- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Valt me nu pas op dat nieuwe berichten een klein gekleurd icoontje krijgen. Handig.
¤smas¤
-
- 52 berichten
- 638 stemmen
Ej het heeft lang geduurd de verandering van Movie Meter en de boel rond de zoekprogramma, maar dan heb je ook wat!!
echt super top mensen die er over gaan!!

pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Kleine opmerking: bij de toevoegingen van users staan niet de films die beginnen met een cijfer, leesteken of een van het alfabet afwijkende letter.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Van de films: Lundi Matin (2002), Nomads of the North (1920) en Phoenix Blue (2001) vind hij 2 zoekresultaten.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Neem bijvoorbeeld de link van dit topic:
http://www.moviemeter.nl/forum/1/2771
Die 1 is de rubriek. Ik kwam er vandaag achter dat het niet uitmaakt welk rubrieknummer je invoert. Je kan dus ook 2, 3, 4 enz. invullen. Hoort dit zo, of is het een bug?
Ziggy007
-
- 208 berichten
- 1204 stemmen
Ik heb de afgelopen dagen even mijn films doorgenomen en het een en ander veranderd qua stemmen, maar nu valt mij op dat dat histrogrammetje van je eigen stemmen zeg maar gewoon hetzelfde is gebleven. Toen heb ik het aantal stemmen voor 3* (mijn meeste stemmen) voor de zekerheid is nageteld, maar dat klopt echt niet.
Hebben hier meerdere mensen last van of is het een bekend probleem? Vind het in ieder geval wel zonde, misschien dat iets aan gedaan kan worden 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb de afgelopen dagen even mijn films doorgenomen en het een en ander veranderd qua stemmen, maar nu valt mij op dat dat histrogrammetje van je eigen stemmen zeg maar gewoon hetzelfde is gebleven. Toen heb ik het aantal stemmen voor 3* (mijn meeste stemmen) voor de zekerheid is nageteld, maar dat klopt echt niet.
Hebben hier meerdere mensen last van of is het een bekend probleem? Vind het in ieder geval wel zonde, misschien dat iets aan gedaan kan worden 
De plaatjes worden normaal gesproken één keer per dag ('s nachts) geupdate, maar aangezien er nog een probleempje is bij het genereren van de diverse plaatjes staat dit nog niet "aan". Zal het dit weekend fixen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hoort dit zo, of is het een bug?
Wat zou dan de bug zijn? Dat de site het te goed doet?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Opvallend trouwens hoeveel mensen filmpaginas af willen drukken.
Opvallend ook dat mensen gelijk denken dat het de schuld van de site is 
Ik was toch nog van plan om een mooie printstylesheet te maken (zodat je bij het printen bv. geen google ads en menu enzo ziet), dus misschien ga ik wel even uitzoeken waar precies die bug in IE zit, of ik daar omheen kan programmeren.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Wat zou dan de bug zijn? Dat de site het te goed doet?
Dat is aan jou. Het viel me alleen op.
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Weet je dat zeker? Volgens mij is ie gelijk, bij toevoegen, al oranje. Maar een datum zou handig zijn inderdaad
Ik zie nu wel oranje daar. Ik zal dus wel toevallig een paar keer hebben gekeken dat er net geen nieuwe films waren toegevoegd sinds mijn vorige bezoek. Sorry voor de ophef om niks. Maar datum erbij zou nog steeds handig zijn.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Aantal stemmen: 1873 (gemiddelde: 2,88, standaarddeviatie: 0,85)
Noem mij maar dom, maar wat houd standaarddeviatie eigenijk hier in?? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zie nu wel oranje daar. Ik zal dus wel toevallig een paar keer hebben gekeken dat er net geen nieuwe films waren toegevoegd sinds mijn vorige bezoek. Sorry voor de ophef om niks. Maar datum erbij zou nog steeds handig zijn.
Ik kan me herinneren daar iets aan gewijzigd te hebben recentelijk, misschien keek jij vóór die verandering en hebben we allebei een beetje gelijk 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Jordy. Bij updates staat er op een topic/film het kleine hokje dat je naar het laatste bericht brengt. Bij mij brengt deze me niet naar het laatste/nieuwste bericht, maar naar het laatste bericht van de allereerste pagina.
(in profiel staat ingesteld 'nieuwe berichten eerst)
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Aantal stemmen: 1873 (gemiddelde: 2,88, standaarddeviatie: 0,85)
Noem mij maar dom, maar wat houd standaarddeviatie eigenijk hier in?? 
Je bent nog maar de 100ste die het hier vraagt 
Ik zou zeggen, lees even terug.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Precies, 22 pagina's heb je zo doorgelezen.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Haha voor het eerst de zoekfunctie gebruikt.. werkt prima!
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Heb ik ook even gebruikt, bij mij komen er pagina's uit waarop het woord standaarddeviatie niet staat.
Heeft het te maken met de profiel instelling 'aantal berichten per pagina'?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wat bedoel je precies met "er komen pagina's uit..."? De forumsearch levert alleen topics. Waar je dan (op z'n minst bij topics van beperkte grootte) door middel van het highlighten snel kunt zien waar het resultaat precies staat.
Voor zo'n deviatie-geval zou eigenlijk een search binnen een topic, zoals al bij de films bestaat, een uitkomst zijn. Dat staat dan ook gepland om nog te bouwen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy. Bij updates staat er op een topic/film het kleine hokje dat je naar het laatste bericht brengt. Bij mij brengt deze me niet naar het laatste/nieuwste bericht, maar naar het laatste bericht van de allereerste pagina.
(in profiel staat ingesteld 'nieuwe berichten eerst)
Okee bedankt, dat ga ik oplossen. Er is met omgekeerde volgorde niet zo goed getest, dus als je meer van dit soort dingen tegenkomt...
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Wat bedoel je precies met "er komen pagina's uit..."? De forumsearch levert alleen topics. Waar je dan (op z'n minst bij topics van beperkte grootte) door middel van het highlighten snel kunt zien waar het resultaat precies staat.
Oh ik was nog niet helemaal wakker dan. Ik dacht dat die paginanummers stonden voor de pagina's waar het woord in gevonden was.
Lijkt me ook wel iets voor de FAQ, maar dat was al eerder geopperd geloof ik.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Kan het kloppen dat ik problemen krijg als ik een stukje tekst uit bv een forumtopic wil selecteren met mijn muis?
Bad_Religion
-
- 624 berichten
- 628 stemmen
Met IE is dat volgens mij een probleem, maar met FireFox heb ik daar geen last van.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Bedankt voor de tip! Ik heb 't aangepast.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
In de tiplijst staan weer titels die niet ouder zijn dan 2 jaar. Dit was al opgelost, maar ongedierte komt altijd weer terug...blijkt. Een sterkere pesticide nodig?
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
He inderdaad, merkwaardig.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja vreemd inderdaad, ik zal er weer even naar kijken
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Misschien praat ik nu onzin maar is het misschien handig om in het tv overzicht tussen de verschillende dagen 1 regel over te slaan. Is wat overzichtelijker.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.