• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.563 series
  • 34.742 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.423 gebruikers
  • 9.463.771 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hmn, blijkbaar laat ie maar één pagina aan resultaten zien, gaat op de lijst

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik hoop dat dit nog niet gemeld is, maar daarom meteen mijn tweede puntje: af en toe lijk ik op de voorlaatste pagina van een topic te komen in plaats van het laatste wanneer ik op de titel van dat topic klik. Een voorbeeld is dit feedback-topic, toen ik daarop klikte vanuit de oude updates kwam ik op pag. 238 en niet 239. Jammer genoeg kan ik dit niet echt reproduceren, want wanneer ik dezelfde actie nog een keer uitvoer gaat het wel goed. En wanneer het precies optreedt kan ik ook niet aangeven, behalve met een 'zo af en toe', waar je natuurlijk geen drol aan hebt.

Tweede puntje: de link naar de todo-lijst van de nieuwe MovieMeter is een beetje verzopen onder alle berichten. Ook zoeken op bv. 'todo' levert een hele hoop topics op maar niet de specifieke link. Misschien iets voor in de FAQ, onder de header 'Ik heb een foutje ontdekt in de site, hoe meld ik dit?' of zo?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yak schreef:

Ik hoop dat dit nog niet gemeld is, maar daarom meteen mijn tweede puntje: af en toe lijk ik op de voorlaatste pagina van een topic te komen in plaats van het laatste wanneer ik op de titel van dat topic klik.

Probleem dat ik ook een paar keer had. Bij de oude updates, dus niet zo belangrijk. Maar ik zal het toch op de lijst zetten.

Tweede puntje: de link naar de todo-lijst van de nieuwe MovieMeter is een beetje verzopen onder alle berichten.

Dat topic staat "sticky" bovenaan in de categorie "de site". Hoeveel duidelijker moet het?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Hola, ik kan het wél reproduceren. Als ik vanuit de oude updates naar het topic 'Prijzen huren films' ga, kom ik op pagina 2, de voorlaatste pagina. Dit is de link die in mijn oude updates staat. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het een 'feature' is en geen bug, want #48 zal wel het laatst geplaatste bericht zijn toen ik mijn updates opvroeg.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jordy schreef:

Dat topic staat "sticky" bovenaan in de categorie "de site". Hoeveel duidelijker moet het?

Oh, oke. Ik navigeer altijd alleen maar vanuit mijn oude updates, dan zie je dat natuurlijk niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yak schreef:

Maar ik denk eerlijk gezegd dat het een 'feature' is en geen bug, want #48 zal wel het laatst geplaatste bericht zijn sinds ik mijn updates opvroeg.

Ja klinkt logisch, gaat weer van de lijst zal het in de gaten houden

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Sinds ik heb gezocht op het woord 'todo' wordt dat woord nu overal gehighlight, ook in bijvoorbeeld updates/old. Stoort me niet echt, maar hoort dit? Want als ik één keer zo'n zoekopdracht heb gedaan, wil het natuurlijk niet zeggen dat ik vanaf dat moment alles waar dat woord in terugkomt in de smiezen wil houden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat hoort niet nee, je zoekopdracht moet "vergeten" worden als je klaar bent met je zoekresultaten. Ik zal er nog eens naar kijken.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Plaatje van mijn laatste updates. Ik zal Firefox even opnieuw opstarten, als het dan nog niet weg is is er echt iets raars aan de hand.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Wat zien de smilies er bij jou donker uit .

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Hey, linken naar een plaatje werkt niet. De code is correct.

Anyway, hier moest de link naartoe:

http://www.fireflies.nl/publicpress/todo.gif

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Werkt dit dan wel?

OK, ja dus. Het is dus nog even onhandiger, Jordy. Overal waar nu het woord 'todo' wordt gevonden, dus ook als je een link naar plaatjes met die titel wil posten, worden in de war geschopt. -edit- Hier een plaatje. Ik heb Firefox nu even opnieuw gestart en nu zijn die eerder geplaatste links wel in orde.

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Paginabenummering in alle topics zijn weg. Hoort dit te kloppen?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Bij mij is de paginabenummering nog gewoon te zien hoor Rogier.

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Ik zie het alleen in de updates staan, maar hier niet meer.

(bij films wel)

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Ik merk nu dat als ik op een paginanummer klik vanuit de updatelijst, dat ik dan wel die paginanummering in het topic zie.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

U-96 schreef:

Paginabenummering in alle topics zijn weg. Hoort dit te kloppen?

