• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.210 series
  • 33.981 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.371.928 stemmen

mini-series (/serials) op de site

zoeken in:

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Wouter schreef:

Welke mafkees zou Negen Dagen van de Gier een miniserie noemen...?

Waarschijnlijk dezelfde die Band of Brothers een miniserie noemt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Waarom is het geen miniserie, vraag ik me dan af?

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

U-96 schreef:

Waarom is het geen miniserie, vraag ik me dan af?

Dat is nou net nou het probleem, U96. Daar gaat deze discussie al heel lang over. Wat is nou precies een miniserie?

Als je bedoelt te vragen waarom in BoB geen miniserie vind, dan luidt het antwoord dat er niets mini is aan 11(!) afleveringen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

cornelis schreef:

Als je bedoelt te vragen waarom in BoB geen miniserie vind, dan luidt het antwoord dat er niets mini is aan 11(!) afleveringen.

Kan ik je geen ongelijk in geven. (het zijn er trouwens 10).

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Ik telde ook de documentaire mee.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Maar die hoort er officieel niet bij. Zat als extra op de DVD-box toch?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Is er een tooltje om te zien welke miniseries er nu al toegevoegd zijn?

edit: behalve het zoeken op films die meer dan 300 minuten duren ofzo.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Waarom laten ze niet gewoon (om te beginnen) alle series toe die het voor elkaar krijgen binnen 1 seizoen een afgerond verhaal te vertellen?

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

/me zet zich schrap om een vrachtwagen animes toe te voegen

Leno

• 5921 berichten
  • 4402 stemmen

Nu pas zie ik deze topic. Blijkbaar waren het niet mijn argumenten die mini series op de site nu heeft mogelijk gemaakt, maar misschien toch een beetje..

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik vroeg me af of de serie 'Daar Vliegende Panters', volgens onze criteria, een miniserie is of een tv-serie. IMDb noemt het een tv-serie, maar het is wel een serie met een beperkt aantal afleveringen (negen) en een afgeronde verhaallijn die in deze negen afleveringen wordt doorlopen.

Echter: de Panters zouden de Panters niet zijn als het alléén een mini-serie zou zijn. Dwars door het lopende verhaal zitten clips, spelshows, afleveringen van een andere serie, en dan heeft elke episode ook nog eens een eigen verhaal en thema dat aan het eind van de episode is afgerond.

Een lastige, dus. Er zullen wel meer MM-maatjes deze serie kennen, dus wat vinden we? Erop of niet?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Hmm, da's toch vooral cabaret in de ruime zin van het woord. Hoort niet op de site derhalve.

"Filmpjes, sketches, clips en veel muziek." , dan kan je ook moeilijk van afleveringen spreken.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Helaas vinden de moderaters het niet meer nodig om PM's te beantwoorden. Uitleg is dus blijkbaar niet meer verschuldigd. Deze site wordt op een steeds naardere wijze geregeerd, helaas.

Regels zijn belangrijker dan de redenen van die regels, moderators zijn geen uitleg verschuldigd, kritiek op de moderators mag enkel via PM (waar dan vervolgens niets mee gedaan wordt), moderators mogen ook willekeurig bepalen wanneer er van de regels afgeweken mag worden; kortom de moderators zijn er niet voor de site; de site is er voor de moderators.

Jordy, ik had het nooit gedacht, maar ik mis je.

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Je kan het ook overdrijven Wouter en waarom post je dit soort dingen nog als je zegt dat er toch geen antwoord komt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Bedankt voor je suggesties en kritiek. Ondanks dat alle input aandachtig gelezen en overwogen wordt, is het inderdaad zo dat niet met alle kritiek ook iets gedaan wordt. Het meerdere malen herhalen van deze kritiek verandert hier niets aan.

Het voornaamste doel van regels is om het modereren te vergemakkelijken, niet om het iedereen naar z'n zin te maken. Het klopt inderdaad dat de moderators (na het aanhoren van de diverse suggesties en meningen) uitmaken wat de regels zijn, en wanneer er afgeweken wordt. Hetzelfde geldt overigens als je "in het echt" bij mij op visite komt.

Mocht je merken dat je het niet eens bent met het beleid, en dat de site niet op je kritiek aangepast wordt, lijkt het me verstandig om een keuze te maken: de site accepteren zoals hij is, of een andere plek zoeken.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

kiriyama schreef:

Je kan het ook overdrijven

Ik overdrijf niets. Ik kan slecht tegen de Verdonkmentaliteit op deze site. En dan zeg ik het netjes.

Wouter en waarom post je dit soort dingen nog als je zegt dat er toch geen antwoord komt.

Om aan anderen mede te delen.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

Uitleg werd al meerdere malen gegeven. Ik begrijp best dat mods die niet blijven geven als diegene geen wil toont om naar die uitleg te luisteren.

Volgens mij is het grootste probleem dat een case by case benadering gewoon niet werkbaar is met het huidige aantal mods. Kom met een suggestie zou ik zeggen.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Jordy schreef:

Bedankt voor je suggesties en kritiek. Ondanks dat alle input aandachtig gelezen en overwogen wordt, is het inderdaad zo dat niet met alle kritiek ook iets gedaan wordt. Het meerdere malen herhalen van deze kritiek verandert hier niets aan.

