- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bij mij staan ze in volgorde van tijd, waar kijk je precies?
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Ik klik op het televisie overzicht in het linker balkje, maar bij mij staat het niet op tijdsvolgorde (ook niet op alfabetische volgorde, zie ik nu.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Alleen 'vandaag' staat niet op tijd gerangschikt, de rest wel.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
En hoezoe 'vandaag' dan niet? En in welke volgorde staat die dan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Op populariteit, zodat de meest populaire film bovenaan in het resultaat staat, en dus een plaatje enzo krijgt
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Vond en vind het op tijd makkelijker, maar u is de baas...
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Bij mijn weten stond de films bij "vandaag" gesorteerd op tijd.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb het even nagezocht, was niet het geval. De complete tv-lijst, die is op datum gesorteerd.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Ok, dan was ik daarmee in de war. I'm sorry.
teunz
-
- 57 berichten
- 1253 stemmen
Ik wil nu niet vervelend gaan doen, maar boven datzelfde televisie overzicht staat "De volgende films zijn ook vandaag te zien:", terwijl de bovenste film uit de lijst ook al uitgebreider boven de lijst wordt behandeld.
Klein onbelangrijk puntje maar ik dacht ik meld het gewoon even.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Geen probleem hoor
bedankt voor het melden
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Als je via stemlijsten stemt, komen de stemmen niet in het stemoverzicht op je persoonlijke pagina. Ik paste zo wat van mijn eigen stemmen aan en toen gebeurde dat niet, terwijl het wel veranderd is als ik kijk bij de film zelf.
teunz
-
- 57 berichten
- 1253 stemmen
Gelijk al weer aangepast zie ik. We hebben Jordy wel onder de duim met zijn allen. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als je via stemlijsten stemt, komen de stemmen niet in het stemoverzicht op je persoonlijke pagina.
Bij mij wel, vreemd
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Pft ik zit even in Windows, echt geen idee hoe ik dat op ga lossen, wat een kutbrowser toch ook dat IE
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Je hebt trouwens gelijk over die updates-dagen, Queto, zal ik hier ook even bouwen
Geweldig; dank je.
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Het linker oranje icoontje opent (als de bug gefixed is) het topic op het eerste bericht dat voor jou nieuw is.
Bestaat deze functie bij de forumtopics niet? Ik zie die oranje klikbare rechthoekjes daar iig niet.
En waarom staat er bij de toevoegingen geen datum? Nu kan ik niet zien welke toegevoegde films nieuw zijn sinds mijn vorige bezoek. Het wordt alleen oranje als er ook een bericht bij is geplaatst.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Pft ik zit even in Windows, echt geen idee hoe ik dat op ga lossen, wat een kutbrowser toch ook dat IE
Bij Fok! werd het ook opgelost, dus het moet mogelijk zijn. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Even een losse vraag. Bij profielen staat registratie- en laatste bezoekdata voluit geschreven, maar geboortedata staat in cijfers. Waarom eigenlijk?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bestaat deze functie bij de forumtopics niet? Ik zie die oranje klikbare rechthoekjes daar iig niet.
Hmn, klopt inderdaad, gaat op de lijst
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nu kan ik niet zien welke toegevoegde films nieuw zijn sinds mijn vorige bezoek. Het wordt alleen oranje als er ook een bericht bij is geplaatst.
Weet je dat zeker? Volgens mij is ie gelijk, bij toevoegen, al oranje. Maar een datum zou handig zijn inderdaad
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Even een losse vraag. Bij profielen staat registratie- en laatste bezoekdata voluit geschreven, maar geboortedata staat in cijfers. Waarom eigenlijk?
geen idee eigenlijk, gaat op de lijst
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Weet je dat zeker? Volgens mij is ie gelijk, bij toevoegen, al oranje. Maar een datum zou handig zijn inderdaad
Nee, want er staat geen datum en tijd bij, dus ik kan het niet echt controleren. Maar de bovenste (nieuwste) toevoegingen zijn altijd gewoon wit en soms is er meer naar onder er eentje oranje, daar is dan een bericht bij geplaatst.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1290 stemmen
Het is geloof ik al vaker gemeld, maar ik keek net bij gegen die wand en toen werden de spoilers op de donkere vlakken niet goed weergegeven. Die hadden de kleur van de lichte vakken.
Niet goed leesbaar, maar niet onzichtbaar. (ik gebruik opera)
Hannibal
-
- 9407 berichten
- 3338 stemmen
Ja, dat heb ik nu ook ineens, ( ook Opera ).
Ik had al begrepen dat dit in IE ook al een probleem was, maar nu is het bij mij ook zo dat als op een pagina een spoiler staat, de tekt daarna allemaal in lichtgeel/oranje wordt weergegeven, ook al zijn dat geen spoilers meer.
Zelfs het woord: Bericht is niet meer te zien (onderaan waar je een bericht kan plaatsen)
spurs
-
- 125 berichten
- 639 stemmen
Als ik een film heb opgevraagd kan ik hem niet uitprinten
Er komt steeds in iexplore.exe is een fout opgetreden te staan .
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13069 stemmen
Probleem is bekend spurs
.
Opvallend trouwens hoeveel mensen filmpaginas af willen drukken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.