• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.429 gebruikers
  • 9.464.280 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bij mij staan ze in volgorde van tijd, waar kijk je precies?

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Ik klik op het televisie overzicht in het linker balkje, maar bij mij staat het niet op tijdsvolgorde (ook niet op alfabetische volgorde, zie ik nu.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Alleen 'vandaag' staat niet op tijd gerangschikt, de rest wel.

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

En hoezoe 'vandaag' dan niet? En in welke volgorde staat die dan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Op populariteit, zodat de meest populaire film bovenaan in het resultaat staat, en dus een plaatje enzo krijgt

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Vond en vind het op tijd makkelijker, maar u is de baas...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

was het anders dan?

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Bij mijn weten stond de films bij "vandaag" gesorteerd op tijd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Heb het even nagezocht, was niet het geval. De complete tv-lijst, die is op datum gesorteerd.

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Ok, dan was ik daarmee in de war. I'm sorry.

teunz

• 57 berichten
  • 1253 stemmen

Ik wil nu niet vervelend gaan doen, maar boven datzelfde televisie overzicht staat "De volgende films zijn ook vandaag te zien:", terwijl de bovenste film uit de lijst ook al uitgebreider boven de lijst wordt behandeld.

Klein onbelangrijk puntje maar ik dacht ik meld het gewoon even.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Geen probleem hoor bedankt voor het melden

lngrid

• 1234 berichten
  • 554 stemmen

Als je via stemlijsten stemt, komen de stemmen niet in het stemoverzicht op je persoonlijke pagina. Ik paste zo wat van mijn eigen stemmen aan en toen gebeurde dat niet, terwijl het wel veranderd is als ik kijk bij de film zelf.

teunz

• 57 berichten
  • 1253 stemmen

Gelijk al weer aangepast zie ik. We hebben Jordy wel onder de duim met zijn allen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

lngrid schreef:

Als je via stemlijsten stemt, komen de stemmen niet in het stemoverzicht op je persoonlijke pagina.

Bij mij wel, vreemd

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

IE: "zodra je een spoiler of stuk tekst wilt selecteren selecteert ie meteen alle eerder geplaatste berichten"

Pft ik zit even in Windows, echt geen idee hoe ik dat op ga lossen, wat een kutbrowser toch ook dat IE

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Jordy schreef:

Je hebt trouwens gelijk over die updates-dagen, Queto, zal ik hier ook even bouwen

Geweldig; dank je.

lngrid

• 1234 berichten
  • 554 stemmen

Jordy schreef:

Het linker oranje icoontje opent (als de bug gefixed is) het topic op het eerste bericht dat voor jou nieuw is.

Bestaat deze functie bij de forumtopics niet? Ik zie die oranje klikbare rechthoekjes daar iig niet.

En waarom staat er bij de toevoegingen geen datum? Nu kan ik niet zien welke toegevoegde films nieuw zijn sinds mijn vorige bezoek. Het wordt alleen oranje als er ook een bericht bij is geplaatst.

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Gaat om de oude updates.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Nee hoor.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Pft ik zit even in Windows, echt geen idee hoe ik dat op ga lossen, wat een kutbrowser toch ook dat IE

Bij Fok! werd het ook opgelost, dus het moet mogelijk zijn.

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Even een losse vraag. Bij profielen staat registratie- en laatste bezoekdata voluit geschreven, maar geboortedata staat in cijfers. Waarom eigenlijk?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

lngrid schreef:

Bestaat deze functie bij de forumtopics niet? Ik zie die oranje klikbare rechthoekjes daar iig niet.

Hmn, klopt inderdaad, gaat op de lijst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

lngrid schreef:

Nu kan ik niet zien welke toegevoegde films nieuw zijn sinds mijn vorige bezoek. Het wordt alleen oranje als er ook een bericht bij is geplaatst.

Weet je dat zeker? Volgens mij is ie gelijk, bij toevoegen, al oranje. Maar een datum zou handig zijn inderdaad

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

Even een losse vraag. Bij profielen staat registratie- en laatste bezoekdata voluit geschreven, maar geboortedata staat in cijfers. Waarom eigenlijk?

geen idee eigenlijk, gaat op de lijst

lngrid

• 1234 berichten
  • 554 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Weet je dat zeker? Volgens mij is ie gelijk, bij toevoegen, al oranje. Maar een datum zou handig zijn inderdaad

Nee, want er staat geen datum en tijd bij, dus ik kan het niet echt controleren. Maar de bovenste (nieuwste) toevoegingen zijn altijd gewoon wit en soms is er meer naar onder er eentje oranje, daar is dan een bericht bij geplaatst.

aegron

• 4030 berichten
  • 1290 stemmen

Het is geloof ik al vaker gemeld, maar ik keek net bij gegen die wand en toen werden de spoilers op de donkere vlakken niet goed weergegeven. Die hadden de kleur van de lichte vakken.

Niet goed leesbaar, maar niet onzichtbaar. (ik gebruik opera)

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Ja, dat heb ik nu ook ineens, ( ook Opera ).

Ik had al begrepen dat dit in IE ook al een probleem was, maar nu is het bij mij ook zo dat als op een pagina een spoiler staat, de tekt daarna allemaal in lichtgeel/oranje wordt weergegeven, ook al zijn dat geen spoilers meer.

Zie Screenshot

Zelfs het woord: Bericht is niet meer te zien (onderaan waar je een bericht kan plaatsen)

spurs

• 125 berichten
  • 639 stemmen

Als ik een film heb opgevraagd kan ik hem niet uitprinten

Er komt steeds in iexplore.exe is een fout opgetreden te staan .

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13069 stemmen

Probleem is bekend spurs .

Opvallend trouwens hoeveel mensen filmpaginas af willen drukken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.