• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.678 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Precies, wij zijn als trouwe users weer de dupe

Het is hier dan ook geen democratie hé...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Waarschijnlijk al vaker gevraagd, maar ik ga geen 451 pagina's doorspitten...

Waarom kan je niet meer je eigen oude berichten editten of zelfs verwijderen? Ik heb wel eens dat ik iets kort over een film zeg, hem later eens bekijk en dan mijn vorige post overbodig vind.

Of ik vind na enkele weken een oude post van mezelf met een vervelend spelfoutje dat ik zelf aan zou willen passen...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waarschijnlijk al vaker gevraagd, maar ik ga geen 451 pagina's doorspitten...

Waarom kan je niet meer je eigen oude berichten editten of zelfs verwijderen? Ik heb wel eens dat ik iets kort over een film zeg, hem later eens bekijk en dan mijn vorige post overbodig vind.

Of ik vind na enkele weken een oude post van mezelf met een vervelend spelfoutje dat ik zelf aan zou willen passen...

je hebt een hele dag de tijd om fouten te verbeteren, en mocht je er zelf niet meer mee eens zijn wat je schreef dan quote je jezelf toch gewoon.

starbright boy (moderator films)

• 22439 berichten
  • 5132 stemmen

Omdat als je een bericht aanpast of verwijderd een discussies elke logica kunnen gaan verliezen. Om te voorkomen dat we een site krijgen met halve discussies en reacties of niet meer aanwezige berichten kan dat dus niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Oke, das wel begrijpelijk. Maar het is soms wel wat irritant als je iets in een oude post ziet wat je eigenlijk wilt verbeteren. Maar goed, daarvoor kunnen we natuurlijk een moderator inschakelen indien nodig.

Bedankt voor de uitleg!

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Denk je dat mods er wel trek in hebben dat mensen allerlei correcties willen doorgeven van hun oudere berichten?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Als je een Paypal account hebt is dat geen probleem.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

soom schreef:

Ik loop waarschijnlijk spijkers op laag water te zoeken.. Maar ik probeerde Mr. Tony's profiel te bekijken. http://www.moviemeter.nl/user/27058. Zijn pagina's zijn wel klikbaar, maar hij is zelf verdwenen..?

Dat deze pagina niet te zien was, was toch een vreemd technisch foutje dat nu gefixed is. Deze gebruiker heeft zich niet uitgeschreven / is niet geband.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Ik wil nou geen schroeven op hoog water gaan zoeken, maar dat profiel van Mr.Tony klopt nog steeds niet. Er staat namelijk "0 stemmen" op zijn profiel maar als je op het tabblad stemmen klikt heeft hij wel degelijk stemmen uitgebracht..

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Jordy schreef:

Dat deze pagina niet te zien was, was toch een vreemd technisch foutje dat nu gefixed is. Deze gebruiker heeft zich niet uitgeschreven / is niet geband.

Dat is dus extra zorgwekkend. Betekent dat je zomaar ineens niet meer kunt bestaan op Moviemeter. Brrrr

Lijkt me mooie premisse voor een nieuwe NL-se thriller met Theo Maassen

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Vergelijk prijzen van deze DVD werkt bij mij al een tijdje niet meer.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ja helaas. Is bij ons bekend.

Vergelijk.nl is er mee bezig om dit te fixen. Wij kunnen hier niets aan doen. Hopelijk is het spoedig verholpen.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Ik gebruik elcheapo ondertussen.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

De automatische zoekopdracht vanaf MovieMeter werkt op dit moment niet (bij sommigen?), maar handmatig zoeken werkt wel gewoon:

http://www.vergelijk.nl/film/

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Werkt idd niet

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal ze nog eens vragen hoe het met de fix van dit probleem staat, vervelend inderdaad.

flooo

• 1 berichten
  • 9 stemmen

In De Site > Algemeen > top 5 acteurs tabel:

Zou er zoiets niet gemaakt kunnen worden? Dus hetzelfde als de top 10, maar dan een top 5, voor acteurs/actrices.

...!!john!!...

• 544 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het wel een goed idee,en dan zou je het misschien ook met regisseurs kunnen doen.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Het klinkt zeker leuk, maar het zal heel veel werk gaan kosten denk ik.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

- persoonlijke regisseurs top 10, hiermee top 100 regisseurs

raregangvanzaken

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik zit nu op de computer bij mijn oom en tante. Ik vraag daarom om geen ip ban te geven. Dit word mijn allerlaatste bericht op moviemeter. Zei maken ook gebruik van moviemeter en weten niet dat ik dit doe.

Ik was voorheen lid onder de gebreukersnaam veron35. Wat ik gedaan heb valt natuurlijk niet goed te praten, maar ik heb ipv een ban een ip ban gekregen. kappeuter heeft me verteld dat als ik niet binnen 24 uur op zijn email zou reageren ik een ip ban zou krijgen (of in zijn woorden toegang tot de site ontzeggen). Ik heb binnen 24 uur gereageerd en mee gegaan in een oplossing. Toch heb ik die ip ban gekregen.

Ook zegt hij ineens dat ik een dubbel account heb onder de naam goodpirate. en stuurt hij het emailtje dat hij naar mij richt (dus niet aan mijn vader) naar mijn vader en een email adres dat [email protected] heet. Vreemd, vreemd, vreemd.

Ik vind dit een beetje vreemd. Ook al heb ik iets gedaan wat minder goed is. Dan moet hij zich maar niet naar mijn niveau verlagen.

Ik hoop dat jullie mans genoeg zijn om dit bericht te laten staan ipv de kritiek die deze site krijgt meteen te verwijderen.

Ik ga me nu weer uitschijven.

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

En hoe zit het nu met alle problemen met de dvd's? Dat lijkt mij toch het belangrijkst.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8558 stemmen

Inderdaad, zou graag mijn Spoorloos dvd terug willen! Ben eens mans genoeg en stuur me die terug.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wat heeft kapp zijn doen en laten hier nou mee te maken, stuur gewoon die dvd's terug mick, ik weet namelijk dat je geen lul bent maar los het gewoon op.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Je hebt kapp toegezegd dat ik die drie euro terug zou krijgen, maar tot op heden helaas...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Misschien kunnen jullie een afbetalingsregeling in termijnen afspreken.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Wat een brutaliteit. Heb weken schoolmeester gespeeld en ben er achteraan gegaan voor verschillende users.

En nu is nog geen van de nog lopende deals in orde gemaakt. Aan geen enkele belofte gehouden (dvd's versturen, ook een uit de pakketservice) en ook zelfs twee mensen die nog geld / boekenbon tegoed hebben.

Verder kan ik via de logs zien dat er een ander account is aangemaakt.

Trieste gang van zaken.

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Ik heb ook nog een dvd te goed, al had ik 'm gewonnen in het DVD-weggeef topic. Denk ik ook eens wat te winnen.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Waar gaat dit over? Hoort dit hier? Lastig te volgen...

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Veron35 is gebaned omdat hij mensen (schijnbaar) heeft opgelicht met dvd's verkopen. Ook heeft hij nog steeds dvd's van de pakketservice.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.