• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.080 gebruikers
  • 9.376.374 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5077 stemmen

-Voorpret is een essentieel onderdeel van de site. Altijd al geweest. Het uitspreken van verwachtingen, nieuwtjes, roddels, links naar setfoto's en dergelijke horen daar gewoon bij. Voor heel veel gebruikers zelfs een van de redenen om op Moviemeter te zijn.

-Een eenregelig berichtje waarin je aangeeft dat je de film echt goed vond of juist niet is ook niet meteen een reden om een bericht te verwijderen. We grijpen wel in als iemand alleen maar of vooral van dat soort berichtjes plaatst. En dat is vooral de bedoeling van de gequote regel van Appolonisch.

-Berichtjes in chattaal of vol taalfouten, berichten helemaal in hoofdletters, berichten over de toplijsten bij films, berichtjes waarin gebruikers alleen melden dat ze de film 4 sterren geven, off-topic berichten en berichten die andere gebruikers aanvallen, al dan niet vanwege hun mening worden verwijderd (en bij off-topic berichten soms verplaatst)

-De mods zijn er uiteindelijk vooral om de site in goede banen te leiden, meer dan dat ze er zijn om bij elk los bericht te beoordelen of iets wel of niet op de site hoort. In een verschillende context kan er best eens een andere beslissing worden genomen. Bij in goede banen leiden hoort onder meer dat zoveel mogelijk gebruikers zich hier prettig voelen, dat er op de site relevante discussies kunnen ontstaan zonder dat er op de persoon gespeeld wordt en dat het bij films over de film gaat en bij forumtopics over het thema van het topic.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Om nog even terug te komen op Apollinisch zijn standpunt.. over de setfoto's zal ik het niet hebben, maar dit soort reacties (2x) klik vind ik toch niet echt wenselijk. Ik zag overigens pas later dat hij 12 is, desondanks onwenselijk imo.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij zitten er alleen maar 12-jarige wiggers in dat topic, als ik die comments zo lees.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Verzoekje;

Zou deze smilie ->

uit het assortiment gehaald kunnen worden? Bepaalde users gebruiken hem echt de godganze tijd terwijl hij in mijn ogen en ook bij veel andere leden erg denigrerend en disrespectvol overkomt. Het komt steeds over of een andere mening belachelijk is. Ik vind hem eigenlijk totaal niks toevoegen, maar weet niet hoe jullie erover denken....

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Met alle respect, maar dan hebben users als NaomiWatts geen vocabulaire meer.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8156 stemmen

Die smiley is inderdaad geen toevoeging en wordt bij de games door sommige users ook te pas en te onpas gebruikt inderdaad. Ik ben het eingelijk wel met Ajax&Litmanen1 eens.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verzoekje;

Zou deze smilie ->

uit het assortiment gehaald kunnen worden? Bepaalde users gebruiken hem echt de godganze tijd terwijl hij in mijn ogen en ook bij veel andere leden erg denigrerend en disrespectvol overkomt. Het komt steeds over of een andere mening belachelijk is. Ik vind hem eigenlijk totaal niks toevoegen, maar weet niet hoe jullie erover denken....

(afbeelding)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Don Dijk schreef:

Met alle respect, maar dan hebben users als NaomiWatts geen vocabulaire meer.

Ben het er mee eens, die emoticon werkt soms echt op m'n zenuwen, komt zo triest over, alsof de ander alles veeeel beter weet.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

erg denigrerend en disrespectvol overkomt
Zal dan wel de bedoeling zijn zeker? Geen idee in welk opzicht het minder zou toevoegen dan de andere smileys.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Zo kan je over elke smiley wel iets negatiefs verzinnen.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Ik gebruik die smiley bijna nooit, maar ik heb er echt geen probleem tegen. Verder vind ik het niet echt overkomen als disrespectvol, mischien is dit voor anderen wel zo, maar ik trek mij er niet veel van aan.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Als iemand echt overtuigt is van zichzelf, maar niet gelijk heeft of ergens serieus op in gaat terwijl het sarcastisch is, dan is het de ideale smiley. Veruit mijn favoriet, zou er niet zonder kunnen. Gebruik 'm ook constant op MSN.

Niks denigrerends of disrespectvols aan, gewoon dom van de gebruiker waar het tegen gebruikt wordt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Typisch een smiley die de wat ''beperktere'' users gebruiken en de users onder 16 jaar.

Maar ach, kom! Wat maken we ons nou druk om een smiley?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Leuk dat het systeem om sterren te geven eens een soort van update heeft gekregen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja ik hoop dat het allemaal duidelijk is en werkt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik heb tijdelijk de oude functionaliteit weer even teruggezet, zal het verwijderen van een stem duidelijker proberen te maken

bartsch

• 213 berichten
  • 282 stemmen

Ik probeerde zojuist een link naar een trailer te posten, maar ik kreeg een melding dat het de opmaak geweld aan zou doen, en ik heb nogwel netjes [ url=laaangeurlllllll.com ] gedaan [ / url ]!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Waarom is Ondergronds geband?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Alias Lad.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Alweer? Zucht.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 geband, jammer.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Nomak schreef:

Jammer? De dingen die ik heb gelezen konden niet door de beugel nogal groffe opmerkingen, maar die heeft Madecineman ondertussen al verwijderd.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Heb ik uiteraard ook allemaal gelezen.

Maar ik heb ook gezien dat de beledigingen en onaardigheden van 2 kanten kwamen. Niet alleen hij was schuldig.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hij kon af en toe zijn sociale frustaties flink op Moviemeter verwoorden, zo leek het soms. En af en toe ging ie toch wel echt te ver.

Maar ik had verder geen probleem met hem eigenijk, vind het ook wel jammer. Iemand die zegt wat ie denkt, ik hou dr wel van of je het er nou mee eens bent of niet.

Verder kan hij zichzelf hier niet verdedigen dus zou het niet fair zijn om kwaad te spreken.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Nomak schreef:

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Tsja, waar die kerel ook langskwam, de mods moesten er telkens achteraan om de zooi op te ruimen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Don Dijk

Jij begrijpt het. Zo denk ik er ook over.

@ Otherfool

Jouw reactie in het studio sport topic zegt al genoeg.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Nomak schreef:

@ Otherfool

Jouw reactie in het studio sport topic zegt al genoeg.

Ik heb daar mijn redenen voor (ook buiten het Sport-topic) en laat het daar dan ook maar bij. Over tot de orde van de dag maar weer.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Het is niet nodig om individuele users hier te gaan bespreken, dat levert namelijk alleen maar onvriendelijk gezeur op. Bij een conflict zijn altijd 2 partijen betrokken maar LEIDENAAR187 heeft genoeg waarschuwingen gehad over zijn gedrag op de site dat is echt niet iets van de laatste 24 uur. Wat mij betreft is het hier mee afgedaan de rest kan ook gewoon via de PM.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Is het geen optie om een ban topic aan te maken waarin jullie gegeven bans of juist unbans vermelden met de reden? Maakt het voor users ook handig om terug te lezen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.