Hier ook.

aegron

• 4030 berichten
  • 1290 stemmen

Ik krijg juist vreemde aantallen bij topics. gisteravond had het knock-out game 39 pagina's nu 29 en dit topic heeft 240 pagina's wat volgens mij ook niet klopt...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Hier ook.

hebben jullie soms allebei "nieuwste eerst" als sorteervolgorde?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

aegron schreef:

Ik krijg juist vreemde aantallen bij topics. gisteravond had het knock-out game 39 pagina's nu 29

eerst niet ingelogd (20 berichten per pagina) en daarna ingelogd (30 berichten per pagina?

en dit topic heeft 240 pagina's wat volgens mij ook niet klopt...

hoeveel heb je er dan geteld?

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13066 stemmen

Nu de bugstorm een beetje gaan luwen is ... zou je wat aan het paginaselectie systeem kunnen doen Jordy ?

't is goed dat die dropdowns weg zijn, maar zoals het nu is werkt het ook niet super. Wat je bijvoorbeeld kan doen is tussen 3-240 nog vijf paginakeuzes geven, evenwaardig verdeeld (3+1*235/5), 3+2*235/5, enz). Zo kan je ten minste in de buurt geraken van de pagina waar je wil terechtkomen

Maar als je zegt "zoek maar, daarvoor heb ik die zoek gebouwd" laat ik je graag met rust. Alleen is die zoek niet altijd even handig, zeker als je niet weet op welke user je eventueel moet zoeken

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Ik had net precies hetzelfde probleem als Goodfella laatst had. Ik was zomaar wat aan het snuffelen op de site en was ineens ingelogd als 'Marieketiekje'

Ik heb me vervolgens uitgelogd en was toen automatisch weer ingelogd als Linda. Erg raar.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jordy schreef:

Ik wel ja, maar tot eergisteren was alles normaal.

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Jordy schreef:

Ja.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dan zal ik de fout in die richting moeten zoeken. Dat van dat ingelogd zijn als iemand anders is scary, dat ga ik wat strenger afstellen allemaal

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Onderhond schreef:

Maar als je zegt "zoek maar, daarvoor heb ik die zoek gebouwd" laat ik je graag met rust. Alleen is die zoek niet altijd even handig, zeker als je niet weet op welke user je eventueel moet zoeken

Kun je eens een concreet praktijkvoorbeeld geven waar de huidige situatie niet volstaat? Ik kan me maar één reden bedenken waarom je naar het midden van een discussie zou willen: als je op zoek bent naar dat ene specifieke bericht. Dan weet je altijd de username of een deel van de tekst, en volstaat de search dus. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13066 stemmen

Om banale voorbeelden te geven, knappe actrices game en dat knock-out spelletje. Af en toe worden lijsten opgesteld, wie dat doet ben je snel vergeten, maar dat het op pagina 312 staat weet je nog wel.

Het is trouwens ook zo dat je wel op username kan zoeken, maar dan krijg je dus enkel z'n berichten. De discussie daarrond mis je volledig.

En ik betrapte me er vroeger wel eens op, bij lange topics, random pagina's te kiezen. Een "feel lucky" op google zeg maar.

Het is ook gewoon wat browsevriendelijker, maar of het de moeite waard is weet ik niet, vandaar. Andere gebruikers input ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Onderhond schreef:

De discussie daarrond mis je volledig.

Daar zou een klein "bekijk dit bericht in z'n context"-icoontje (waarmee je naar de oorspronkelijke pagina gaat) dan weer de oplossing voor zijn

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Jordy schreef:

Daar zou een klein "bekijk dit bericht in z'n context"-icoontje (waarmee je naar de oorspronkelijke pagina gaat) dan weer de oplossing voor zijn

Dat lijkt mij een prettige toevoeging, ja. Ik heb al een aantal maal gebruik gemaakt van de zoek-op-username-functionaliteit (erg fijne uitbreiding wat mij betreft!), maar vind het dan (net als Onderhond blijkbaar) jammer dat je alleen de berichten van die persoon krijgt. Je mist dan de tussenliggende berichten bij een discussie. Daar moet je dan handmatig weer naartoe via de verkregen data.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Er gaat trouwens iets mis met de lay-out van de plotbeschrijving van Ballo A Tre Passi. Te lang?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.