Evengoed worden er simpelweg geen vragen meer beantwoord. Er wordt pas gezegd dat ze niet beantwoord worden, als men vraagt waar die antwoorden blijven.

Het voornaamste doel van regels is om het modereren te vergemakkelijken, niet om het iedereen naar z'n zin te maken.

Dat begrijp en respecteer ik. Ik zie niet in hoe mijn geval het modereren moeilijk gemaakt zou worden.

Mocht je merken dat je het niet eens bent met het beleid, en dat de site niet op je kritiek aangepast wordt, lijkt het me verstandig om een keuze te maken: de site accepteren zoals hij is, of een andere plek op te zoeken.

Het zou kunnen dat er inderdaad niets anders op zit, maar ik probeer natuurlijk eerst de bureaucratie te bevechten.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

Wouter schreef:

Dat begrijp en respecteer ik. Ik zie niet in hoe mijn geval het modereren moeilijk gemaakt zou worden.

Omdat er morgen weer een andere kerel komt die zijn miniserie toegevoegd wil zien worden. Waar dan weer een discussie uit volgt, ad infinitum.

Blijkbaar is er geen tijd om die dingen geval per geval te bekijken. Wat erg jammer is, maar wel iets waar je verder niet meteen omheen kan.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Onderhond schreef:

Uitleg werd al meerdere malen gegeven.

Ik heb het over PM. Daar vroeg ik specifieke zaken waar aanvankelijk wel op gereageerd werd (na aandringen), maar geen antwoorden op kwamen. Daar wees ik op en vroeg alsnog antwoord. Geen reactie. Na wederom aandringen van mijn kant kreeg ik het antwoord dat de kous af was. Mijn vragen bleven onbeantwoord.

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Oftewel begrijp een hint, als ze blijven aantonen dat ze geen zin hebben om te antwoorden kan je ook denken laat maar. Wat voor zin heeft het immers om je vragen keer op keer te blijven stellen. Mensen erop wijzen heb je nou wel genoeg gedaan en hé anders kan je altijd nog nadenken over Wouter's movieBeter.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

Mijn vragen bleven onbeantwoord.

Zou kunnen, maar aangezien je via de site niet anders reageert zet ik daar ook maar vraagtekens bij.

Je vragen zijn nu ruimschoots beantwoord, dus je kan het eindelijk laten rusten.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Omdat er morgen weer een andere kerel komt die zijn miniserie toegevoegd wil zien worden. .

Dat mag toch?

Blijkbaar is er geen tijd om die dingen geval per geval te bekijken. Wat erg jammer is, maar wel iets waar je verder niet meteen omheen kan.

Hoe dan ook, heeft het ze nu meer tijd gekost. En niemand heeft mij ervan kunnen overtuigen dat Cigarette Burns niet op de site hoort en I Claudius wel. Dan is er een probleempje met de regels, dat ziet iedereen. Niet erg, kan gebeuren, maar je dan zo idioot vast houden aan de regels is Verdonkiaanse starheid. Dat heeft meer met onwil te maken dan met goed moderaten.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

Nee, dat heeft met tijdsgebrek te maken.

Uiteindelijk heeft het helemaal niet meer tijd gekost. Het systeem is nog steeds zoals bij het oude. Toevoegmods moeten dus gewoon IMDb volgen en op basis daarvan beslissen. Dat gaat erg snel.

Moeten ze op basis van elk geval apart beslissen kruipt daar naar verloop van tijd tig keer meer werk in.

Nog steeds lijk je niet te begrijpen wat het probleem eigenlijk is.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

kiriyama schreef:

Oftewel begrijp een hint, als ze blijven aantonen dat ze geen zin hebben om te antwoorden kan je ook denken laat maar.

Zo zit ik niet elkaar.

Wat voor zin heeft het immers om je vragen keer op keer te blijven stellen.

Grappig, want deze vraag stel je mij nu voor de tweede keer.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Onderhond schreef:

Nog steeds lijk je niet te begrijpen wat het probleem eigenlijk is.

Klopt als een bus.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

De mods hebben niet de tijd om elk toevoeg geval apart te behandelen.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Onderhond schreef:

De mods hebben niet de tijd om elk geval apart te behandelen.

Snap ik. Maar ze gaven aan dit geval wel te willen bekijken. Dan snap ik de conclusie niet.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

Dan hebben ze het geval bekeken en besloten dat het geen goed idee was om deze op de site te zetten.

Wat erg logisch is, als ze geen tijd hebben om elke toevoeging op zo'n manier te moeten afwegen. Daar heb je nu zelf het levende voorbeeld van.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Onderhond schreef:

Dan hebben ze het geval bekeken en besloten dat het geen goed idee was om deze op de site te zetten.

Wat ik erg onbegrijpelijk vind.

Wat erg logisch is, als ze geen tijd hebben om elke toevoeging op zo'n manier te moeten afwegen.

Kortom, de regels zijn belangrijker dan de redenen om die regels te hebben.

Daar heb je nu zelf het levende voorbeeld van.

Zie ik niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.