige pagina
2e voor een speciale "post bericht" pagina waar je ook alle knoppen voor quotes en spoilers tot je beschikking had...(deze knop mis ik dus
)
ah ik zie net toevallig dat het een "tab" is geworden...ff wennen
ps, ligt het "niet kunnen selecteren van tekst" probleem, alleen aan IE?
Hannibal
-
- 9407 berichten
- 3338 stemmen
In Opera (8) worden links niet in een andere pagina geopend, terwijl ik dat wel heb ingesteld in m'n profiel.
Bij mij werkt het wel, maar alleen bij discussies bij films en de fora. (en externe links)
Voor de rest kun je toch gewoon je middelste muisknop gebruiken?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Welke links doen het dan niet? Het is inderdaad (zoals er ook staat in je profiel) alleen bedoeld voor updates en externe links, die zouden in een nieuw venster geopend moeten worden als je dat aangeeft
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ps, ligt het "niet kunnen selecteren van tekst" probleem, alleen aan IE?
Ja, dat is een bug van IE
Hannibal
-
- 9407 berichten
- 3338 stemmen
Welke links doen het dan niet? Het is inderdaad (zoals er ook staat in je profiel) alleen bedoeld voor updates en externe links, die zouden in een nieuw venster geopend moeten worden als je dat aangeeft
En dat gebeurt ook.
De links uit het menu openen in dezelfde pagina, en als ik op de naam van een user klik ook, maar dat is niet verkeerd, ik vind het prima zo. Ik klik toch altijd op mijn middelste muisknop zodat er een nieuwe tab wordt geopend.
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Bij mij (IE) wordt bijv. de externe links die in de FAQ staan niet in een nieuw scherm geopend.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Dat is in elke browser zo. De instellingen in je profiel hebben geen effect op de FAQ tekst.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
ja en??? op de oude site stonden hier ook geen berichten, dus wat is het probleem?
Die film bevat helemaal niks, geen plaatje, tekst, enz.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Niet echt handig, wat er in het bericht staat klopt namelijk niet en ik zou er op willen reageren, nu gaat dat niet.
Ehm, klik op info?
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Jawel hoor: http://www.moviemeter.nl/film/2198/
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Aah, ik ziet 't al. Die link van neo was dus gewoon fout:
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij mij (IE) wordt bijv. de externe links die in de FAQ staan niet in een nieuw scherm geopend.
Okee, dat gaat op de lijst
neo
-
- 15440 berichten
- 10071 stemmen
Nou dan zal het wel aan mij hebben gelegen. Tijd voor een berichtje dan maar...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als leek en 'kieken', mag ik eens vragen, wat is een CSV-export en wat doet het?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
CSV staat voor "comma seperated values", door komma's gescheiden waarden dus. Als je er op klikt krijg je een bestand te downloaden dat je in veel programma's (bv. Excel) kunt openen
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Als leek en 'kieken', mag ik eens vragen, wat is een CSV-export en wat doet het?
Ik heb deze vraag al meer 'gehoord'. Misschien is een korte uitleg in de FAQ een optie?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Waarvoor gebruik je dit in film en hier op de site?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Alle stemoverzicht-plaatjes zouden over een paar minuutjes goed gegenereerd moeten zijn (en worden vanaf nu netjes elke nacht geupdate). Als iemand ergens nog iets raars ziet hoor ik het graag
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.