- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Zoveel je wilt.
./edit: en hoeveel krijg je er dan te zien? Als ik alle films (600+) eraan toevoeg, krijg ik maar 4 pagina's met in totaal 150-200 films te zien. Zit de rest ook in mijn updates en krijg je deze pas te zien als er een bericht wordt geplaatst, of doe ik wat fout?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Volgens mij staan enkel van films waar binnen nu en exact één week terug nog een bericht is geplaats tussen je updates. De films die wél in je persoonlijke updates staan, maar waar niet niet is gepost in de afgelopen week, zullen daar gewoon verschijnen als er weer gepost wordt.
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
Zou bij de film The Bank Job het genre veranderd kunnen worden van 'thriller' naar 'actie-komedie'? 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Bedankt voor de info Goodfella_90.
Zou bij de film The Bank Job het genre veranderd kunnen worden van 'thriller' naar 'actie-komedie'? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Benieuwd of de mods/Jordy hier iets in zien.
De mening van de mods/crew hierin is belangrijker, maar ik geloof dat ik het met je eens ben.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
De gebruiker Perfection is bij 28 weeks Later niet meer aanklikbaar dus hij/zij is geband of heeft zichzelf uitgeschreven. Maar moet de stem dan ook niet verwijderd worden? Want er staat nog altijd 0.5
edit de permalink lijkt niet te kloppen vermits hij naar pagina 13 verwijst en het bericht op de eerste pagina staat. Het 7e van vanonder.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
De mening van de mods/crew hierin is belangrijker, maar ik geloof dat ik het met je eens ben.
Oké, dan hoop ik dat zij hier alsnog wat in zien 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
De gebruiker Perfection is bij 28 weeks Later niet meer aanklikbaar dus hij/zij is geband of heeft zichzelf uitgeschreven. Maar moet de stem dan ook niet verwijderd worden? Want er staat nog altijd 0.5
edit de permalink lijkt niet te kloppen vermits hij naar pagina 13 verwijst en het bericht op de eerste pagina staat. Het 7e van vanonder.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ja gebeurt na een poos vanzelf.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij de instellingen "nieuwste bericht eerst" neem ik aan? Ik zal dat nog eens nalopen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Inderdaad bij de optie nieuwste bericht eerst.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Waarom staan in de lijst van videotheken nou ook ineens oude films? Ik wil best geloven dat ze opnieuw uitgebracht worden en zo, maar mainstreamvideotheken zullen deze films waarschijnlijk nog niet in hun assortiment op nemen en cultvideotheken hebben ze vaak al. Vanwaar deze speciale vermelding?
stinissen (crew films & series)
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
De films worden opnieuw uitgebracht en ik denk dat de standaard videotheek misschien juist wel deze toppers nemen dit heet Re-release datum, en misschien komen deze films dan meer in contact met de doorsnee kijker.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik probeer net m'n top 10 in te vullen, maar dit lukt niet. Hij vindt geen enkele film meer. Het werkte wel voor een film of zeven, toen vond hij er opeens geen één meer.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Heb ik ook wel eens gehad. Toen ik het opnieuw probeerde, deed ie het weer gewoon.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hij doet het nu weer. Ik heb 'm eerst verwijderd en opnieuw ingevoerd.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ok, een korte recensie is voldoende. 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik loop waarschijnlijk spijkers op laag water te zoeken.. Maar ik probeerde Mr. Tony's profiel te bekijken. http://www.moviemeter.nl/user/27058. Zijn pagina's zijn wel klikbaar, maar hij is zelf verdwenen..?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik loop waarschijnlijk spijkers op laag water te zoeken.. Maar ik probeerde Mr. Tony's profiel te bekijken. http://www.moviemeter.nl/user/27058. Zijn pagina's zijn wel klikbaar, maar hij is zelf verdwenen..?
Volgens mij blijven de pagina's van gebannen en uitgeschreven users bestaan, maar worden de gegevens weggehaald.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Toch zou het wellicht helpen om een mededeling op die pagina te zetten van "deze user is niet langer actief op moviemeter" of zoiets. Omdat de pgaina opmaak er verder normaal uitziet heb ik ook wel eens op "vernieuwen" geklikt, omdat ik dacht dat de pagina niet helemaal werd geladen. Of is dat erg naief?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
(geband of uitgeschreven) staat er toch bij?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
(geband of uitgeschreven) staat er toch bij?
Dat kun jij als moderator misschien wel zien, maar wij als gewone users niet. Bij ons is de pagina helemaal leeg.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Dat kun jij als moderator misschien wel zien, maar wij als gewone users niet. Bij ons is de pagina helemaal leeg.
Precies, wij zijn als trouwe users weer de dupe 
Je moest eens weten hoe zo'n MM -pagina eruit ziet bij gewone mensen zoals SelmaDuim en ik, kappeuter. Niet met allemaal van die luxe extra's. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ah op die fiets. Dat wist ik niet.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Dus die kan ook "op de lijst"?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Dus die kan ook "op de lijst"?
Of we moeten allemaal de moderator-eigenschappen krijgen, maar ik denk niet dat dat er door komt. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kun je een plek aanwijzen waar zijn naam nog klikbaar staat? Dat is niet de bedoeling bij uitgeschreven gebruikers.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Als de betreffende user als naam als toevoeger bij het tabblad statistiek staat misschien? Of is dat tegenwoordig ook al weer opgelost?
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Kun je een plek aanwijzen waar zijn naam nog klikbaar staat? Dat is niet de bedoeling bij uitgeschreven gebruikers.
Gebruikers -> Zoeken -> Mr.Tony intype..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.